..

14 1 0
                                    

A golden retriever bátorsága Hunter-re is ráragadt. Látván Antonia szelídségét ő is megbarátkozik új kilétével. A farkas szintén boldog, amiért nem félnek tőle, mindkettejüknek ad egy-egy nyálas puszit. Felugrik az ágyra, perceken belül Huntee és Cassidy követik példáját. Mind összebújnak és elszunyókálnak. Kis idő után Antonia megérez egy simogató kezet. Lassan nyitja ki szemeit, Emmett az. Átölelte a farkast és ő is hozzábújt. Antonia ezúttal mélyebb álomba zuhant.

Hétvégére bejelentették a hat tagú falkának, hogy hibridek ellen mennek egy távolabbi helyre. Ez lesz az első ilyen. A hibridek erősebbek, mint a többiek, merthogy két faj keresztezi egymást. Ezáltal összeadódnak az erejük és felerősödnek. A kinézetük attól függ melyik nem dominál. Erejük egy Kiválasztottéval vetekszik. A központban találkoznak, ugyanis még át kell beszélniük egy-két dolgot indulás előtt. Fél óra elteltével minden tisztázódott és hajnali hatkor útnak indultak. Két óra alatt értek a tisztásra. A nimfa-tünde hibridek sokan vannak, ugyanis egy bázisukra csaptak le. A farkasok nagy mennyiségű kapacitást használtak fel a csata folyamán. Végezetül mindent elpusztítottak maguk után, hogy még nyoma is alig maradjon az egykori életnek. Délután háromig húzódott el az egész procedúra mindent beleértve. Épségben hazaértek kisebb, komolytalan sérülésekkel megúszva. Pár nap múlva a fiúk, Jayce és Carl is visszatértek. Sok csatájuk volt. Sellők, farkasok, tündék és szirének ellen is küzdöttek. Szerencsére nem lett nagyon komoly bajuk. Zúzódások, vágások és egy-két mélyebb seb keletkezett rajtuk, amik szépen gyógyultak. Ahogy egyre jobban teltek a hetek Antonia és falkája egyre több feladatot kaptak, de újak nem voltak. A suliban a tanévvége is elérkezett. Megkapták a bizonyítványokat és kezdődött a nyári szünet. Antonia persze nem sokat szünetelt, hisz ott a Bluefish Lawyer cég is. Csak most jutott el odáig, hogy megnézhesse milyen változtatásokat javasoltak az ott dolgozók. Többen is írták, hogy a cég logója nem tetszik nekik annyira, így pár tervet kiötlött magában, amit igyekezett papírra vetni. Végül három munka is készült, amiket felvázolt az alkalmazottaknak és kirakta a falra, hogy szavazhassanak kinek melyik tetszik a legjobban. Többségük egy türkizes hátterűt választott. A közepén egy fehér tégalalap alakú szövegdoboz látható, amiben a háttérrel egyforma színnel van mintaként szolgáló két vízszintes csík, közöttük pedig négy függőleges. Mellette nagy, nyomtatott, félkövér betűkkel a Bluefish, alatta vékony típúsú nagybetűkkel a Lawyer felirat. Emellett nyílván a névjegykártya kinézete is ugyan ez lett, hátoldalán az adatokkal. Előtte egy világosabb barna hátterű, sárgás szövegdobozú volt. A Bluefish és a Lawyer felirat között egy sor pötty található, ezek szintén a háttérrel megegyezőek. A cég mellett a barátaival is töltött időt, Jess-el sok helyre eljártak, például moziban is voltak. Emmett és az állatok se maradtak ki a sorból. A csatákról nem is beszélve. Hisz ott sosincs szünet, de Antonia nem bánja. Szereti ezt csinálni. Egyretöbb összetűzések lettek. Ismét közeledett egy újabb hibrid elleni harc. Ezúttal varázslók és vámpírok utódaival. A felkészülés után egy raktárépületbe mentek, ahol egyből nekiestek a gyilkolásnak. Már az első percekben gyűltek a hibrid áldozatok. A félvérek nem bírták sokáig, így egyikük hatalmas, mindent beborító tüzet varázsolt. A raktárépületben sehová se lehet elmenekülni a pusztító melegtől. Antonia csapdába esett, körülvette