Kezei derekamra simultak, úgy néztünk farkas szemet egymással.-Sehogy. -válaszoltam az előbb feltett kérdésére. -Amikor te magyaráztál, sokkal jobban ment.
Erre csak egy önelégült vigyort ejtett felém.
-Mit tanultok most belőle? -cirógatta derekamat.
-Nem tudom..
-Hogy hogy?
-Ahj... ne most Kook... -borultam szenvedve a nyakába.
-...már másodszor. -motyogta boldogan.
-Mit másodszor? -néztem rá értetlenül.
-Már másodszorra hívsz Kooknak. -mosolygott szüntelenül.
-Jaa. Szerintem cuki név neked. -támaszkodtam meg felette.
-Szerintem is. Szeretem ha így hívsz. -válaszolta halkan.
Erre csak arcon pusziltam őt. Hogy lehet valaki ilyen nagyon aranyos?
-Hú, de ismerős ez a helyzet... -vonogattam meg a szemöldökömet.
-Hidd el, többször nem fogom megengedni azt. Az csak egyszeri alkalom volt.
-Pedig rohadt jó volt, viszont furcsa is. Szerintem jobb, ha te töltöd be a domináns szerepét. -pusziltam ajkaira.
-Én is így gondolom Jiminie. Szeretlek irányítani.
Ez a megszólítás... elolvadok tőle. Viszont az jó ha szeret irányítani, mert én nem vagyok egy vezető típus ilyen téren..
-Ez cuki volt. -mondtam, majd összeforrasztottam ajkainkat.
Jungkook egyből fordított is a helyzetünkön, ezért most én kerültem alulra.
Nem volt lassú, de olyan nagyon vadnak sem mondanám a csókunkat.
Nyelvünk egymásra talált, így még szebbé és élvezetesebbé téve tevékenységünket.
Egy ideje már falhattuk egymást, mikor is Jungkook keze már köntösömet kezdte volna kioldani, de én inkább elhúzódtam tőle.
-Neh... most... Kookh. Anya bármikor ránknyithat.. -öleltem át.
-Ahj... igazad van. -tolt el magától óvatosan, és elterül újra az ágyamon.
-Egyébként... -szólaltam meg egy kis idő múlva. -Miért nem megyünk el valahova ketten? -dobtam fel az ötletet. -Eddig úgy sem voltunk együtt nagyon sehol.
Erre csak egy nagy sóhajt hallatott az előttem fekvő, amit nem tudtam hová tenni. Most ezzel mi a baj?
-Ez nem olyan egyszerű ám, Jimin...
-Már miért ne lenne az?
-Mert én egy modell vagyok, akit sokan ismernek. Senki sem tudja rajtad kívül, hogy saját kapura is játszom, így ha meglátna valaki veled, a karrieremnek annyi. Én meg szeretem a munkám, meg persze téged is, de ha nincs munkám, akkor pénzem sincs, és ha pénzem nincs, akkor az életemnek is annyi, nem csak a karrieremnek. Ez túl... kockázatos.... -válaszolta.
Viszont ez így oké, de egy valamit nem értek.
-Jó, de akkor múltkor, amikor a parkba mentünk sétálni hármasban, akkor ez miért nem volt probléma. Ott is csomóan megbámulhattak minket.
-De akkor én Jisoo mellett mentem, ő meg ugye nő, így semmi olyan dolog nem történt, amit más ellenezne.
Ez igaz, de akkor is rosszul esik, hogy ezek szerint akkor nem is tudnánk normális kapcsolatban élni. Ha úgy alakulna, még egy rohadt randira sem tudna elvinni, mert meglátnak minket az emberek...
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐓𝐨 𝐁𝐞 𝐘𝐨𝐮𝐫𝐬 | 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌 | ✔
Fanfiction"-Nem Jungkook, ne sajnáld! Már lehullt az álarcod. Már tudom milyen vagy, és kösz, de ennyi pont elég volt belőled. -köptem felé a szavakat, majd hirtelen kikaptam a kulcsot a zsebéből és roham tempóban kinyitottam vele az ajtót, aztán már ott sem...