1 hét telt el a hétvége óta.
Azóta párszor megfordult nálunk a fekete hajú, és beszélgettünk is.Taehyung alig bírta elhinni, hogy Jungkook mind a két nemhez vonzódik. Természetesen bízok benne, és tudom, hogy ő nem adja tovább senkinek, mivel Jungkook a lelkemre kötötte, hogy ez szigorúan titkos. Persze én jó gyerek módjára lenyugtattam, hogy nem kell mitől félnie, mert én tudok titkot tartani.
Jungkook elég sokszor tett nekem félre érthető megjegyzéseket, amikor anya nem hallotta, és a folytonos bámulását sem felejtette otthon.
De már kezdek beletörődni. Én márcsak ilyen vagyok.
Egyébként ezeken kívül nincs semmi bajom vele. Tényleg értelmes.
Csak néha a frászt hozza rám a hirtelen közeledéseivel..
Ha egy lány lenne akkor semmi bajom nem lenne ezzel, de basszus... ő egy felnőtt férfi...
Még ha a kinézete jóval fiatalabbnak mutatja, akkor is.A hét szokásosan telt. Újabb ötösök, újabb dogák, de már megszokhattam volna.
Most szombat délelőtt van.
Már elvégeztem a szokásos reggeli rutinomat és már a fekete hajú is megjött hozzánk, mint mostanában mindig.
Már a nagyszobában voltam, mert köszönni akartam Jungkooknak, amikor megszólalt a farzsebemben levő telóm.
Gyorsan fel is vettem, mert Tae nevét jelezte ki.
-Szia drága. -köszönt bele bolondosan, mire elnevettem magam.
-Szia egyetlenem. -mentem bele a játékba.
-Hogy van az én pici imádnivaló babám? -utaltam a kutyájára, Yontanra.
-Köszöni jól van. De rám nem is vagy kíváncsi szivi? -hülyéskedett.
-Dehogynem. Hogy van életem szerelme, aki a vonal túloldalán van? -kérdeztem nyálasan, miközben alig bírtam már visszatartani a kitörni készülő röhögésemet.
-Ne mondj ilyeneket, mert elpirulok... -motyogta zavartan.
-Oh, ilyen könnyen zavarba hoztalak. Na ne aggódj életem, majd idővel megszokod. -hülyültem továbbra is.
-Jimin! -szólt rám.
-Jól van na. Tulajdonképpen miért is hívtál? -kérdeztem.
-Csak megakartam kérdezni, hogy hogy vagy. -morogta.
-Jaj de cukorfalat vagy. Köszönöm jól vagyok szívem. -éltem bele magam továbbra is a szerepembe.
-Jól van mentem. -jelentette ki Tae.
-Na ne már, még had köszönjek el tőled. -kérleltem.
-Szia Jimin! Majd még hívlak.
-Szia Tae baba. -röhögtem el magam, és kinyomtam.
Nincs annál jobb dolog, mint Taet szívatni. Szegény, most totál ki van készülve..
-Nem is mondtad, hogy van barátnőd. -mondta anya, amint beléptem a konyhába.
-Szia Jungkook. Egyébként nincs, mert csak Taehyung volt az. -vontam meg a vállam, és enni kezdem az anya által elkészített reggelit.
-Mi? Te és Taehyung jártok? -kérdezte anyum elhűlve.
Elég jól színészkedhettem, ha anya elhitte.
-Nem. Csak hülyéskedtünk. -védekeztem.
-Tényleg?
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐓𝐨 𝐁𝐞 𝐘𝐨𝐮𝐫𝐬 | 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌 | ✔
Fanfiction"-Nem Jungkook, ne sajnáld! Már lehullt az álarcod. Már tudom milyen vagy, és kösz, de ennyi pont elég volt belőled. -köptem felé a szavakat, majd hirtelen kikaptam a kulcsot a zsebéből és roham tempóban kinyitottam vele az ajtót, aztán már ott sem...