őt. Még farkas alakjában sem talál kiutat. Az áldozatok menekülni látszódtak, de Antonia észrevette egyiküket, akire rátámadt. Eltartott egy ideig, mire tudott akkora erőt kifejteni, hogy a hibrid elesett, fejét beverve eszméletét vesztette. A tető omladozni kezdett. Megfogta pulcsiját a grabancánál és húzni kezdte. Sokáig nem jutott, a tűz kicsike területet hagyott neki. Elengedte áldozatát. Néhány tüsszentés után körbe nézett maga körül, hogy merre mehetne. A tető gerendák felettük is felmondta a szolgálatot. Antonia kitért egy elől, de egy másik fellökte, hátára gurult. Pont a hibrid mellé esett. Épp kelt volna fel, de ráesett két nagy égő gerenda, felnyüszített, mozdulni sem bírt. Kilátástalan helyzetének megmentőjeként Ethan Doune ugrott be egy falka tagjukkal. Emberré változva segítettek neki kikászálódni a nehéz fák alól. A mellette lévő hibrid magához tért. Vámpír karmait belé eresztette oldalába, mire Antonia ösztönösen odakapott. Edgar rátaposott a kezére és behúzott neki, mire ismételten elájult.
-Csúnyán megégtél. Át tudsz változni? - érdeklődött Edgar, aki már a kezdeteknél kedves volt vele.
Antonia hátracsapta füleit. Ha nagy fájdalmai vannak nagyon nehezen bír átváltozni, ezt csapattársai is tudják. Még felállni is nehezére esik jelen pillanatban. 
-Segítsen neki, én viszem a hibridet. - adta a parancsot Doune.
Edgar leguggolt és alá nyúlt, hogy felvehesse, de Antonia morogni kezdett, ami átalakult egy rövid nyüszítésbe.
-Sajnálom, Blackshade.
Nagy nehezen sikerült csak kijutniuk. Félúton Sebastian Edgar elesett, így elejtette a farkast is. Beakadt a férfi lába, így nem tudott felállni. Antonia túl erőltetve magát felkászálódott és összes erejével segített társán, aki addigra eszméletlen lett a sok füsttől. Nehézkesen próbálta kihúzni. Nincs már messze az ajtótól. A kint lévők észrevették őket, segítségükre futottak. Antonia is nem sokkal később elájult a sok füsttől, miközben Ethan cipeli őt. Időközben Sebastian magához tért, de csak sántítani tud. A tőlük telhető leggyorsabban siettek vissza a központba. Egyből az orvoshoz mentek, ahol a férfi óvatosan letette az asztalra a farkast.
-Súlyosan megégett és vérző sebe is van.
Az orvos gyorsan kezdett nekilátni a munkálatokhoz.
-Lenne szíves hozni jeget? Amögött a szobánál van.
-Persze.
Az orvos megvizsgálta a vérzést és egy hatalmas csipesszel tért vissza, Ethan pedig jéggel.
-Fogja le, kérem.
Doune megkerülte az asztalt, Hope háta mögé ment.
-Nem tudja mi állhatott bele?
-Egy hibrid karomolta meg. Blackshade megharapta, Edgar pedig rátaposott a kezére. Biztos a lény karma.
-Milyen fajok?
-Vámpír és varázsló.
Az orvos hozott vattát és egy vödröt. Addigra az eszméletlen Hope lerúgta a zacskó jeget. Miután lenyírta a szőrt a seb környékén a körmök a vödörben végezték. Hope az utolsó lépéseknél kezdett magához térni. Az orvos megtisztította és lefertőtlenítette a sebet. Hamar végzett és következett az égési sérülés, amit Hope nem engedett. Épp munkához látott volna az orvos, de Hope rámorgott és felé kapott. Doune hiába próbálta lefogni, ő felé is harapdált. Kislisszant kezei közül és leugrott a földre, amit egy fájdalmas nyikkanás követett. A sebét is csak ekkor vette észre. Szimatolását tüsszentés követte a szúrós szagú fertőtlenítő miatt. Az orvos megindult felé magabiztos léptekkel, azonban Hope újból morogni kezdett, melyből kihallatszódott, hogy a légutai is sérültek.
-Csak meg szeretém vizsgálni.
-Blackshade... - indult meg felé a falkavezér is.

Gyilkos titokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora