Chapter 10

1K 60 4
                                    


Tegnap este nem történt már nagyon semmi lényeges.
Jungkook még megszárította a hajamat, ami nagyon jól esett.
Utána Taehyunggal feltakarítottuk az egész házat, mert anya ránk parancsolt, hogy ha már a fél házban állt a tenger, akkor már az egész lakásunkat takarítsuk ki. Utána gyorsan megettük az ételt amit anya főzött, és végül megírtuk a házit, amibe Jungkook segített, mert mi olyan hülyék vagyunk ketten..

Ezt követően Jungkook felajánlotta hogy hazaviszi Taet, amit meg is köszöntünk neki. Aztán távoztak is.

Én utána elvégeztem az esti dolgaimat és bevágódtam az ágyamba.

De elaludni a világért sem bírtam, mert mint említettem elég sok kétséget felébresztett bennem a fekete hajú.

Először is... olyat lehet csinálni, hogy nem vagyok meleg, de vágyok arra, hogy Jungkook hozzám érjen. Vagy talán én is bi vagyok...? Nem, az nem lehet. Egész eddig nem érdekeltek a fiúk, akkor most mi változott volna meg...

Ez tényleg csak egy kis baráti vonzódás?
De Jungkook kezdeményezett... akkor most bejövök neki...? Azt mondta még nem tudja. Akkor benne vagy az is a pakliban, hogy igen. Oh jesszus...
Na mindegy... várjuk ki a végét, én legalábbis azt tanácsolom magamnak.

Alig aludtam valamit az éjjel, mert még mindig éreztem Jungkook csókjait nyakamon, amik nem hagytak nyugodni.
Az éjjel többször is belegondoltam abba, hogy mi lett volna akkor ha anya nem szól közbe, míg mi a fürdőben voltunk.
Megengedtem volna, hogy övé legyen az első csókom...?
Erre sem találtam választ.

Tegnap este folyamán, elég sok lopott pillantást engedtem meg felé, de ő szokás szerint engem bámult, mint mindig. Ez jó érzéssel töltött el, mert így legalább tudtam, hogy nem bánta meg a történteket, mivel jó párszor el is mosolyodott mikor ránéztem.

Nem értem mi történik velem. Egyetlen este ilyen felfordulást érezni magamban... kicsit furcsa. Nem is kicsit.. hanem nagyon.
Ez normális ilyen helyzetben...?

...

Most péntek van, az az a laza napunk csak 5 óránk van.

Reggelem a szokásos készülődésekkel ment el, annyi különbséggel hogy a fürdőhöz már emlékek is fűződtek a tegnapi után..

Utána elköszöntem anyától, és mentem is a suliba.

Félúton találkoztam Taejal, és vele mentem be a betontömbbe.

Azt mondta hogy Jungkook tényleg normális ember, és hogy ő nem is vette volna észre rajta, hogy ferde hajlamú, ha én nem mondtam volna el neki.

Akkor ezek szerint csak előttem mutatja ki ezt az oldalát.

Suli közben is sokat beszélgettünk.

Beszámoltam neki arról is, hogy Jungkook elakart vinni egy fotózásra, mert meglátott bennem valamit, amire én még elvileg nem jöttem rá.

Erre Taehyung rögtön felpörgött. Azt magyarázta, hogy ezt az esélyt ne hagyjam ugrani. És hogy most végre kezdhetek valamit az életemmel. Meg hogy ez nem minden napi felkérés. Plusz, hogy ő mindvégig mondogatta nekem, hogy helyes vagyok, csak sosem hittem neki, és most bebizonyult az állítása, mert egy modell is azt mondta rólam hogy jól nézek ki.

Én csak azt válaszoltam erre, hogy majd még átgondolom. De amúgy megvan hogy mit választok. Természetesen bele megyek ebbe, mert Taehyungnak igaza van. Így tényleg kipróbálhatok egy olyan dolgot amire nem mindenkinek van lehetősége.

Persze a tegnap délután történtekről egy szót sem ejtettem, mert féltem a reakciójától. Nem akarom hogy mást lásson a háttérben, mint amit kéne, így inkább kussban maradtam.

𝐈 𝐖𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐓𝐨 𝐁𝐞 𝐘𝐨𝐮𝐫𝐬 | 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌 | ✔Where stories live. Discover now