Jungkook szuper fekete autójában ülve, a sötét utakat szeltük, és azt hittem menten szívrohamot fogok kapni.Olyan érzelmi hullámvasút zajlik most bennem, hogy szinte hallom a zakatolását..
Ebben a pillanatban egy kicsit azért izgulok is.
Még sosem csináltam ilyet, még szép hogy izgulok.Na meg Jungkook azt mondta, hogy ő durván csinálja.
Most, hogy ez pontosan mit is takar, azt nem tudom, de képes lennék elviselni azt is, ha szét szakítana, olyannyira megkedveltem őt.A fekete hajú egész úton dobolt az ujjaival a kormányon, amiből arra következtettem, hogy bizony ő is alig bír már magával
-Jimin... biztos, hogy szeretnéd? -pillantott rám rövid ideig vezetés közben.
-Hát... persze. -motyogtam.
-De tényleg? Megérdemlem hogy nekem add magad? Nem kéne várnunk még egy kicsit? -kérdezgetett.
-Nem Jungkook, nem kell. Majd felrobbanok, annyira akarlak, és igen... megérdemled. Egyrészt mert egy normális embernek ismertelek meg, más részt, azért mert támogatod anyát, amiért nagyon hálás vagyok, mert erre neki szüksége van, harmad részt meg... nagyon megszerettelek. -halkultam el a végére.
-Oké... De tudnod kell valamit... -tartott egy kis szünetet.
Én is nagyon megszerettelek. -állította le végül az autót.A szavai nagyon jól estek a lelkemnek.
Szinte éreztem azt a melegséget szétáradni a mellkasomban.Kiszálltunk mindketten az autóból, és ahogy szétnéztem elég luxus környékén voltunk.
Beterelt a társas házba.
-Azt hiszem rajtam kívül még lakik itt kettő ember, mivel ez a lakótelep nem rég épült, és a lakások is elég drágák.
De mivel én egy modell vagyok, így nekem bérelik ezt, mert akármennyire nem vagyok híres, azért az utcán sokan felismernek. -hívta a liftet, miközben magyarázott.-Az igen. Jó nagy házad van. -viccelődtem, amin ő is megejtett egy mosolyt.
Megérkezett a lift, és beszálltunk. Jungkook megnyomta a legfelső emelet gombját, és elindultunk felfelé.
Nem sokkal később aztán egymásra néztünk a szűk helyen, és rögtön megértettük egymást.
Nem is szarozott... nekilökött a lift oldalának, és egymásnak estünk.
Úgy faltuk egymás ajkait, mintha nem lenne holnap.
Párszor bele is kellett sóhajtanom, mert sokszor ráharapott alsó ajkamra.Kezeimet hajába vezettem, míg ő derekamra markolt két kezével.
Testünk egymáshoz simult, és éreztem, hogy már mindkettőnknek lassan kezdenek gondok akadni ott lent.
Épp tért volna át nyakamra, mikor megállt a lift.
Elváltunk, és fulladozva kiszálltunk a kabinból.
Jungkook megfogta a kezemet, és húzni kezdett egy ajtó felé.
Amint odaértünk, gyorsan előrántotta kulcsait, és kissé bénázva, de kinyitotta.
Amint beléptem oda ő rögtön be is zárta azt.Már hajolt is volna vissza a fekete hajú, de én leállítottam.
-Áh.. állj. Szomjas vagyok. -néztem sötéten csillogó szemeibe.
-Akkor adok italt. -dobta le táskáját, és levette cipőjét, és kabátját.
Én is hasonlóan cselekedtem.
A villanyok felkapcsolódtak és ahogy beléptem a nagyszobába, elfogott az ámulat.
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐓𝐨 𝐁𝐞 𝐘𝐨𝐮𝐫𝐬 | 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌 | ✔
Fanfiction"-Nem Jungkook, ne sajnáld! Már lehullt az álarcod. Már tudom milyen vagy, és kösz, de ennyi pont elég volt belőled. -köptem felé a szavakat, majd hirtelen kikaptam a kulcsot a zsebéből és roham tempóban kinyitottam vele az ajtót, aztán már ott sem...