A hét elég lassan telt el. Nehéz volt újból beilleszkedni, pedig csak két hetet volt távol. Hétvégéje tanulásból és sétákból állt. Jessica csütörtökön beavatta Antonia-t, hogy míg nem volt suliban érkezett egy új srác Carl évfolyamába. Antonia nem hitte volna, össze is fog futni vele, de ez kedden megváltozott.
-Tényleg nagyon sajnálom, hogy leöntöttelek.
-Semmi baj, ez csak a tesi pólóm. Majd otthon kimosom.
-Hadd kárpótoljalak. Meghívlak egy italra, vagy akár pizzázni is mehetünk.
-Nem, nem kell.
-Légyszi! Ez a minimum. Bejelöllek messengeren és egyeztetünk időpontot.
-Tényleg nem szükséges.
-Antonia! Gyere öltözni, mert elkésünk. - lépett ki a lány öltözőből barátnője.
-Megyek Jess! Szia. - köszönt el a fiútól és bement a lány után.
-Mit akart tőled?
-Véletlen leöntött az italával és kárpótlásként meg akart hívni inni vagy kajálni, de nem fogadtam el. Miért?
-Ő az új srác, Ramon. Carl azt mondta jobb ha nem barátkozunk vele, mert rossz arc.
-Nekem nem tűnt annak…
-Lehet valami hátsó szándéka van.
-Apropó Carl, ma miért nem jött?
-Azt hiszem valami dolga akadt és segítenie kell egy barátjának.
-Értem.
Épp kémián, tesi után a második órán ültek a lányok, mikor Antonia hirtelen elkezdte izgatottan bökdösni Jessica-t.
-Mi van?! - suttogta erőteljesen.
-Bejelölt!
-Ki?
-Csend legyen! - fel se nézett a laptopjából a tanár, a sutyorgás forrását se találta ki.
-Ramon.
-Vissza ne jelöld! Hallod?!
-Visszajelöltem.
-Te nem vagy észnél… Tiltsd le!
-,,Szia. Mikor van kedved találkozni, hogy kárpótolhassalak?" - olvasta fel az üzenetet.
-Soha!Sziasztok! Meghoztam az új fejezetet. Kicsit rövidebb lett, mint az eddigiek...valószínüleg a többi része is ilyen lesz. Jó olvasást!
YOU ARE READING
Gyilkos titok
FantasySziasztook! Minden erre tévedt léleknek: Ez az első könyvem. Bizonyára előfordulnak majd hibák, de próbálom őket javítani. Építő jellegű kritikát szívesen elfogadok, kultúráltan megfogalmazva. A részeket még nem tudom milyen rendszerességgel fogom...