-Szerintem nem. Rengeteg ember van rengeteg ízléssel. Biztos nagy létszámot érdekli. Csak ez tart vissza? - fordult felé. - Hogy nincs ki segítsen nekilátni?
-Mondhatni igen. - gondolkodott el. - Ha tényleg úgy van ahogy mondod, hogy lenne, akit érdekelné a téma, akkor igazából igen.
Jack elgondolkodott. A festményeket nézve teljesen másik világba jár. Észre se vette, hogy Antonia már rég nincs a szobába. Az elején Antonia próbálta megfejteni mire gondolhat, mibe merült el, de aztán lement a konyhába csinálni gyümölcs salátát és az állatoknak is készített nasikat. Jack lement hozzá.
-Van gyümölcs sali. Az állatoknak is összedobok egy húsos-gyömölcsös kaját. Üdítő nincs, de kávé igen. Szolgáld ki magad nyugodtan. - vette ki magának a hűtőből kedvenc kávéját.
-Köszönöm.
-Van még ilyen is, ha kérsz. - rakta a magasba a levendulás jegeskávét, hogy a mögötte álló is láthassa.
-Elég lesz a kávé.
-Kockacukor ott van mellette, tej a hűtőben. Tányérok a mosogató felett vannak. A poharak is.
-Köszi.
-Nincs mit.
Antonia végzett az állatok kajáival és lerakta nekik a földre a pult mellé. Szedett magának is egy kevés salátát.
-Gitározol valamit? - tette fel a kérdést a semmiből Jack miután végeztek az evéssel.
Antonia kis híján félrenyelte a kávéját, köhögött egy keveset.
-Még senki se hallott gitározni a lakótársamon és a tanáromon kívül.
-Kíváncsi vagyok.
-Túlságosan is. - bökött felé a szívószállal halvány mosollyal. - Egyébként se vagyok valami jó.
-Mint a kiállításokra való festményeiddel?
-Régóta festek, de csak lassan egy éve gitározok.
-Még Jess se hallott?
-Hm...de egyszer. - gondolkodott el.
-Na gyere. - fogta meg csuklóját és húzni kezdte.
-Neee!
Cassidy ugatni kezdett és a férfi pólóját rángatta.
-Cas, ne bántsad őt. Ő sem bánt engem.
Jack tovább húzta egyenesen a szobába.
-Tudod, sokak szerint nekem a zenei ízlésem is elcseszett...
-Válassz egy gitárt és egy zenét.
Antonia a bal szélsőt vette le. Darabig gondolkodott végül a Like A Storm - Become the enemy számot játszotta el neki hangolás után. Ezt a gitárt régebben használta, mint a többit. Még ezt kapta legelsőnek.
-Ezt nem rég tanultam meg.
-Tök jó volt!
-Ugyan...
Cassidy aprót ugatott.
-Mondd szívem. - guggolt le hozzá, hogy megsimogathassa okos fejét. - Mutasd meg mit szeretnél.
A kutya felállt és kiment a szobából a bejárati ajtóhoz.
-Ki szeretne menni?
-Igen. - nyitotta ki az ajtót.
Antonia a kis tóhoz sétált, ahová szokás szerint leült.
-Gyönyörű az udvar és a kert. - csatlakozott hozzá.
-Köszönd a kertésznek. - mosolygott rá.
Vagyis Emmett varázslatának.
-Feltétlenül. - mosolyodott el ő is.
-Ez a kedvenc helyem. - nézett a tóra. - Mikor Jess átjön vele is leginkább itt szoktunk ülni és beszélgetni. Vagy néha kártyázni.
-Mit szoktatok játszani?
-Uno és Texas Hold'Em póker.
-Pókerezni szeretek.
-Egyszer összeülhetünk hárman.
-Hozom Jayce-t és Carl-t is. - kuncogott.
-Oké. Remek csapat. - kuncogott ő is.
-Milyen tétre menjen?
-Ha Carl-on múlik kaja lesz.
Ezen mindketten nevettek.
-Egyébként jó kérdés. Na majd kitaláljuk. Megkérdezhetjük Jess-t, neki mindig jó ötletei vannak.
-Egyébként hogy viseli ezt a természetfeletti dolgot?
-Az elején kicsit nehéz volt megszoknia, de egész jól. Sok kérdése volt, amiket ahogy tudtam megválaszoltam. Mostanra már teljesen hétköznapiként tekint rá. Néha mikor a csatákról mesélek neki érdeklődik az aktuális lény után.
-Akkor kábé, mint te.
-Igen. De szerintem nagyjából mindenki ugyan úgy reagál rá, hacsak nem őrül bele.
-Valószínű. Nem pókerezünk egyet?
-De. Kihozom, maradj csak itt nyugodtan.
-Okés.
Antonia felkelt mellőle, nem sokkal később ért vissza.
-Megvan. Hoztam zsetonokat is, hogy legyen valami tét mégse a levegővel játszunk.
-Akár a vesztes vehet valamit a győztesnek.
-Ez se rossz.
-A végén kitaláljuk mit.
-Legyen.
Annyira belemerültek a játékba, hogy észre se vették milyen gyorsan telik az idő. Épp a lapokat kevergették, mikor Cassidy boldogan kocogott feléjük egy ajándékkal.
ESTÁS LEYENDO
Gyilkos titok
FantasíaSziasztook! Minden erre tévedt léleknek: Ez az első könyvem. Bizonyára előfordulnak majd hibák, de próbálom őket javítani. Építő jellegű kritikát szívesen elfogadok, kultúráltan megfogalmazva. A részeket még nem tudom milyen rendszerességgel fogom...