Chapter 18

817 47 25
                                    


Nem tudom mikor, de simogatásra ébredtem.
Valaki simogatta fejem búbját, ami annyira jól esett most.

Nyitogatni kezdem a szemeimet és rá kell hogy jöjjek, ez Taehyung.
És én az ő ágyában feküdtem a meleg paplanja alatt. Olyan finom Tae illata van...

-Hány óra van? -szólaltam meg rekedtes hangon.

Na ja, elég sokat kiáltoztam az éjjel...

-Este 6 körül. -válaszolta nyugodt hangon legjobb barátom.

-Anya?

-Szóltam neki, hogy ma itt alszol, és hozott ruhát is délután, amikor boltba ment. De nem tud semmiről. -mondta.

-Nagyon köszönöm. -ültem fel és öleltem meg, amit készségesen viszonzott.

-Gyere, csináltam neked teát. -terelgetett ki a nagyszobába, ahol leültetett a kanapéra és rámterítette a takaróját.

Végül kezembe nyomta a gőzölgő italt.

Hihetetlen, hogy megtud változni rövid idő alatt. Most olyan mint egy felelősségteljes apuka. De általában olyan mint egy 5 éves ovis. Imádom ezt az oldalát.

Hosszas percekig csak aggódva bámult engem a velem szemben lévő kanapéról, miközben én a finom teát ittam.

-Na... mi történt? Tudod... nagyon megijedtem amikor megláttalak, és amikor anyukád idejött, nem úgy tűnt, mint aki tudna bármiről is, így azt mondtam neki, hogy én hívtalak el magamhoz a tanulással kapcsolatban, mert nem megy a föci. -hadarta el egy szuszra.

Nagyot dobbant a szívem. Képes volt az anyukámnak hazudni, miattam... Annyira szeretem Taet.

-Először is... köszönök mindent... másodszor pedig... én... hát... szóval... nem tudom hogyan kezdjem el. -szöktek könnyek a szemembe.

Egy hét alatt olyan sokminden történt... sok hülyeség... persze voltak élvezettel teli pillanatok is... de a végkimenetele rosszul sült el.
Nem is tudja hogy meleg vagyok....
Na jó... essünk túl rajta... Nem akarok előtte titkolozni.

-Taehyung... először is tisztázzunk valamit.... én... nem vagyok teljesen hetero. -nyögtem ki nehezen.

-Hogy.... tessék? -halkult el.

Szemei nagyra tágultak, és látszik hogy nem hitt a fülének.

-Jól hallottad... nagy valószínűséggel biszex vagyok. És... Jungkook.... -ezt most hogyan fogalmazzam meg?

-Szereted őt? -remegett meg a hangja.

-Szerettem őt... -suttogtam könnyes szemekkel.

-Mi tett veled Jimin? -szorított magához egy párnát.

-Nem tudom, hogy ezt eltudom-e mondani... de megpróbálom. Úgy érzem jogod van tudni róla, mert te vagy az egyetlen igazi barátom, és te jobban megértesz, mint anya... Ezért is jöttem ide. -remegett meg nekem is a hangom.
-Az egész a mai héten kezdődött és a mai héten is fejeződött be.... Én tényleg belezúgtam Jungkookba és elvileg neki is tetszem. Ő tette meg az első lépést felém nemrég, és fokozatosan haladtunk, amíg el nem jutottunk oda, hogy nekünk több kell... Mivel férfiak vagyunk és szükségünk van a kielégülésre és szeretjük egymást, miért ne próbálnánk ki együtt is...? -mondom már már sírós hangon.
-A tegnapi buli nem maradt el... csak támadt egy "csodás" ötletünk. Mégpedig az, hogy menjünk fel Jungkook lakására.
Anyának úgy állítottuk be, hogy mozizni megyünk helyette ketten, neked meg azt mondtam, hogy elmaradt... -folyott le egy könnycsepp az arcomon.
-Én tényleg sajnálom! Hinned kell nekem. Most már máshogy csinálnék mindent. Elcsábított engem Jungkook, és én sem figyeltem mindenre, mert nagyon ki akartam próbálni vele azt amit eddig soha senkivel nem tettem meg, és kíváncsi voltam. Meggondolatlan. Azt hittem mi tényleg szeretjük egymást. Elvakított az első szerelmem. Így hát fel is mentünk hozzá, és a magáévá tett... de nem akárhogy... -suttogtam erőtlenül.
-Nem tudom ki a hibás... én vagy ő... az első menet fantasztikus volt. És a másodiknál megkértem hogy legyen durvább velem, amit meg is tett, de azt is élveztem. És utána már nem akartam többet, mert elfáradtam, de ő nem állt le.
Egész éjjel azt sikítoztam neki, hogy álljon le, de meg sem hallotta.
Megerőszakolt, érted?!... nem is egyszer... egész éjjel....! -zokogtam keservesen.

𝐈 𝐖𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐓𝐨 𝐁𝐞 𝐘𝐨𝐮𝐫𝐬 | 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌 | ✔Where stories live. Discover now