(30) SAKLANAN SIR BİR BİR ORTAYA ÇIKIYOR. (+18)

465 46 23
                                    

*Evet heyecanlı mıyız?

*Bu gün bir bomba patladı..

*Hadi sizleri çok tutmayım.

İyi okumalar dilerim kıymetimi bilin bak size kıyamadım bölüm attım...

S. N. A

GERİDE BIRAKTIĞIM NE VARSA KÜL
ATEŞ BENMİŞİM DEMEKKİ
S. N. A
🔥




Yazardan;

Sedef erken bir saat de kalkarak sevdiği adamın yanaklarına öpücükler kondurdu. Uyanmasını bekliyordu. Fakat Ateş bir türlü gözlerini açmak bilmiyordu. Numara yaptığını biliyordu. En sonunda Ateş'in kolunu ısırması ile Ateş inledi.
Gözlerini açtı. "Napıyorsun Sedef böyle mi uyandırırılır?" Diyerek hayıflandı. Sedef kıkırdadı. E ne yapayım kalkmak bilmiyorsun kalk artık. Hem sen bana numara yapıyordun. Çoktan uyanmışsın kandırma beni. "Yoo yeni uyandım."

Sedef yastığını aldı. Ateş'in yüzüne vurdu. "Yalancı. Beni kandırmaya çalışma. Hem senin bu gün çok önemli toplantın var kalkmalısın." Dediğinde Ateş yastığı yakalayıp kadınını yakalayarak yatağa yatırdı. "Kocaya şiddet ha. Görürsün sen." Parmaklarını Sedef'in karnına koyarak gıdıklamaya başladı.

"Dur yapma Ateş." Kahkaha attı. Gülüşleri Ateş'in kalbini fet etti. İnci gibi parlayan mavi gözlere hayranlıkla bakarken, onu öpme isteğiyle kabardı kalbi. Kokusu ile büyülenirken elleri durdu. Alnını sevdiği kadının alnına bastırdı. Her zaman söylediği sözleri söyledi.

"Sen nasıl birşeysin böyle?" Sedef elini Ateş'in elmacık kemiğine koydu. "Ben Ateş'in karısıyım." Dediğinde, Ateş başını salladı. "Bunu söylemen ne güzel." Dediğinde dudağını Sedef'in dudaklarına usulca sürtüp nefesini verdi. "Sabah öpücügümü istiyorum." Dediğinde Sedef ellerini Ateş'in ensesine değdirdi. Okşayarak saçlarını kavradı.

Ateş Sedef'in dokunuşları ile bakışları git gide daha da koyulaşırken, dudaklarını sevdiği kadınının dudaklarına aşk ve tutku ile kapandı.

Sedef Ateş'in dudaklarına kapılırken, kendinden geçmişti. Ateş Sedef'in dudaklarını hiç bırakmak istemedi. İsteksizce öpüşünü sonlandırdığında "Seni bırakmak istemiyorum. Hiç bir yere çıkmayalım. Evde kalalım ne dersin?" Sedef güldü. Ateş'in elini öptü.

"Olmaz bu gün çok önemli bir anlaşma yapacaksınız gitmen gerek, evimize ekmek parası kazanacaksın. Çocuklarımız aç kalacak yoksa çalışmazsan, her şey batar." Diyerek konuşması ile, Ateş kahkaha attı.

"Ya sen beni güldürmek için elinden geleni neden yapıyorsun,"

"Seni sevdiğim için olabilir mi acaba akıllım." Dediğinde Ateş burnunu Sedef'in yanağına sürtüp"Ben size bakarım. Sizi aç koymam. "Dediğinde Sedef kıkırdadı.

" Acıktım. Hadi ama kalkalım mis gibi börek yaptım. Parmaklarını yiyeceksin. "Dediğinde. Sedef'in elini tutup parmaklarını dudağına götürdüğünde. Öperek" Senin parmaklarını yemek isterim. "Dedi.

Sedef" Ya demek öyle. Hım anladım. "Diyerek diğer eli ile Ateş'in ensesinden kavrayıp köprücük kemiğine öpücükler kondurdu.

" Bende seni yemek istiyorum. "Diye fısıldadı. Dilini sevdiği adamın şah damarına değdirdi." Nefes al kocacım. Nefes al. "Diyerek diliyle ıslak bir öpücük kondurdu. Sedef Ateş'in ona kapıldığını anladığı an, haylazlık ile gülümsedi. Ateş'i üzerinden ittirdiği gibi yanından kaykılarak kaçmayı başardığı an" Huh, şu yaptırdığına bak. Beni ne hale getirdin. "Diyerek yastığı kocasına bir kez daha attı.

SİYAH KÜL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin