..

87 3 0
                                    

Ahogy Jo hazavitte egyből a szobájába ment. Az úton nem szólt a férfihoz, de senki máshoz se otthon. Egyedül Cassidy-hez beszélt. Tanult, házit írt, gyakorolta a gitározást és a kutyusnak is próbált trükköket tanítani. Miután Melany ellenőrizte a lányt ki is szökött. Az erdei találkához sietett. Evony egyből megérezte a vérszagot, Hope hátát kezdte szimatolni. A lány nem is gondolt erre.
-Nincs baj, Evony. Jól vagyok. - simogatta meg.
A farkas elindult az erdő belsejébe, a faházhoz. Hope követte őt. Amint odaértek Evony еgу rövidet vonyított.
-Sziasztok. Bújjatok be.
-Szia.
-Kérsz valamit enni?
-Nem, köszi.
-Mi volt tegnap? Nagy balhét csaptak a szüleid?
-Szoba fogságot kaptam, ami vicces, mert alapból nem mehetek sehova.
-Akkor egész jól megúsztad. - Hope bólintott. - Milyen napod volt?
-Hosszú és fárasztó. Nem történt semmi különös.
-Van kedved biliárdozni?
-Még sose játszottam.
-Megtanítalak. - ment a nappaliba.
Közvetlenül az ajtó jobb oldalán beépített gardrób található benne kabátokkal és cipőkkel. Ezzel szemben egy fal van, ami mögött a nappali található. Előtte a biliárd asztal, túloldalán és mellette еgy-egy szobával, amiknek a közös mosdójuk a ház sarkánál található. Egy négy ülőhelyes kis étkező asztal van a bejárattal szemben, annak túloldalán pedig a konya van (az egyik szoba mellett). Az egész fából van, ami nagyon jó hangulatot ad a kis háznak. Időközben Jayce mindent elmagyarázott a lánynak a biliárdról. A sok játszma következtében Hope egyre jobban bele jött.
-Gyorsan tanulsz.- mosolygott rá.
-A gitár tanárom is ezt mondta, de néha egyáltalán nem úgy érzem.
-A lényeg, hogy soha ne hagyd abba, amit szeretsz csinálni. Mióta gitározol?
-Eddig csak háromszor volt nálam a tanár, ma volt az egyik.
Jayce bement a szobájába, egy gitárral tért vissza.
-Néha szoktam használni. Próbáld ki!
-Nem tudok rendesen játszani...
-Nem baj, mutasd meg mit tudsz.
Egy rövid dallamot játszott le hibátlanul.
-Egész jó.
-Köszi.
-Gyere. - fogta meg a kezét.
A kanapéhoz vezette.
-Tanítok neked én is néhány trükköt. Ülj le.
Jayce leguggolt, és így mondta mit hogyan csináljon, hogyan rakja ujjait.
-Várj, bele kavarodtam. Hogy is van?
-Na várj. - kelt fel helyéről, beült a lány mögé a háttámlára és megfogta a lány bal kezét. - Ezt az ujjad ide rakd, ezt meg ide. - állította be. - És most pengesd meg az összeset.
A lány így tett, ennek köszönhetően jó hangzású dallam szólalt meg.
-Így már jobban hangzik. - kuncogott Antonia.
-Igen.
-Te is játssz valamit. - adta hátra.
-Mit?
-Mindegy. - vont vállat.
Antonia előrébb csúszott, hogy a fiú jobban elférjen. Félig hátra fordulva nézte őt. A Grandson - Blood // Water dallamát gitározta el.
-Na, ilyen jó sose leszek…
-Dehogynem! Ha szeretnéd tanítgatlak, ha már ide jársz.
-Oké. - vigyorodott el. - Köszi.
-Nincs mit.
Ahogy Jayce lerakta a földre a gitárt a kanapénak döntve véletlen megsimította vele a lány hátát, aki felszisszent.
-Bocsánat. - vágta rá egyből. - Alig értem hozzá, mitől fáj ennyire?
-Nem fontos. - állt volna fel, de Jayce vissza tartotta a vállánál fogva.
Mivel a lány még mindig féloldalasan van beült möge.
-Tényleg nem fontos. - ismételte meg előbbi próbálkozást, de most se járt sikerrel.
A fiú óvatosan húzta fel hátul a pólóját.
-Csak szobafogságot kaptál, mi?
-Nem akartam panaszkodni és nagy dobra verni. - mentegetőzött.
-Nekem bármit elmondhatsz, Antonia. - állt fel krémet keresni. Két perc múlva, vissza is tért egy tubussal.
-Megengeded? Ígérem óvatos leszek.
A lány habozva bólintotott. Ahogy végzett elrakta a krémet és kezet mosott.
-Van kedved filmet nézni? Hozok valami ropogtatnivalót.
-Benne vagyok.
Hosszas gondolkodás után az Amerikakapitányon állapodtak meg. Miután vége lett a filmnek Antonia nem sokkal később hazament.

Mára ennyi. Nem akarok ígérgetni, de LEHET a jövőhéten hozok új részt. Addig is legyen szép napotok. Sziasztok!

Gyilkos titokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora