Reggel olyan 10 körül ébredtem fel.
Nagyon nem szeretnék most tanulni, de a jó jegyért muszáj lesz. Nem jön ám az magától.Így a pizsamámba kibattyogtam a konyhába, hogy igyak egy jó meleg teát.
-Szia Jimin. -köszönt anya a konyha pultnál állva. -Csináltam neked teát. -mosolygott rám.
-Oh, hogy hogy? Pedig sosem szoktál. -lepődtem meg.
-Nem tudom, csak kedvem volt hozzá. -azzal átnyújtotta a meleg italt.
-Akkor viszont, köszönöm.
Leültem a székre és félálomban inni kezdtem.
Anya eközben kiment a konyhából, így már tényleg nem kötött le semmi.
Miért nem aludtam még egy kicsit?
Pedig megtehettem volna, na mindegy.Már majdnem lefejeltem az asztalt félálomban mikor meghallottam anya hangját a nagyszobából.
-Szia Jungkook. Gyere csak beljebb. -mondta.
Ebben a pillanatban pattantak ki a szemeim és rohantam a szobámba.
Ez komolyan itt van nálunk..?
Nem nézhetek ki úgy, mint egy csöves.
Habár, ha a legszebb ruháimat venném fel, akkor is úgy néznék ki mellette... Az ő kinézetével nem versenyezne senki, mert úgy is Jungkook győzne.Így felvettem egy laza farmert, meg egy sima hosszú ujjút. És gyorsan átmentem a fürdőbe, ahol kissé beállítottam a hajam, és egy mini parfümöt fújtam magamra, na meg megmostam az arcom.
Már is sokkal jobban nézek ki. Mint egy emberi lény.
Ezután rendeztem vonásaimat, és a magabiztosabb Jimint magamra erőltetve lépdeltem anyuékhoz a konyhába.
-Szia Jungkook. -köszöntem neki lazán.
-Szia Jimin. -üdvözölt, és villantott egy halvány mosolyt is.
Ami a mosolygást illeti, egyre jobban megy neki.
-Hogy hogy itt vagy? -ültem le szembe vele a konyha asztalnál.
-Ma is áthívtam hozzánk, hogy itt legyen. -adta helyette az értelmes választ anya.
-Hát azt rögtön gondoltam.
-Csak ismerkedni szeretnék. -jelentette ki a fekete hajú.
-Anyával? -kérdeztem tőle felvont szemöldökkel.
-Is. Meg veled is. -nézett rám komolyan.
Az a komoly tekintet.. mindenki frászt kapna tőle, nem csak én...
Anya vajon hogy bír a szemébe nézni?-Nekem mindegy. -vontam vállat végül.
-Oh... -halljuk meg anya lemondó sóhaját.
-Valami történt? -kérdezett rá egyből Jungkook, a kis édes... hogy oda ne rohanjak, de aggódó...
-Elfogyott a cukor... így nem tudok sütit csinálni... -nézett ránk szomorúan anya.
-Én majd elmegyek. -jelentettem ki.
Azt már azért nem mertem hozzá tenni, hogy legalább addig sem leszek itthon...
-Te vagy a legjobb gyerek a világon. -ölelt meg anya, amit mosolyogva fogadtam.
-De ha már boltba mész, akkor írok egy kis listát, mert nem csak cukor kell. -ült le egy papírral meg tollal az asztalhoz.
Ekkor vettem észre, hogy Jungkook felszívódott.
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐓𝐨 𝐁𝐞 𝐘𝐨𝐮𝐫𝐬 | 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌 | ✔
Fanfiction"-Nem Jungkook, ne sajnáld! Már lehullt az álarcod. Már tudom milyen vagy, és kösz, de ennyi pont elég volt belőled. -köptem felé a szavakat, majd hirtelen kikaptam a kulcsot a zsebéből és roham tempóban kinyitottam vele az ajtót, aztán már ott sem...