18.fejezet

26 2 0
                                    

Hope megérintette a puha, ruha anyagú kötését, ami átázott. Már az arcán is megjelent a vér. Egyből megindult a mosdóba, ahol lábujjhegyre állva a tükörbe nézve levette a kötést. A fiúk mind követték.
-Bocsi, nem akartam. - szabadkozott Jackson.
-Semmi gond. Az első két nap mindenért is elkezdett vérezni. Idehozod a táskám? - pillantott Carl-ra a tükörben.
-Persze.
Ez idő alatt Jayce elővette az elsősegély dobozt.
-Segítek. - fordította meg vállainál fogva.
Óvatosan elkezdte törölgetni, addig Jack kimossa neki a ruha anyagot.
-Elegem van már ebből a Ramon gyerekből.
-Nekem az egész Russo familiából. De ne aggódj. Ramon nem fog sokáig ebbe a suliba járni.
-Mit tervezel Antonia?
-Még nincs konkrét tervem. De hamarosan meglesz.
-Vigyázz, hogy ne kerülj bajba.
-Ezért ne aggódj.
-Kész. Szerencsére nem vérzett nagyon.
-Ezt még berakom a mosógépbe szárító programba. - mutatta fel a kézzel kimosott rongyot, ami Hope bal szemét takarta.
-Köszi.
-Nincs mit. Nem keresnek téged? - adta át Hope telefonját neki.
-Ugyan...ki keresne? A testőrömmel lakok, de megbeszéltük, hogy nem fog állandóan a nyakamon lógni.
-Kedves tőle.
-Igen.
-Mi van a nevelő szüleiddel? - érdeklődött Jack.
-Meghaltak. - rántott vállat. - Mi az eredeti vezetéknevem? - terelte a témát.
-Blackshade.
-Annyira nem is vészes...
Váltottak pár szót a farkaslétről. A szárító programm lejárt, Hope felkötötte magára a rongy anyagot, majd hazament.

A kövezkező nap jobb napnak ígérkezett. Antonia éjjel kitervelte hogyan rugatja ki Ramon-t. Egészen az ebédszünetig várt, de a vigyor egész nap levakarhatatlanul ül arcán. Tudja, hogy most kicsapják a fiút. Barátaival lebattyogtak az ebédlőbe és Antonia csak várt, míg barátai neki láttak enni. Csupán öt percet kellett várakozni.
-Na...Evelyn bátyókája. - gúnyolódott Antonia.
Mindenki abba az irányba nézett. Ramon épp most rakott a tálcájára papírpohárban lévő üdítőt és makaróninak kinéző valamit. Míg a fiú egyre közeledett Jess elkezdett videózni, Antonia pedig kiült az asztal szélére a padon és ahogy Ramon elhaladt volna mellettük a lány kigáncsolta. Ramon hasra esett, a szürke pólóját beborította a ketchap piros színe, az üdítő is ráfolyt. Az ebédlőben tartózkodók mind felvenevettek. Ramon megakarta dobni Antoniát a tésztás étellel, de ő pont akkor csúszott vissza előbbi helyére. Jess leöntötte a fiú haját epres turmixal, ami végigfolyt rajta. Az egész helyiségben kitört a kajacsata, amit a konyhás és a zsivalyra bejövő ügyeletes szakított meg. Tudták ki indította, legalábbis azt hitték tudják. Ramon-t elkíséri az ügyeletes az igazgatóhoz. Jessica leállította a videót és zsebre rakta telefonját. Következő óra után értesültek is róla, hogy nagy veszekedések után kirúgták. Antonia tudta, hogy ez lesz. A fiúra így is mindenki ki volt akadva, és ő állt a kajaháború középén. Délután a sulitól nem messze találkozott Jackson-nal.
-Azta, pontos voltál.
-Wow, valaki szokott viccelődni is? - poénkodott tovább.
-Mikor szedik ki a varratot?
-Csütörtökön vagy pénteken.
-Az mindjárt itt van.
-Szerencsére. Már irritál. Viszked.
-Meg lett végül a terved Ramon ellen?
-De meg ám! Megmutassam a videót?
-Persze.
Antonia kikereste az értesítései közt Jessica-val való beszélgetésüket. A videót kinagyította, felvette a hangerőt és elindítva a mellette sétáló fiú kezébe adta.
-Kirúgták. Azt hitték ő indította.
-Kicsit gyerekes, de jó ötlet.
Jackson ki akart lépni onnan és kikapcsolva visszaadni a lánynak, viszont egy üzenet felkeltette az érdeklődését. Antonia mind ezt észre se vette, belemerült a gondolataiba.
-Ez mi? - mutatta felé az egyik olvasatlan üzenetet, ami Frederic-től jött még anno, épp megfenyegette.
-Semmi. - kapta ki kezéből a készüléket. - Már elintéztem.
-Mármint megölted?
-Igen. Az egész hülye családjával együtt.
Antonia-t a mai napig elönti a düh, ha rájuk gondol vagy akár a nevelőszüleire.
-És miért fenyegetett meg? ,,Ha kurvára nem teszed meg rosszul jársz!"  - idézte fel miközben felszálltak a vonatra.
-Már nem számít. - válaszolt kissé idegesen, amit próbált palástolni.
-Miért fenyegetett meg? - ismételte meg.
-Nem mindegy? Elmúlt. Kész. Nincs kedvem erről beszélni. - kezdett dühös lenni.
A vonat megállt és egy csávó direkt levállazta Antonia-t.

Gyilkos titokKde žijí příběhy. Začni objevovat