Selam ben geldim öncelikle bölümleri silindi bu yüzden gecikme oldu bölüm sonu duyurumu okursunuz simdiden iyi okumalar bu arada siyah Kül 17 geçmiş vay anasını sevinc çığlıkları atacağım neredeyse ve lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin sizleri çok seviyorum..
Seksendört Yorma ❄️
Bir Hafta Sonra ;
Yazardan ;
Ilık su bedenine işlediği gibi ruhuna da işliyordu. Bedeni ılık suda gevşemişti. Kaç dakikadır burdaydı bilmiyordu, fakat duş almak bu sıcak havada Sedef'e iyi geliyordu, öte yandan bu bir hafta içinde sapa sağlam kalırken hâlâ duymadığı için biraz agresifti. Ama Ateş onu bir an bile yalnız bırakmıyordu üzerine titriyordu, ve elinden gelen herşeyi yapmaya çalışıyordu.
Kocasının ilgisi Sedef'e iyi geliyordu, sağ eline aldığı sabunu başına sürdü ve sabunlamaya devam ederken kapı açıldı ve içeriye giren Ateş'di.
Ateş Sedef'in güzelliği karşısında nutku tutulurken ıslak tişörtünü çıkardı ve kenara attı. Cocuklar onu bir hayli yormuştu. Ama karısını görmesi ile yorgunluğu tuzla buhar olmuştu.
Ateş gözleri kapalı bir halde bir şeyler mırıldanarak şarkı sözleri ile gülümsedi, karısı nihayet gülüyordu daha ne isteyebilirdi ki? Özellikle de karısı mutluysa, Ateş daha fazla dayanamayarak nemli alnını elinin tersi ile sildi ve adımları duşa kabine girdi. Karısının gözleri hala kapalıydı, Sedef o an duraksadı yüzünü suya tutunca kocasını karşısında beklemeyi hiç ummuyordu.
Yüzünden akan su damlaları güzelliğine güzellik katıyorken Ateş derin bir nefes aldı.
Sedef "Ne işin var burda?" Demeden edemezken kocasına güzel bir gülüş bahşetti.
Ateş sağ elini kaldırarak, Sedef'in bel gamzesine dokunması ile duvarla kendi arasına aldı, o an Sedef'in nefes alışverişi hızlanırken tek hissettiği şey kocasının nefesi ve dokunuşu oluverirken, Ateş alnını karısının alnına bastırdı, "özledim seni" diye soludu, o günden bu yana karısının toparlanması için beklemişti ve görüyordu ki, karısı artık iyiydi, bir tek duyamaması dışında ama doktorla konuştuğunda her an duyma yetisinin geleceğini bilmesi içini rahatlamıştı Ateş'in.
Ateş kirli sakalını karısının güzel yüzüne sürterken ılık suyun bedenlerine akmasına izin veriyordu bir yandan, yumuşacık teni elleri arasında kalmış olması ona ayrı bir ihtiyaçlık hissi veriyordu.
Sedef'in göz bebekleri titrerken kocasının ismini arzu ile yankılanmasına izin verdi, ellerini sert kol kaslarına koydu.
"Ateş"
"Hım.." diye fısıldadı ve dudaklarını karısının gerdanına bastırıp derin ve anlamlı bir öpücük kondururken, "Çok özledim, her an her anlamda... Daima hep bir tek seni özleyeceğim sevgilim." diyerek kulağının arkasına doğru usulca öpücükler konudururken dil darbelerini eksik etmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KÜL
Fiksi Remaja"Benden sakladın." Genç kızın gözleri acı ile parladı. Acı öyle derinine inmişti ki öfke ile kan kusuyordu. Tam mutlu olduğunu zannederken acıları bir kez daha genç kızı alaşağı etmişti. Ruhu bedeninden ikiye ayrıldı sanki. Yaşadığı acı aslında bi...