(3)ALIŞMAK VE ALIŞAMAMAK

1.1K 97 320
                                    


🔥

Merhaba nasılsınız umarım iyisinizdir.

Hayırlı ramazanlar dilerim...
Arkadaşlar yeni okuyucular Bahar adlı kitabıma da bakarsanız çok sevinirim...

Bölümleri her gün yazmaya çalışıyorum elimden geldiğince..
Saglıksal sorunlar yaşıyorum fakat elimden geldiğince bölümleri eksik etmeyeceğim...

Sizden tek ricam oy ve yorumlarınız. Bana iyi gelmekle. Kalmıyor sizlerin düşüncelerinizi önemsediğimi de unutmayın....
Hepinizi çok seviyorum...
Sevgi ile kalın...

S. N. A🖤

Dedumlüman;çözemezsin 🎵

Dedumlüman;çözemezsin 🎵

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sedef Karasu...

🖤

"Kızım ne işin var burda sabah sabah? Hay Allah yavrum iyi misin?"

Gözlerimi araladığımda ise yine bekçi amcayı görmüştüm. İyi değildim. Gözümü ovalayarak derin bir nefes aldım. Kızımın yanındaydım. "kızım niye buradasın yine evin yok mu senin evine git" kızgınlıkla bağırdım.

"Benim evim burası kızımın yanı" elimle toprağını sıvazladım. Dün gece eve sığamamıştım. Nefes alamıyordum. Kızımın yanına geldiğimde biraz olsun nefes alabiliyorum.

Günlerdir gözümü mezarlıkta acıyordum. Eve sığamıyordum. "Git burdan, neden anlamak istemiyorsun ben kızımın yanına geldim."

Öfkelenmemem gerekirdi öyle değil mi bu adamcağızın suçu neydi peki?

Mezarlıkta bekleyen bekçi söylenerek giderken, halam ve Ceren'in sesini işittim. Tam da tahmin ettiğim gibi haber vermişti bekçi, halam sonunda sinirlenerek" Sedef"diyerek bağırdı.

"Sen beni kalpten götürmeyemi çalışıyorsun. Her gece mezarlığa çıkıp çıkıp gelmek de ne demek? Kızım sen iyi değilsin kendine gelmen lazım, yeter artık kendine acımıyorsan kızına acı burda ki melek istermiydi her gece buraya gelip ağlamanı" sinirle burun kemerimi sıktım.

" Bitti mi? "

Ceren kızgınlıkla," Sedef bu defa annem haklı. Ya sana bir şey olsa gece gece tek başına evden uzak mezarlığa geliyorsun. Hadi bunu geçtim. Ya sana birisi bir şey yapsa. O zaman demeyecek miydi teyzem' kızıma böyle mi bakıyorsunuz' Sedef - "

" Sakın bir daha annemi ağzına alma Ceren. Sakın beni annemden vurmayın. " Sinirle yerden kalktım.

Her sabah olduğu gibi kızımın toprağını suladım. Yeni mis gibi kokan çiçekler ekmiştim. Çok güzeldiler en sevdiklerimdendi. Kızımda kesinlikle sevecekti. Halam omzuma bir öpücük kondurdu, sarılırken Ceren ofladı." Yanındayız bunu unutma" dediğinde ise halam başını salladı.

SİYAH KÜL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin