-Jó napot, miben segíthetek?
-Behoztak egy lányt vérző szemmel. Mogyoróbarna hajú. Kábé akkora mint ő. - mutatott Jess-re.
-Kérem várjanak egy kicsit. - nyúlt a vezetékes telefonért. - Egy mogyoróbarna hajú lány felől érdeklődnek, akit vérző szemmel hoztak be. - míg megkapta a választ a nő végignézett a három fős kis társaságon, felmérte őket. - Rendben. - letette a kagylót. - Épp összevarrják. Az első emeletre viszik, a kettes kórteremben.
-Köszönjük. - indultak el.
Nem kellett olyan sokat várniuk, míg egy ágyon a teremhez tolták a lányt.
-Önök a hozzátartozói? - kérdezte az orvos, míg Antonia-t betolták a kórterembe.
-Igen, a gyámja vagyok.
-A mentősök ájultan hozták be a vérveszteség miatt. Elég erősen vérzett neki a bal szeme alatt. Össze lett varrva és bekötözve. Enyhe agyrázkódása is lett. Erősnek tűnik a szervezete, gyorsan rendbe jön. Mikor magához tér megvizsgáljuk, ha minden rendben hazamehetnek. Nem szabad megerőltetnie a szemét.
-Rendben.
-Jól értesültem, hogy nála egy-két évvel idősebb fiú húzott be neki?
-Igen. - válaszolt ezúttal Jess.
-Nagyon erős lehet ha képes volt ilyen sebet okozni neki.
-Bemehetünk hozzá?
-Igen. A rendőrök is mindjárt megérkeznek. Döntsék el akarnak-e feljelentést tenni.
Emmett biccentett és az orvos eltűnt a láthatáron. Tíz percel később Antonia ébredezni kezdett.
-Szia Bogárka. - köszönt neki Emmett.
A lány válaszul csak nyöszörgött egy rövidet. Két barátja is üdvözölte őt.
-Nővér! - szólította le a korábbi ápolót Emmett.
-Felébredt?
-Igen.
-Szólok az orvosnak.
-Jó napot, látom felébredt. Dr.Ethan Berrycloth vagyok. - érkezett meg mögötte két rendőrrel. - Hogy érzi magát?
-Remekül... Maga szerint?
-Hogy hívják?
-Antonia. - felelte röviden, de látva az orvos kérdő arckifejezését folytatta. - Antonia Hope Gibson.
-Fáj valamije, Miss Gibson?
-A fejem...és a szemem.
Az orvos leszedte róla a kötést. Picit felpüffedt, öt centis hosszú, fertőtlenítőtől még mindig sárga seb húzódik a szeme alatt.
-Lát ezzel a szemével?
-Igen.
Megvizsgálta a szemét és a sebet is.
-Szerencsére nincsenek szövődményei. Ha a varrat felszakad vissza kell jönniük. A váladékozás előfordulhat, de ez természetes, amíg nem nagyobbodik a fájdalom, nem kezd el láza lenni, nem kell aggódni.
-Akarnak feljelentést tenni? - szólalt meg az egyik rendőr.
Hope Carl-ra pillantott, majd Emmett-re nézett.
-Nem, köszönjük.
-Biztos?
-Igen, biztos.
-Ha meggondolná magát itt a névjegykártyánk. - nyújtotta Hope felé, aki át is vette.
A rendőrök elmentek, az orvos bekötözte a lány szemét és néhány papírmunka után elmehettek. A történések után csak pihengetett egész hátralévő nap. Erről a maradék két napról a suliból kiírta az orvos. Carl és Jessica látogatták suli után. Elmesélték neki, hogy Ramon-nak már csak egy húzása van és kicsapják. Minden lépését, minden lélegzetvételét figyelni fogják. Hope a suliba nem is, de a céghez bement ott tölteni néhány órákat. A falon található egy kis üzenő, hírdető parafa tábla. Úgy döntött ír egy papírt, hogy megkérdezze milyen változásoknak örülnének az emberek. Egy cipősdobozt is kirakott, amiben az ötleteket gyűjtik. Másik papírra azt is leírta mikor van itt, elérhetőségnek az emailjét is ráfirkantotta. Hétfőn már ment iskolába, viszont Ramon a jelek szerint nem. Egyszer-kétszer össze szoktak futni a folyosón, de ezen a napon nem. Hope örült neki és terveken gondolkodott hogyan rugathatná ki.
أنت تقرأ
Gyilkos titok
خيال (فانتازيا)Sziasztook! Minden erre tévedt léleknek: Ez az első könyvem. Bizonyára előfordulnak majd hibák, de próbálom őket javítani. Építő jellegű kritikát szívesen elfogadok, kultúráltan megfogalmazva. A részeket még nem tudom milyen rendszerességgel fogom...