(16) YAPAMADIM

577 62 15
                                    

Merhaba ben geldim, sizlere yeni bölüm getirdim.. İyi okumalar dilerim... Morele ihtiyacım var lütfen oy ve yorumlarınız bana iyi geliyor sizleri çok seviyorum Allah'a emanet kalın Hoşçakalın...

Bu arada sizleri seviyorum...



Sufle;Ne Söz, Ne Saz 🎶


🔥

İnsan acısıyla savaşırken, sanki hayatta hiç bir şey olmamış gibi, dünya akmaya devam ediyor. Ve sen boş kaldıkça düşünmeye başlıyorsun düşünmeye başladıkça deliriyorsun. Dimdik ayakta durmakta zorunda hissediyorum kendimi. Yapıyorum..

Hayır yapamıyorum..

Yapmak istiyorum..

Deniyorum lakin olmuyor. Olmayacak gibi sanki kendimi kapalı bir fanusun içinde ordan oraya savrulurken buluyorum. Bitti artık benden bu kadar demek istiyorum. Edemiyorum. Bazen ne olacaksa olsun yaşa anı hayatı yaşa diyorum fakat bu pek mümkün olmuyor hiç bir şey bana yardımcı olmuyordu. Ateş'in bakışları altında eziliyordum.

Kendim için değilde bizim için yapmak istedim. Mutlu olmayı dilek dilemeyi, bebeğimiz diye bilmeyi. Onunla sevinip onunla gülmeyi ağlamayı denemek istedim. Lakin bir türlü mantığım buna sığmadı sığmayacak da. Düşüncelerimi bölen şey ise Çiçeğin kolumu çekmesi olmuştu.

"Bana kek yapacaktın hadi ama. Çikolatalı istiyorum." Başımı salladım. "Beraber yapmak ister misin?" Başını salladı. Masanın yanındaki sandalyeyi alırken yardımcı oldum. Tezgahın üzerine oturması ile başını salladı.

Ateş önemli bir iş için holdinge gitmek zorunda kalmıştı. Çiçeği bana emanet edip gitmesi çok hoşuma giderken öte yandan annesi ve babasının sorun olmamasını içtenlikle diledim.

Onların yüzünü bile görmek istemiyordum fakat bu küçük kız çok masumdu. Dolabdan yumurta ve süt çıkarıp. Çikolata olup olmadığına bakarken, sıkıntı ile ofladım.
Limon gözüküyordu elime limonu alıp saçımı yüzümden çekerek gülümseyen Çiçeğe bakarken kıkırdadığını görünce "neye gülüyorsun acaba sen."

"Sana gülüyorum. Dayım çikolata sevmez evinde de bulamazsın akıllım."

Elimi belime koydum. "Bak sen demek bildiğin halde benden çikolatalı istersin ve beni kandırırsın öyle mi?" Başını salladı.

"Hıhım."

"Gel buraya seni yiycem." Parmaklarımı küçük karnına değdirdim. Çiçeği gıdıklamaya başladım. Kahkahası mutfağı çınlatıyordu.

Güzel yüzünü ellerimle sevdim. "Bizde limonlu kek yaparız ne dersin?" Ellerini birbirine vurdu"çok güzel olur Sedef abla. "

Keki güzelce elimle çırparak Çiçekle beraber güzelce vakit geçirmiştik. Fırının başında zıplayarak beklemesi ile gülümsedim. Fazlası ile Sabırsızdı. Yanına gelerek eğildim." Hey bu kadar sabırsız olma. Birazdan hazır olur hem. "Başını salladı.

SİYAH KÜL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin