Újra felébredtem... És újra Jungkookon.
Lassan nyitogatni kezdtem szemeimet, miközben férfias illata az orromba kúszott.-Jól aludtál? -kérdezte az alattam lévő.
-A lehető legjobban. -motyogtam álmosan.
-Hány óra van? -kérdeztem.-Fél kilenc. Jisoo is most kelt fel, ahogy hallottam. -közölte.
-Okés. Kimegyek a mosdóba. -azzal lassan kikeltem mellőle.
Válaszul csak bólintott párat, hogy tudomásul vette.
Felkaptam egy hosszú ujjút és egy melegítőt, aztán nyargaltam is be a fürdőbe.
Levettem az összes ruhámat, és beálltam a zuhany alá, ahol jó meleg vizet folyattam magamra, és közben utat törtek a gondolataim.
Hihetetlen ez a Jungkook... teljesen elvette az eszemet... Sosem gondoltam volna, hogy majd egyszer valaki iránt ennyire kötődni fogok. És a legijesztőbb az egészben, hogy ez mind csak egy csettintésre változott meg..
Erre a gondolatra csak mosolyogva megráztam a fejemet.Gyorsan letisztítottam magamat, és kiléptem a zuhanyzóból.
Megtörölköztem és felvettem egy alsót meg a melegítőt.
Megláttam, hogy Jungkook valóban berakta a koszos ruhákat a mosógépbe.
Így hát gyorsan pakoltam még hozzá egy adag szennyest, és elindítottam a mosást, hogy semmiképp se bukjunk le.Már éppen fordultam volna a tükör felé, mikor hirtelen betoppant a fekete hajú a helyiségbe.
-Jól nézel ki. -mérte végig különös képpen a nyakam.
-Köszi.. -jöttem egy kissé zavarba, mivel nincs is rajtam felső, és úgy állok most előtte.
Becsukta az ajtót, és felém lépdelt izmos testével.
Én odafordultam a tükörhöz... Bár ne tettem volna...
Az állam a padlót súrolta, a szemeim pedig kétszeresükre kerekedtek.A nyakamtól a kukcscsontomig tiszta kékes lilás foltokban pompázok.
Mi a franc?
-J..Jungkook... -kezdtem bele vékony, hitetlen hangon és enyhén dadogva.
Azt hittem alig fog majd látszani...
Erre csak szorosan mögém lépett és átölelte hátulról a hasamat. Én meg reflex szerűen megfogtam a hasamnál lévő kezeit.
Utána belefúrta nyakamba fejét, és megpuszilta azt.
Mindezt a tükörből néztem végig, és megkell, hogy mondjam... elég izgatóan néztünk ki.-Szerintem kibaszottul jól áll. -csókolt végig állam vonalában.
-Nem tudom... hogyan menjek így suliba? -sóhajtottam lehunyva szemeimet, és kicsit feljebb is emeltem a fejem.
-Lealapozózzuk... -válaszolt két puszi közt.
Arcomat is végig csókolta. Először orcámat, aztán orromat, homlokomat, államat.
Végül oda fordítottam felé a fejemet, mivel ő hátulról csinálta mindezt, és aztán újra megcsókolta ajkaimat.De hirtelen el is vált tőlem... És éreztem, hogy már megint gyorsabban kezdett dobogni a szíve.
-Jimin... én.. nem biztos, hogy vissza tudnám fogni magamat most. Nagyon akarlak, tényleg. De nem tudom, hogy te készen állsz-e rá. Hiszen még túl korai lenne.. -fordított magával szembe, így megláttam a komolyságot tükröző íriszeit.
Hát persze hogy akarom. És mi az, hogy túl korai lenne? Már jó pár hete ismerjük egymást, és az utóbbi pár napban eléggé felcsigázta a vágyaimat irányába, szóval szerintem már épp ideje lenne kipróbálni valami újat, nem igaz?
Kíváncsi vagyok milyen érzés. Plusz azért elég ciki, hogy majdnem 19 éves létemre még mindig csak egy szűz kisfiú vagyok, ugye?
Meg persze ott van az is, hogy ezt mind Jungkookkal csinálnám...
Ki ne menne bele abba, hogy lefeküdjön a fekete hajúval, most úgy őszintén...
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐓𝐨 𝐁𝐞 𝐘𝐨𝐮𝐫𝐬 | 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌 | ✔
Fanfiction"-Nem Jungkook, ne sajnáld! Már lehullt az álarcod. Már tudom milyen vagy, és kösz, de ennyi pont elég volt belőled. -köptem felé a szavakat, majd hirtelen kikaptam a kulcsot a zsebéből és roham tempóban kinyitottam vele az ajtót, aztán már ott sem...