(18) KAÇAN KOVALANIR "SENİ SEVİYORUM"

507 57 11
                                    

Selam millet ben geldim...
Nasılsınız iyi misiniz??

Ay bugün çok mutluyum..
Bilmiyorum içime birşey kaçtı sanırım...

Fiziksel anlamda iyi hissediyorum... Hayatım yoluna girmeye başladı çok şükür, neyse canım sizi bölümle baş başa bırakıyorum, cuma günü görüşürüz....

Unutmadan ya oy ve yorum yapın beni daha da gaza getiriyor yazma konusunda lütfen bölümün hakkını verir elinize yapışmıyor ya bır oy vermek yorum yapmak, neyse ben gittim...

Not duyurular için hesabımı takip etmeyi unutmayınız...

Sevgi ile kalın canım ailem...

Sezen Aksu :Kaçın Kurası 🎶

S. N. A 🖤

 A 🖤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


🔥

Günlerdir ayaklarım sanki bulutların üzereyinde hep bir neşe hep bir mutluluk hissediyordum. İçimdeki kelebekler birer birer gök yüzüne çıkacak gibi hissediyordum. Ateş ile sonunda sen ben değil biz olmuştuk. Direncimi mantığımı yenmişti hislerimizle yaşıyorduk. Mantığımın sesine kulak vermiyordum, mantığımı kör bir kuyuya hapsetmiştim. Sabah gözlerim onunla açılırken geceleri onu görmenin sevinci ile kapanıyordu. Fazlası ile hayatım yolunda ve heyecanlı gidiyordu. O günün üzerinden bir kaç gün geçmişti. Halası başta karakol zamanında ne kadar sıcak ve ılımlı davranmıştı yardım sever ve iyiyken birden o gün sert ve hoyrat bir davranış sergilemesi beni korkutmuştu. Ateş'in sözleri ile kulaklarım ağzıma gelmişti.

Evleneceğim kadın...

Benimle ciddiydi. Beni seviyordu. Sevdiğini defalarca kez dile getiriyordu. Beni mutlu ediyordu. Bebeklerimizi seviyordu içi gidiyordu bize. Fakat bazen herşeyin güzel gitmesi bir yandan korkutuyordu beni. Kendime engel olamıyordum. Kötü bir şey olmasını istemiyordum hayatımda. Bu korku beni tedirgin etse de Ateş'in bakışları ile yüreğim ferahlıyor yerine endişe değil de sevgi kalıyordu.

Ne zaman gülsem hayat hep bir keder ve acı yaşatıyordu. Fakat bu sefer farklıydı. Biz farklıydık, hemde çok farklı ve güzeldik. Benimle bebekleri için değilde benimle evlenmek istediğini söylemese de hissettirmişti.

Dokunuşu bakışları öyle güzel seviyordu ki sanki ilk defa hiç bu kadar hisli yaşamamıştım kendimi. Ateş tarafından sevilmek çok güzeldi. Ona bu gün sürpriz yapacaktım. Emir istifa dilekçemi resmiyete koymak yerine izne çevirdiğini dile getirmişti. Holdinge geri dönecektim. Ama bunu Ateş'e bizzat ben söyleyerek bugün ona sürpriz yapacaktım. Bir iki gündür halam yüzünden, görüşemiyorduk.

Hep bir bahane vardı aramızda, bu gün eve gel, yok bu yok şu oldu. Bir şey diyecek gibi oluyordu anlayamıyordum ki, halamın evinde kalıyordum. Evime gitmeyi onu görmeyi can atıyordum. Ceren çoktan işe gitmişti bile, halamda evde yoktu yalnızdım. Hazırlanıp evden çıkacaktım. Fakat öncelikle Ateş'e sevdiği tuzlu kurabiyelerden yapmıştım. Hazırlanıp fırına bakmalıydım. Çiçek'den öğrenmiştim. Onun hakkında yeni yeni şeyler öğrenmek beni mutlu ediyordu.

SİYAH KÜL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin