Chapter 28

688 40 4
                                    


Lassan és érzékien mozgattam csípőmet.
Nem siettem sehova.

Próbáltam minél érzelmesebb és szenvedélyesebb lenni.

Jungkook sem nyögött már olyan hangosan, csak épp hallhatóan.
Remélem tetszik neki ez az egész..

Nyakhajlatát csókolgattam, néha fogamat is bevetettem, de azt nem sokszor.

Éreztem, hogy a fekete hajú remegni kezdett alattam, amit egy jó jelnek vettem. Nagyon is élvezi, úgy látom.

Belenyaltam fülébe és gyengéden meg is haraptam azt.

Aztán gondoltam egyet, és nehezen ugyan, de végül eloldoztam őt, mire egyből nyakamba kulcsolta karjait.

-Olyan gyönyörű vagy... -suttogtam fülébe halkan.

A tempón továbbra sem növeltem. Maradt ez a gyengéd, lassú de erőteljes gyorsaság.

-Nagyon szeretlek... -mormoltam ajkaira, mire ő rövid csókot lehelt rá.

-Imádom a tested is... -puszilgattam továbbra is száját, aztán ő meg a hajamba találta meg keze kényelmes helyét.

-Jó, hogy megbeszéltük a dolgokat... -kaptam be nyelvét, majd ki is engedtem a szájamból.

-Úgy is már nagyon hiányoztál... -morogtam.

-Szeretem a bőröd. -érintettem össze ajkainkat. -A szemed.... a szád... a tested.... a hajad.... az izmaidat... mindened. -suttogtam fülébe csókok közt.

Éreztem, hogy lassan itt a vég...

Ígyhát megfogtam két lábát, és derekam köré csavartam. Látszik szegényen, hogy már rég önkívületi állapotban élvezte, amit csináltam vele.

Egy nagyon nagyon kicsit gyorsítottam a tempón, miközben próbáltam minél mélyebbre hatolni benne.

A nyögéseink is egyre hangosabbak lettek. Plusz Jungkook is szorosabban ölelt magához.

Nem is kellett sok. Egymás névét nyögve mentünk el.

Nem húzódtam ki belőle, hanem csak erőtlenül rádőltem testére. De ő sem engedett el.

Elég sok időbe telt mire légzésünket nagyjából rendezni tudtuk.
Végül megszólaltam...

-Ezt hívják... szeretkezésnek. -öleltem én is magamhoz.

-Imádlak... -puszilt hajamba.

Ezután márcsak egy gyors zuhanyt vettünk, majd valami keveset ettünk és mivel Jungkook nem szeret sötétben vezetni, így azt beszéltük meg, hogy most nálunk alszik. Anya úgysem lesz itthon.
Jungkook azt mondta, hogy reggel 10-re ér ide.

Szóval mivel eléggé kifárasztottuk egymást, így egymást ölelve a paplan alatt aludtunk el...

Szükségem volt már egy ilyen fajta együtt létre is. Szükségem volt Jungkookra.

Most, hogy megmutatta, hogy igenis bízik bennem és minden büszkeségétől eltekintve megengedte, hogy a magamévá tegyem, elérte hogy újra bizalmat szavazzak neki, és azt is, hogy tiszta lapokkal kezdjünk...
Szerintem ezzel a tettével éppen eleget bizonyított...

...

Reggel előbb keltem, mint ő. Egyből a tegnap este jutott eszembe, ami miatt arcomra ragadt a vigyor.

Egy kapcsolatban az a jó, ha semelyik fél sincs elnyomva. Mindegyik félnek tiszteletben kell tartani a másik érdekeit, kívánságait, szempontjait.

𝐈 𝐖𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐓𝐨 𝐁𝐞 𝐘𝐨𝐮𝐫𝐬 | 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌 | ✔Where stories live. Discover now