Şevval Sam sen yarimidun.. 🎶
Selam yine ben geldim gece gece sizlere bal tadında bir bölüm bırakıyorum iyi okumalar dilerim...
S. N. A
Yazardan;
Ateş daha fazla oturduğu yerden dayanamayarak sinirle ayağa kalktı ve öfke ile kendini dizginlemeye çalıştı. "Yeter artık ne bu böyle, daha ne kadar bekleyeceğiz." sertçe tısladı.
Serhan Karasu omzunu sıktı. "Sakin ol birazdan görüşeceğiz doktor ile" diyerek kapısına bakarken iç çekmişti.Ateş ofladı bir oyana bir bu yana yürümeye başladı. Bugün tam bir buçuk ay olmuştu. Karısını görememişti, sinir sistemi bütün dengesini alt üst ediyordu, ne yiyor ne içiyordu. Gece gündüz karısını arıyordu fakat bir hiçle karşılamıştı. Otogarlar uçak alanları giriş çıkış Türkiye ve yurd dışı giriş çıkışlarına bile baktırmıştı fakat sonuç başarısızdı.
İnatçı karısına dakika başı mesaj atmıştı ulaşmaya çalışmıştı fakat karısını ona ulaşmasını bile istemiyordu ve bu onu deliye döndürüyordu arıyordu telefonu kapalıydı, düşünmeden edemiyordu. Karısı iyi mi nasıldı, vicdansız kardeşi evde isyan bayrağı çıkarmakla yetinmemişti bir de suskunluk grevine girmişti. İnatçı keciydi kardeşi tam bir keçiyle uğraşıyordu.
Tek dediği şey yengem iyi sana kalmadı. Diye terslemekten başka bir halt etmiyordu. Karısını kaçırmıştı Ateş öfke ile nefesini verdi.
Ceylan ile uzun bir yol kat ederek dünyanın en iyi olanakları ve en iyi alanında bir numaralı jinekologla buluşmaya gelmişti.
Tek bildiği şey bu doktora dünyayı ayaklarının altına sermek olacaktı.
Telefonun çalması ile arayan Cemil'i cevapladı."Efendim" Diye söylendi.
Camdan dışarıyı gözlemeye başladı. "Abi yenge telefonu açtı." Kalbi nefes aldı bir anda yüzünde bir gülümseme oeydah oldu o an "kulaklarım doğru mu duyuyor, eğer yalansa geldiğimde seni mahvederim Cemil." Diye tısladı.
Cemil titrek bir sesle "abi vallahi bak açıldı az evvel." Diye söylendi.
Ateş başını olumlu anlamda salladı. Görüşmeyi sonlandırdı ve telefonunda defalarca kez karısının arama tuşuna bastı ve çaldı.
Çalıyordu.
Yine çaldı.
"Aç artık şu lanet telefonu."
Serhan Karasu "Ne oldu önemli bir gelişme mi var?"
Ateş işaret parmağını kaldırdı "Bir saniye enişte" Diyerek karısını tekrar aradı.
Yine çalıyordu.
Çalıyor.
"Aç artık şunu lütfen sesine ihtiyacım var" diye sızlandı. Fakat inatçı karısı açmaya bile tenezzül etmezken, watsapa girdi ve karısına mesaj yazmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KÜL
Fiksi Remaja"Benden sakladın." Genç kızın gözleri acı ile parladı. Acı öyle derinine inmişti ki öfke ile kan kusuyordu. Tam mutlu olduğunu zannederken acıları bir kez daha genç kızı alaşağı etmişti. Ruhu bedeninden ikiye ayrıldı sanki. Yaşadığı acı aslında bi...