Még tíz perc után megérkeztek a temetőbe. Szép kis tömeg gyűlt össze. Antonia az emberek felét fel se ismeri. Az egyik negyedét csak látásból ismeri, a másikba pedig a messzi családtagok, barátok, közeli kollégák és Perezék tartoznak. Na meg persze Joseph és Melany. Ben és családja személyesen fejezték ki részvétüket a lánynak, aki legszívesebben elküldte volna őket melegebb éghajlatra. Mielőtt a szertatrás kezdetét vette volna néhányan köré gyültek és magyaráztak neki a cégről, Marcus-ról és egyéb dolgokról. Hope egyáltalán nem figyelt rájuk, ellenben valamit észre vett a bokroknál. Ellnézést kért, tájékoztatta a közönséget, hogy sétál egyet és a valami felé vette az irányt. Oda érve egy férfit pillantott meg.
-Maga mit csinál itt?
A lány kezeit zsebre dugva védekezett a csípős hideg ellen.
-Antonia?
-Talán.
A férfi közelebb lépdelt hozzá, hogy jobban lássa őt. Csak ekkor esett le neki, hogy egy kentaurral van dolga.
-Mi jön még? - sóhajtott fel. - Repdeső tündérek? Ne vedd magadra.
-Semmi gond. Hallottam hírét, hogy csak nem rég szerzett tudomást a természetfeletti létezéséről. A nevem Dwain. Örülök a találkozásnak.
-Úgyszintén. - biccentett a lány. - Mi szél hozta erre?
-Részvétet nyílvánítani jöttem, viszont nem akartam ide pofátlankodni.
-Ó, ezzel ne fáradj. Örülök, hogy már nincs köztünk. Jobb az élet nélküle.
-Nem volt jó a kapcsolatuk?
Nemleges hümmögéssel válaszolt.
-Kérlek tegezz.
-Rendben. Lassan menned kéne, már keresnek. - pillantott ki a bokrok takarásából.
-Igen. - követte példáját. - Remélem majd találkozunk. Szia Dwain.
-Szia Antonia.
-Itt vagyok. - kocogott Emmett-hez.
-Kezdtem azt hinni leléptél.
-Nem hagylak itt ennyi hülyével. - mosolygott halványan.
-Kezdődik a szertartás, gyere.
Miután lezajlott utolsóként ment ki Emmett és Antonia a kapun, ahol többen is álltak.
-Mennyi időt szeretnél, hogy átgondold az egészet? - kérdezte egy nő Antonia-t.
-Mit is?
-Amiről beszéltünk. Nem emlékszel? Te örökölted a céget. Mit szeretnél vele kezdeni?
-Fogalmam sincs.
-Itt a számom. - nyújtotta névjegykártyáját. - Ha eldöntötted hívj. - bólintva vette el tőle és nézte távolodó alakját.Két nap eltelte után, dühös, összezavarodott sétálás közben megpillantotta Ben-t, aki hozzá sietett.
-Szia Antonia. Hogy vagy?
-Szia... Légyszíves hagyj békén. Most pláne nincs hozzád kedvem, nem mintha eddig lett volna.
-Mi a gond? A szüleid...
-Nem, nem ők, viszont semmi közöd hozzá! Kopj le!
-Hé! Lehetnél rendesebb, a fiam csak érdeklődik. A tanács helyében elvenném tőled a céget. Egyáltalán döntöttél róla?
-Nem, nem döntöttem hiába kérdezgeti ezt állandóan mindenki. - válaszolt indulatosan.
-Nem neked való. Elszúrnád az egészet. Csődbe menne. Nem értenél hozzá semmit, hiába tanulsz vezetőnek. Ha végre összeházasodnátok a fiamé lehetne. Ő sokkal jobb munkát végezne.
-Nem fogunk összeházosdni! - jelentette ki Antonia idegesen.
-Nincs beleszólásod! Hozzá mész és kész!
Nem volt nehéz felhúzniuk, alapból rettentően ideges és dühös a történtek miatt, a hatalmas felelősség és az egyre csak kavargó gondolatai miatt. A pumpa minél jobban ment fel benne, mígnem kipukkadt és farkassá változva a két férfinak esett. Szerencsére senki se látta őket. Antonia a közelben lévő erdőbe rohant. Rengeteget bóklászott, visszaváltozva a városban is, míg össze nem esett. Estefelé tért magához. Az emlékei most se maradtak meg. Haza indult, későn toppant be az ajtón.
-Merre jártál ilyen sokáig?
Kikerülve őt, szó nélkül ment fel a szobájába. Lezuhanyzott és bedőlt az ágyba. Hiába érzi valami nincs rendben, hamar elnyomta őt az álom.Helló! Ennek is vége. De még érkezik egy fejezet, mert mért ne. Jó olvasást!
YOU ARE READING
Gyilkos titok
FantasySziasztook! Minden erre tévedt léleknek: Ez az első könyvem. Bizonyára előfordulnak majd hibák, de próbálom őket javítani. Építő jellegű kritikát szívesen elfogadok, kultúráltan megfogalmazva. A részeket még nem tudom milyen rendszerességgel fogom...