Chapter 24

684 46 0
                                    


Másnap reggel úgy ébredtem mint egy trágyakupac. De ezt szerintem említenem sem kell, a tegnapi után.

Tae hétfő óta nem keresett, ami most nálam egy jó pont, mert nem tudom hogyan kéne ezek után a szemébe néznem. Igaz, hogy mindketten élveztük a dolgok, de attól még elég kínos szituációba kevertem őt is, meg magamat is.

Viszont ezen a reggelen eldöntöttem, hogy nem rontom tovább a helyzetet... mindent rendbe fogok hozni, és élem tovább a szép életem.

A mai napra Yoongit terveztem kibékíteni. Aztán utána Taejal is tisztázom a dolgokat, habár már vele hétfőn elvileg megbeszéltem, de az nem volt semmi...
És utána jön... Jungkook. Nem kéne ennyire felfújnom ezt, de azért mégis csak izgulok, hogy mi fog kisülni ebből..

Mivel elég későn keltem, és az arcom meg a többi részem rendbe rakása is sok időt elvett plusz a kevéske kis reggeli elfogyasztása is, így délután 1-re végeztem, szóval az ebédet kihagytam, ismét.

Szerencsére anya nem tudja, hogy mostanában nem eszek rendesen, különben kapnék a fejemre. És nem sapkát..

Reggeli közben, amit már ebédnek is nevezhetünk, bevettem egy gyógyszert, mert éreztem hogy fázni kezdek a meleg lakásban, ami csak azt jelentheti, hogy kezd felmenni a lázam.

Aztán leültem a konyha asztalhoz és gondolkozni kezdtem.

Hogyan békítsem ki Yoongit? A matekot nem tudom megtanulni előre, hogy azzal ne legyen baja, mert ahhoz hülye vagyok.

Pár perc gondolkozás után eldöntöttem, hogy sütit fogok készíteni, mert annak senki nem állna ellen... kivéve, ha én készítem azt. De megpróbálom minél jobbra, hogy ez is ellenállhatatlan legyen. Bár, nem ígérek semmit...

Aztán egy remek ötlet pattant ki a fejemből.
Mochit csinálok, és kész.

Így a telefonomon kerestem egy receptet és az alapján előpakoltam a hozzávalókat. Szerencsére anya múltkor bevásárolt, ezért van itthon minden. Kivéve kókusztej, de mindegy mert van itthon sima.

És elkezdtem életem első sütijét gyártani...

...

Hát mit ne mondjak... kurva szar lett.

Az kezemre ragadt a fél tészta, aztán kifolyt belőle a töltelék is, plusz túl sütöttem.

Magyarul úgy elbasztam, hogy azt már nem tudtam volna jobban...

Így idegesen ki is dobtam az egészet a kukába.

Nagyon szomorú vagyok most, hogy még egy nyamvadt sütit sem tudok sütni...

Van kábé 15 percem, amíg ide ér Yoongi.

Így nagy elkeseredésemben rendeltem egy tál mochit, ha már én ilyen ügyetlen vagyok...

Tényleg nagyon ideges, és csalódott voltam. De leginkább szomorú, mert azt hittem, hogy sikerülni fog.

Talán 10 percet kellett várnom és már meg is hozta a futár a ragadós kis sütikéket.

Kifizettem, majd gyorsan kiraktam őket egy tálba, az asztalra.

Nem sokkal később meghallottam a csengő hangját, így ajtót nyitottam.

Yoongi volt az. Ki más?

És rettentően zavarban érzem magam, a süti miatt.

-Szia Jimin. -sóhajtott egyet, majd ledobálta magáról a felesleges cuccokat.

-...Szia. -köszöntem bizonytalanul.

Lerakta a konyhába a táskáját és otthonosan kényelembe helyezte magát az egyik széken, míg én is bementem oda.

𝐈 𝐖𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐓𝐨 𝐁𝐞 𝐘𝐨𝐮𝐫𝐬 | 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌 | ✔Where stories live. Discover now