Chapter 14

851 52 6
                                    


Az ebéd szépen nyugisan telt. Meghitt családi légkör lengte be a konyhát.

Az előttem ülő Jungkookra néztem.
Ő látszólag nagyon nyugodt. Ugyanakkor a komoly tekintete arról árulkodik, hogy bizony ő is hasonló érzésekkel bír mint én.

Mikor tekintetünk összetalálkozott, én elkaptam onnan az enyémet, mert csupán egyetlen pillantásával is képes volt zavarba hozni, főleg most... azokkal a sötét, türelmetlen, csillogó szemeivel.

-Na mi van Taehyunggal? -törte meg a csendet anya.

-Kiborult, teljesen... vagy is inkább csak szomorú volt, de egy sütizéssel elintéztem, hogy boldog legyen szegény. Szóval majd valamikor elviszem egy cukrászdába.... Ja, és örömében eltörte a lámpáját... -tettem hozzá semleges arckifejezéssel.

Én... tényleg izgulok... az este miatt..
Rohadtul...
Kíváncsi vagyok, hogy vajon milyen lesz..

-Az szép. -mosolyodott el anya. -De minden rendben lesz, ugye?

-Persze. -bólogattam.

-És, ti mikor indultok? -kíváncsiskodott tovább.

-Hm... este felé.. -válaszolt helyettem Jungkook.

-Aha, ez ilyen esti film lesz. -nevettem fel zavartan.

-Oké. Nekem viszont lehet be kell mennem majd a céghez. -szomorodott el anya.

-Miért? -kérdeztük szinte egyszerre.

-Mert most jutott eszembe, hogy holnapra ki kellene töltenem csomó fontos papírt, amit előtte kikéne nyomtatnom, és ugyebár nincs itthon nyomtató. Hétfőre meg lekell adnom. -sóhajtott gondterhelten.

Ekkor Jungkook egy kissé ijesztően elmosolyodott.
Te jó ég.. Most mi jutott hirtelen az eszébe?

-Nem kell bemenned. -jelentette ki határozottan. -Elég későn lesz vége a filmnek, de ha átküldöd nekem őket, akkor a mozizás után felmegyek Jiminnel a lakásomra, mert nálam van nyomtató és kinyomtatnám, aztán akkor ott is aludhatna nálam Jimin, mert én... utálok sötétben vezetni. És akkor holnap reggel jönnénk is ide vissza papírral, meg mindennel együtt. -vázolta fel tervét.

Én olyan szinten ledöbbentem, hogy még pislogni is elfelejtettem.
Hogy lehet ilyen okos az én Jungkookom?

Ha ebbe beleegyezik anya, akkor nagyjából a történetnek csak a mozizás része lesz hazugság, ami ugye nem derülhet ki. Meg a lakásán történtek sem fognak kiderülni. Így nem is fogunk hazudni olyan sokat. Ami ugyebár egy jó pont.

-Okés. Ez remek ötlet. Így mindenki biztonságba lesz, és még a papírok is meglesznek. -egyezett bele vidámain anya.

Erre csak összemosolyogtunk Jungkookkal. Ez tényleg egy remek ötlet volt....

Ebéd után elmosogattam, és bevágódtam az ágyamba, hogy kipihenjem magam estére.
A zakatoló szívem ellenére sikerült elaludnom szerencsére.

A fejembe megannyi gondolat száguldozott elalvás előtt.
Vajon fájni fog? Mennyire lesz durva velem Jungkook? Bírni fogom?

Alig várom már, hogy elkezdjük.
A filmekben mindig élvezettel csinálták, és én tudom nagyjából, hogy hogy megy ez az egész, szóval úgymond "tapasztalt" vagyok ebben.

De így élőbe nem tudom, hogy mire számítsak.
Minden esetre, a végtagjaim már nem csak az izgalomtól remegtek... hanem a mérhetetlen vágytól is, amit csak és kizárólag Jungkooknak köszönhetek.

Telhetne már gyorsabban is az idő...

...

Amikor felkeltem kint már sötét volt. Rápillantottam az órára, ami este 7-et mutatott.
Azta... így elaludtam?

𝐈 𝐖𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐓𝐨 𝐁𝐞 𝐘𝐨𝐮𝐫𝐬 | 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌 | ✔Where stories live. Discover now