(50) "BİZİM CAN'IMIZ

259 34 5
                                    


Yeni bölüm yayında iyi okumalar dilerim..

2 gün sonra;

Yastığı yüzüme bastırdım. Sinirle uyumaya çalıştım. Ceren sinirle yastığı çekmeye çalıştı homurdandım. "Git başımdan ya, gelmeyeceğim" Diye direttim.

Ceren "Yemezler güzelim, yemezler kalk hadi, inanmıyorum uyuduğuna." Ofladım ve başımı yastıktan kaldırdım.

"Sedef gözlerine ne oldu böyle? Delirdin mi neden ağlıyorsun?" Diye konuştu.

Başımı iki yana salladım.
"Delirdim evet delirdim! Varmı bir diyeceğiniz!" Diye tısladım.

Ofladı.

"Bak herkes aşşağıda seni bekliyor, gelinlik bakmaya gideceğiz ve aşşağıda dört gözle bir hatanı bir kusurunu bekleyen kaynanan var." Dediğinde omuz silktim.

Telefonum çaldı.
Arayan Ateş'di. Sinirle sessize aldım. Ceren hışımla telefonu kaptı ve açtı." Alo Ateş benim Ceren Sedef bilerek açmıyor. "Telefonu almaya çalıştım vermedi.

Sesi hoparlöre verdi.

" Ceren Sedef'i verir misin telefona! "Sesi sertdi.

Başımı iki yana salladım.

" Konuşmayacağım banane ya, gitsin başkası ile otursun o! "Diye bağırdım.

Duymuştu.

"Sedef güzelim artık yetmez mi! Özür diledim kaç kez daha dilemem gerek, kusura bakma ama sende benim sözümü dinlemedin bile." Dediğinde sinirle telefonu çekip yüzüne kapadım. Duvara fırlattım.

Ceren şok olmuş gözler ile bana baktı. "Gitti telefonun!"diye tısladı.

" Gitsin, nasıl olsa yakında bende gideceğim. Tahtalı köyde görüşürüz. "Diye tısladım.

Hayatımda hep bir üzüntü vardı ve ben bu üzüntüyü hayatımdan çıkartamıyordum.

Kolumu sıvazladı. Gözleri doldu." Deme şöyle ya, ne biçim laf öyle, hiç yakışıyor mu sana pes etmek, "diye sızlandı.

Derin bir iç çektim.
Elimi kalbime bastırdım." Tam şuramda bir ağrı var canım yanıyor. Sevdiğim adam ya, o bile beni anlamıyor, ben ne yapacağım. "Diye tısladım.

" Tamam hormonlar yüzünden fazla tepki veriyor olabilirim. Ama ben yaşayamayacağım Ceren! Beni yalnız bırakmak yerine yanımda olmalıydı. Ellerini omzuma koydu.

"Kendine gel, kendini kahretme. Eğer Ateş olanları bilse ki asla nefesinden ayrılmaz bunu biliyorsun değil mi?" Başımı salladım "Evet" diye bildim.

"Bence akşam yanına gitmelisin yada ne bileyim bir şekilde konuş. Sedef zamanın kısıtlı, her an her şey olabilir. Annem heran dayıma senin öleceğini yumurtlaya bilir. Ortada mayınlı bomba geziyor ve sen burda kendini yatağa atmış bekliyorsun neyi bekliyorsun canımın içi. Elindekilerin kıymetini bil, zaman daralıyor. "Gözünden bir damla yaş düştü. İçim yanıyordu.

SİYAH KÜL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin