Chapter 35

596 35 3
                                    

Végül is lefeküdtünk az este folyamán, mivel eléggé felizgattuk egymást és most megtudtam, hogy ő jobban szereti a szexet, mintha kézzel vagy szájjal történik a kielégülés. Azt mondta fölösleges szájjal vagy kézzel kielégíteni a másikat, ha van lyuk a seggemen neki meg farka.

Úgy csináltuk, hogy közben a keze a szájamon volt, mert nem bírtam visszafogni a hangomat. De elmondása szerint nagyon csendesek voltunk, így nem lehet belőle probléma.

Reggel mintha misem történt volna, készülődtünk. Anyáék munkába, én meg az egyetemre.

Kicsit elaludtunk, de ez érthető mert az az este...

Na mindegy. De mivel anyáék eldobtak a sulihoz így még pont időbe beértem.

A nap ugyan úgy telt, ahogy általában az összes többi.

Taehyungnak be nem állt a szája, sőt néha még Yoongi is oda jött hozzánk, aminek őszintén örültem, mert szerintem nem menthetetlen a srác. Mármint jófej, és egyébként szerintem kedves is tud lenni. Így hát elhatároztam, hogy a barátomként fogok tekinteni rá.

Tesin szokás szerint Tae megdöglött, nekem meg megse kottyant az a pár kör futás.

Suli után elakartam hívni legjobb barátomat hozzánk, de vissza utasított azzal a magyarázattal, hogy ezen a héten rengeteg dolgot elkell intéznie. Szóval egy izgatott vigyorral ott is hagyott az iskola előtt, míg én egy értetlen fejjel bámultam távolodó alakját.

Volt egy sejtésem, hogy a szombattal kapcsolatos ez a viselkedése...

Már nagyon várom azt a napot...

Szóval egy kis elmélkedés után, megindultam haza.

...


Most délután 5 körül járhat az idő.

Anya már itthon van én meg pont most fejeztem be a tanulást. Nem is volt olyan sok házi.

Viszont most mit csináljak...?

Elterültem az ágyamon, és gondolkodtam..

Aztán végülis arra jutottam, hogy felhívom Jungkookot.

Úgysem tudom, mikor végez a munkahelyén.

Kezembe véve telefonom, rányomtam a híváslistában a nevére és már ki is csöngött.

Nem is sokkal később...

-Szia Jiminie... mi újság? -hallottam meg mosolygós hangját.

Egyem meg, de édes...

-Szia, semmi új azon kívül, hogy unatkozok. Még dolgozol? -kérdeztem kíváncsian.

-Mindjárt jön az utolsó szett amit fel kell vennem, hogy utána lőni tudjanak még pár száz képet, szóval 1 óra múlva végzek. -számolt be.

-Fú, de megnézném, hogy hogyan pózolsz a kamerák előtt.

-Ahoz váltó gatya is kéne... -jegyezte meg halkabban.

-Minek..?

-Hát tudod, olyan lélegzet elállító vagyok itt a stúdióban... hogy ha rám nézel... elélvezel.. -suttogta.

𝐈 𝐖𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐓𝐨 𝐁𝐞 𝐘𝐨𝐮𝐫𝐬 | 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌 | ✔Where stories live. Discover now