.

109 6 0
                                    

-Anyuék itthon vannak?
-Két és fél órával ezelőtt mentek el.
-Oké. - zárta el a csapot és megtörölközött.
-Indulhatunk?
-Igen.
-Itt az ebéded. Mivel tegnap nem nagyon ettél kétszer annyit raktam mindenből. - rakta el a táskába a papírzacskóban lévő két szendvicset, gumicukrot és kekszet. Na meg az erdei gyümölcs levet.
-Köszönöm, de nem kellett volna. -Semmiség Kincsem.
Antonia végig igyekezett elkerülni Ben-t.
Jessica nem egyszer kérdezett rá kit és miért kerül, de a válasz mindig "senkit, semmiért" volt. Egy ideje már matek órán ülnek. A tanár hiába magyarázza a tananyagot, senki sem figyel. A többség unottan, fáradtan próbál koncentrálni kisebb sikerrel, néhányan meg se próbálnak, azonban van még egy-két ember, akik igyekeznek jegyzetelni. A két lány az utóbbiak csapatát erősítik.
-Tudod mit? - kérdezte suttogva a mogyoróbarna hajú lány.
-Hmm? - jelezte, hogy figyel, miközben épp egy mondatot fejezett be, amint végzett rá emelte smaragdzöld szemeit.
-Mi lenne ha a suli után elmennénk a kávézóba? Nincs messze és úgyis kocsival mennénk.
-Oké. - mosolygott szélesen Jess. - De várj, mi van a szüleiddel? Azt mondtad nem engednek el sehova. - fagyott le a mosolya.
-Egyszer élünk. - rántott vállat.
Mindketten elmosolyodtak és folytatták a jegyzetelést, bár fogalmuk sem volt, hogy mit magyaráz a tanár. Hamarosan megszólalt a csengő. Leírták a házit és pakolni kezdtek. A maradék két óra csigalassúsággal telt el. Hope egyből kiszúrta a szürke BMW I8-ast, amiből a sofőr ki is szállt. 
-Helló Jo.
-Kisasszony. - biccentett.
-Ő itt Jessica, az osztálytársam. Jessica, ő Joseph.
-Jó napot.
-Szép napot.
-Elvinnél minket a kávézóba? Tudod, ami itt van nem messze.
-Igen. Szálljatok be. 
Öt perc alatt a helyszínre értek és mindenki kért valamit. Joseph egy másik asztalhoz ült, hogy nyugodtan beszélgethessenek a lányok.
-Ki elől bujkáltál a suliban? - kérdezte rövid csend után.
-Egy fiú elől, Ben-nek hívják.
Jessica szemei kikerekedtek és ha ivott volna tuti félrenyeli.
-Ben? Az a Ben? Mármint Ben Perez? Aki egy évvel felettünk jár?
-Igen.
-Az egy szemét hülye gyerek. Miért szállt rád?
-Nem tudom. - hazudta.
-Segítek elkerülni őt és a haverjait.
-Oké, köszi.
-Nincs mit.
Ben Pereznek nagy a hírneve, de nem a jók között. Tipikus anyuci és apuci szeme fénye, de ha valakit kiszemel és rá száll a barátaival, akkor megkeserítik az illető életét, emellett még a pervezséget is túlzásba viszi. A szülei se különbek.
Késő délután elbúcsúztak egymástól a lányok. Jess-t elvitték a buszmegállóig, majd hazamentek, ahol Antonia alapos fejmosást kapott szüleitől. A nap végén megcsinálta a leckéket, majd az esti rutinja után ágyba bújt.

Itt is a folytatás. Mindjárt hozom a következőt is.

Gyilkos titokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora