(20) SEN BENİM EN GÜZEL GERÇEĞİMSİN(+18)

581 55 12
                                    


Merhaba ben geldim...

Nasılsınız umarım iyisinizdir Cuma günü hikayemi kimler bekledi???

Neyse cınım... Sıkmayayım sizi, bu arada +18 sahnesi var parantez içinde başladığı ve bittigi an belirtiyorum.. Rahatsız olanlar atlasın...
Bir sonraki bölümde görüşmek dileği ile oy verin oy, oysuz kalmayın, okuma yüksek insaf be yorum yapın...

Gittim...

Kaan Boşnak;
Benimle kayboldun 🎶

Kaan Boşnak;Benimle kayboldun 🎶

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


🔥

Kasıklarımdaki tatlı sızı ile gülümsedim. Ellerimi iki yana açarak esnerken, bir kaç günün mutluluğu bana iyi gelmişti. Yatağın boş tarafı ile yüzüm asıldı. Yataktan gerinerek kalktığımda boynumdaki kolyenin sallanması ile avuç içime aldım.
Heyecanla sevindim. Bu annemin kolyesiydi. O gece otelde düşürdüğümü sanıyordum, demekki Ateş de, kalmıştı. Sevinçle yataktan bacaklarımı sarkıtıp, çarşafı bedenime doladım.

Adımlarım odadan çıkarak Ateş'i aradı gözlerim. Mutfaktan tıkırtılar geliyordu. Mutfağa adımladım. Ocağın başında duruyordu bir şeylerle uğraştığı belliydi. Arkasından adımladım sessizce kollarımı beline saracakken birden bana dönmesi ile gözleri aşk ile parladı. Kollarını belime sardı. "Neden erken uyandın sen?"

"Bilmem."

"Seni yanımda göremedim." Başını salladı. "Gök yüzüme kahvaltı hazırlıyordum. Çabuk yatağa dön." Kıkırdadım. Başımı iki yana salladım. "Hayır dönmeyeceğim. Ayrıca kolyemi neden daha önceden vermedin. Kaybettim zannetmiştim." Dudaklarına yakıcı ve kısa bir öpücük kondururken mızmızlandı.

"Hım neden acaba. Sürekli benimleydi. Ama sen farkında değildin. O gece yatakta düşmüş olmalı. Kafa bırakmadın bende Sedef'im."

Gülümseyerek göğsümde tuttuğum çarşafı tuttu. Bir elini belime koyarak yutkunurken dudaklarıma yaklaştı. "Galiba ocakta bir şeyler yanacak gibi," birden beni serbest bırakması ile homurdanarak tısladı.

"Aman ya senin yüzünden bak ne oldu Sedef, dibi tuttu. Senin bana garezin mi var." Kahkaha attım.

Ocağın altını söndürdü. "Acaba diyorum kahvaltı yerine seni mi yemeliyim." Başımı iki yana salladım.
Dudaklarımı büzerek"ama bizim karnımız çok aç. Bebeklerimiz de acıktı. "

Başını salladı." Ben duş alacağım. Sende yarım bıraktığın kahvaltımızı hazırlaya bilirsin. "Haylazlıkla güldüm.

" Fazla uzun sürmesin. "

Geriye doğru adım atarken," bilmem ona sen karar ver"göz kırptım.
Gülümseyerek mutfaktan çıktım. Ateş'in homurdandığını duyumsadım.
Yatak odasına geldiğimde bedenime sardığım çarşafı yere bırakıp banyoya geçtim. Duşa kabinin kapaklarını açarak, suyun altına girdim. Sıcak su bedenimi gevşektirken güzelce yıkanmaya başladım. Bütün her yerimi köpürtmeye başladım.

SİYAH KÜL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin