Nem tudom hány óra van, de eléggé megszomjaztam.Ránéztem a telómra, ami délután fél 7-et mutatott.
Eléggé elment az idő. Csoda, hogy holnap hétvége, így ma szerencsére nem kell tanulnom.
Még itt van Jungkook? Remélem már elhúzott a jó édes...
Na mindegy, végülis kit érdekel...
Átvettem ruhámat egy melegítő szettre, és már mentem is a konyhába.
Sajnos vagy nem sajnos.. a fekete hajú még mindig itt tartózkodik nálunk, mivel a konyha asztalnál ül. Anya meg mosogat. De hát mindig ez van... akit még a hátunk közepére sem kívánunk, az mindig ott van, ahol nem kéne...
Érkezésemre mindketten felkapták a fejüket.
-Oh, hol voltál kincsem? -kérdezte anya.
-A szobámban. Csak lepihentem egy kicsit. -vontam meg a vállam, majd lekaptam egy poharat a polcról.
-Jimin! Tudod, hogy így nem illik megjelenni egy vendég előtt. -utalt a ruházatomra és csípőre tette a kezeit.
-Ugyan, hagyd csak. -legyintett az asztalnál ülő.
-Oké. -vontam meg újra a vállamat, és töltöttem magamnak üdítőt, aztán szépen leültem Jungkookkal szemben és lassan inni kezdtem. Eközben anya kiment a konyhából.
Egy idő után megelégeltem, hogy már megint csak bámult engem...
Mintha vonzanám a mágnes szemeit...-Te direkt csinálod ezt? -raktam le hangosan a poharat.
-Mit? -lett értetlen.
-Amióta hazajöttem, folyton csak engem nézel. Eléggé feltűnően. -akadtam ki úgy, hogy anya meg ne hallja.
-Miért, talán baj? Az iskolában nem szoktak megbámulni?
-Az egyetemet pont leszarom, mert ott sok az ember, de itt most csak mi vagyunk és te folyton bámulsz. Miért? -lettem idegesebb.
-Te nem szoktál egy lányt sem megnézni? -kérdezte totál higgadtan.
-Nem. -vágtam rá.
-Oh... -nyitotta tágra a szemeit.
-Talán... a fiúkat szoktad? -villantotta ki nyuszi fogait, egy sejtelmes pillantással.Esküszöm, olyan aranyos ahogy mosolyog. Elfelejteti ezzel az arcával, hogy amúgy kurvára fosok tőle. Ezek szerint mégis csak tud mosolyogni.
De azért a témától ne térjünk el...
-Fúj, dehogy! Egyszerűen csak nem érdekel senki. -adtam tudtára undorodó fejet vágva.
-Ja, az más. Egy barátnőd sem volt? -kérdezte kíváncsian.
-Öhm... nem? -bizonytalanodtam el.
Miért érdekli?
-És... barátod?
-Az meg végképp nem. -válaszoltam fintorogva.
-Az igen... -bólogatott párat.
Tudom, hogy ez fura, mert a legtöbb velem egykorú embernek már szokott lenni barátnőjük, de engem sosem vonzott az ilyenfajta dolog.
-Miért, neked volt? -tettem fel egy igen csak értelmes kérdést
-28 évesen? -kérdezett vissza.
-Jó, tudom... hülye kérdés volt. -ittam ki az utolsó kortyot is a poharamból.
-Ha annyira akarod tudni, még barátom is volt. -mondta szemrebbenés nélkül.
Na ez volt az a pont, ahol majdnem kihánytam az üdítőt.
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐓𝐨 𝐁𝐞 𝐘𝐨𝐮𝐫𝐬 | 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌 | ✔
Fanfiction"-Nem Jungkook, ne sajnáld! Már lehullt az álarcod. Már tudom milyen vagy, és kösz, de ennyi pont elég volt belőled. -köptem felé a szavakat, majd hirtelen kikaptam a kulcsot a zsebéből és roham tempóban kinyitottam vele az ajtót, aztán már ott sem...