*Merhaba tekrar ben geldim...
Dayanamadım sizlere bölüm getirdim, yeni bölüm bomba gibi lütfen Saka Kuşu ve Bahar adlı kitabıma da bakınız eminim onları da seveceksiniz.Saka Kuşu bir süre sonra inşallah beklediğim bölüm yayınlandıktan sonra yayınlanacak şimdiden iyi okumalar canlarım...
Bir dik duruşun ;kaç yenilgi kaç göz yaşı, kaç kalp ağrısı ettiğini bilemezsiniz...
🔥
Gözlerim doldu. Kulaklarım çınladı. Ne diyordu bu adam, kulaklarım bana yalan işitiyorsun diyordu. İnanma.
"Ben Serhan Karasu."
Bir adım attı. Aramızda beş adım mesafe vardı. "Ben senin babanım."
Sendeledim.
"Ya yalan söylüyorsun." Sesim titredi. Kalp atışım acıyla hızlandı. Başımı iki yana sallarken, bir adım daha attı.
Elini uzattı dokunmak istedi. "Dokunma bana." Sesimdeki öfke suratıma yansıdı."İnan bana kızım. Boynundaki kolye annene ait. Onu ben almıştım. Annenin adı Gül, gülümseyi çok sever, gözlerini ondan almışsın. Onun gibi asi bakıyorsun. Annen gülleri severdi." Annemle ilgili söylediği bilgiler beni alt üst etti. Elim boynumdaki kolyeye gitti.
"Hayatta kalan, Karasu ailesinden ilk kişi sensin. Benim soyumsun. Benim canımsın" Gerildim.
" Yaklaşma bana dokunma sakın. "
Halamın sesini işittim." Sana gelmemen söylemiştim. Neden buraya geldin abi. "Hayretle halama baktım.
Gözlerini kaçırdı." Şimdi değil abi git buradan. Beti benzi attı. Hamile o gerçekleri kaldıramaz. "Başını iki yana salladı." Beni merak etti. Bulmak istedi. Çıktım karşısına. Öğreneceği çok şey var. "Başımı şiddetle iki yana salladım. Göz yaşlarım yanaklarımı ıslattı.
" Sen gerçek değilsin olamazsın. "
" Ben gerçeğim kızım. " Gözlerindeki duygu kırıntısı yüreğime battı.
Sinirle bağırdım." Bana kızım deme. "
" Ne oluyor burda, baba sen ne zaman geldin hani gelemeyeceğini söylemiştin. "Bakışlarım Sedat'a değdi. Halam telaşla bana dokunmak istedi engel oldum elimi kaldırdım. Kasıklarıma giren sancı ile iki büklüm oldum.İnledim." Ahh. "
" Yaklaşmayın bana. "
Serhan Soykanın elleri yumruklaştı.
Gözlerimden düşen yaşlar bedenime değilde ruhuma akın ediyordu. Bu gerçek olamazdı hayır hayır bu doğru değildi.Sedat onun oğlu muydu?
Halam telaş ile Sedat'a bakıp, "Ateş'i çağır çabuk." Dediğinde karnıma ikinci bir sancı girdi. Halamın elini öyle bir sıktım ki çığlık attım.
Bedenim sendeledi. Serhan Soykan bedenimi kavraması ile acıyla yüzüne baktım."Dokunma.bana bırak nefret ediyorum senden," Acıyla hıçkırdım. Bacaklarımdan süzülen şeye dokunmam ile gözlerim korku ile halama döndü. "Hala bir şey yap ne oluyor. Ahh."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KÜL
Teen Fiction"Benden sakladın." Genç kızın gözleri acı ile parladı. Acı öyle derinine inmişti ki öfke ile kan kusuyordu. Tam mutlu olduğunu zannederken acıları bir kez daha genç kızı alaşağı etmişti. Ruhu bedeninden ikiye ayrıldı sanki. Yaşadığı acı aslında bi...