A lift helyett, most inkább a lépcsőket választottuk, így azon baktattunk lefelé.
Hihetetlenül boldognak érzem magamat most jelen pillanatban.
Ez az első alkalom, hogy Jungkooknak nem kell a nyilvánosság előtt maszkot vagy baseballt és napszemüveget hordania, sőt most még a kezemet is megfogta.
A mosolyom szinte a fülemig ért.
Miközben sétáltunk még mindig lefelé, én a másik kezemmel is belekapaszkodtam Kook felém eső karjába, és a fejemet a vállára döntöttem, és úgy néztem fel rá, amíg szeltük a lépcsőfokokat.
-Mi van Jiminie? -kuncogott és ő is rám emelte a tekintetét.
-Semmi. -néztem el róla mosolyogva.
-Hát... te tudod. -mondta aranyos hangján. -A bácsi azt mondta, hogy a recepció másik oldalán van a wellness cucc, nem?
-Igen, azt mondta, szóval elvileg ott kell lennie. Ki is van írva. Jó felé megyünk, Kookie. -mosolyogtam rá.
-Igen is, kapitány.
Azzal átsiettünk a recepciós pultok előtt, és végig mentünk a kis folyosón, aminek a végén egy nagy ajtó volt.
Kook illedelmesen beengedett maga elé, mint mindig, és szembe is tálaltuk magunkat a hatalmas medencékkel.
Oldalt voltak az öltözök és a másik oldalon meg a gyerekmedence, de mi nyilván a felnőttbe mentünk.
A medencék mentén meg számtalan napozó ágy foglalt helyet és ami a legijesztőbb volt az egészben az az volt. hogy szinte csak mi voltunk ebban a hatalmas medencés csarnokban.
Rajtunk kívül még volt egy család a gyerekmedencénél, meg egy idős házaspár úszott az egyik úszó medencében, de sehol senki.-Ennyien vannak itt? -hűltem el.
-Tudod, Jimin, ilyenkor az emberek dolgoznak, nekik nincsen szüntetjük úgy, mint nekünk. Azt ajánlom, hogy élvezzük ki. -dobta le az egyik napozó ágyra a törölközőjét és mellé pedig lerúgta a papucsát is.
Én is hasonlóan cselekedtem, majd a szívroham kerülgetett, amikor Kook a felsőjét szedte le magáról egy igencsak szexire sikeredett mozdulattal.-Azért még maradjon nyál a szádban is. -nevetett rajtam Kook, amitől úgy elpirultam, mint a... nem is tudom mi.
-Bocsi..
-Ugyan, Jiminie. Szeretem ha így nézel rám. -vont vállat, majd hirtelen egy ugrással beleugrott a mélyebb vízbe, amin eléggé meglepődtem.
-Na, mi van. Nem jössz? -kérdezte tőlem szórakozottan.
-D..dehogynem. -ébredtem fel a bambulásból, majd én is levettem a pólómat, de én inkább a lépcsőt használtam arra, hogy bemenjek a vízbe.
Egyébként nagyon kellemes hőmérsékletű a víz. Nem is meleg, de egyáltalán nem hideg. A legjobb szó rá, Junkook, mivel annyira tökéletes a hőmérséklete, mint maga Jungkook. Eltekintve attól, hogy Kook meleg, mert nem arra gondoltam most..
-Azt hittem, hogy ugrani fogsz. -mondta a fekete hajú szomorkásan.
-Azt hittem, hogy nem lesz ennyire mély a víz... Nem tudok annyira úszni. -ugrándoztam Kookhoz, mert az államig ért itt a víz szintje.
-Csak te vagy alacsony. De nem baj, mert így csak még cukibb vagy. Na gyere. -kapott az ölébe, én pedig egyből a teste köré tekertem a végtagjaimat.
Az én testemet kellemes bizsergés járta át, amint megéreztem a fekete hajú bőrét az enyémhez simulni. -Keresünk egy olyan helyet, ahol neked is kényelmesen leér a lábad. -kezdett el sétálni a csarnok vége felé, már amennyire a víz engedte.
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐓𝐨 𝐁𝐞 𝐘𝐨𝐮𝐫𝐬 | 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌 | ✔
Fanfiction"-Nem Jungkook, ne sajnáld! Már lehullt az álarcod. Már tudom milyen vagy, és kösz, de ennyi pont elég volt belőled. -köptem felé a szavakat, majd hirtelen kikaptam a kulcsot a zsebéből és roham tempóban kinyitottam vele az ajtót, aztán már ott sem...