-Figyelj…eddig nem akartuk elmondani, mert nem tudtuk mennyit tudsz az örökbefogadásról, de…te is a tagja vagy ennek a falkának.
-Itt vannak a kávék. - érkezett vissza a fiatal, mosolygós nő.
-Tudja mit, én is kérnék egy jó erőset.
-Rendben. - mosolygott rá.
-Velem együtt van négy farkas a városban, vagy…
-Igen. - vágott közbe Carl. - Te, mi ketten és Jackson.
-Bár ő nem mindig tartózkodik itt. - rakta hozzá Jayce.
-Értem. És…vannak más lények is?
-Igen. - adta a választ Carl. - Vámpírok és varázslók. Messzi kis városokban és falvakban viszont előfordulnak akár sellők és tündék is.
-De nekik más vezérük van. A farkasoké a Tyrant Corps, öt rangú. Az elsőn Athelgar, másodikon Blaidd, harmadikon Eric, az utolsó kettő Hildred és Sheila. Mindegyiküknek van saját, hatalmas falkája, amik kisebbekre oszlanak.
-Nők sose kerülhetnek első vagy második rangba. - egészítette ki Carl. - Pedig Sheila és Eric ikrek. Ilyenkor is inkább a férfiakat rakják előrébb.
-Milyen szép is az egyenlőség… - szólalt meg Antonia.
-Szerencsédre a te kis Ben zaklatód csak egy hétköznapi ember.
-Te azért jöttél a suliba, hogy nyomozz utánam? - nézett az előbb megszólaló fiúra.
-Nem igazán. Véletlen találkoztunk az erdőben, az elején kapcsolatba se akartunk lépni veled. Majd ahogy eljártál az erdőben egy idő után éreztem, hogy napról napra idegesebb vagy, így elmentem a suliba, amit Jayce ellenzett. Aztán végül azon az estén kiderült miért voltál az…
-Ben-nek szülinapja volt, ezzel mentegetőzött. Egyébként, mikor találkoztunk a suliban ismerősnek tűnt a szemed, de nem tudtam honnan egészen tegnap előttig.
-Egy cseppet féltem is, hogy lebukok, de aztán rájöttem, hogy úgysem hinnél ebben, amíg nem látod magad.
-Ramon milyen lény?
-Vámpír. Az egész Russo család az.
-Csodálatos. Emellett maffia is.
-Igen.
-Van olyan, amit nem értesz? Vagy nem volt követhető?
-Követhető volt, de nehezen értem. Régen, kislányként mindig azt képzeltem, hogy egy különleges világban élek, erre lám, teljesült.
Már sötétedni kezdett, mire befejezték a beszélgetést és Antonia hazaindult Emmett-el.Sziasztoook! Itt is van egy újabb rész! Ez is rövidre sikeredett..., de se baj. Remélem azért tetszett. Osszátok meg véleményeteket a kommentben, + ha valami nem tiszta kérdezhettek. Legyen szép napotok!
ESTÁS LEYENDO
Gyilkos titok
FantasíaSziasztook! Minden erre tévedt léleknek: Ez az első könyvem. Bizonyára előfordulnak majd hibák, de próbálom őket javítani. Építő jellegű kritikát szívesen elfogadok, kultúráltan megfogalmazva. A részeket még nem tudom milyen rendszerességgel fogom...