Evés után elmentek a központba. Az orvos megvizsgálta őt és felmérte a tűrőképességét. Tájékoztatta, hogy sokat fejlődött, a seb és az égés szépen gyógyulnak. Ha ilyen tempóban halad már nem kell sok és visszamehet terepre. Antonia-t ez megtöltötte motivációval. Ezen a napon pihenő napot tartottak, ellenben a következő már has nap volt.
-Blackshade! Balról! - kiáltott Doune, miközben lenyomott egy hibridet.
Antonia a megadott irányba nézett, épp az egyikük készült támadni, ellenben ügyesen kivédte őt. A tünde-farkas kereszteződésü lény holtan végezte. Egyiküket kiszúrta a fán kicsivel távolabb, ahogy Antonia falkatársát figyeli. Lopakodva közelített a fa felé, hol ember, hol farkas alakot öltve, kikerülve a csatázókat, rejtve maradva. A mögötte lévő fára igyekezett felmászni. Kivárta a legjobb pillanatot és ráugrott a hibridre. Együtt estek le, Antonia egész jól fogta fel az érkezést. Ellenfele nem járt sikerrel, viszont miután kivédett egy támadást farkassá változott és úgy verekedtek. Végül Antonia vele is végzett. Valaki épphogy hozzáért hátához, vicsorítva fordult meg, de csak Dylan, a falkatagja volt az. Megsérült. Mondani nem mondott semmit, egy irányba mutatott az erdőbe, majd összeesett. Antonia szaglászta, böködte, nem reagált. Emberré változva megnézte pulzusát, gyenge, alig lélegzik. Mivel nem tudta mit tehetne átugrotta, a levegőben farkassá változott és az erdőbe futott. Nyomkövetősdit játszott, ugyanis fogalma sincs merre kéne indulnia. Lelapult a földre és az érzékszerveire kezdett hagyatkozni. Lassan átadta magát, szinte érezte az erdőt. Fülelt és lapult. Miután betudta azonosítani merre lehet az ellenség futásnak eredt. Nem sokkal messzebb meg is pillantotta kettejüket. Csak a távolba merednek, készen állva a támadásra. Antonia nekik esett. Ők is farkassá változtak és próbálták leteríteni Antonia-t. Egyikükkel végzett, de a semmiből még páran rátörtek. Nem győzött védekezni annyi hibrid ellen. A túlerő tisztán látszott. Köteleket kezdtek rádobálni, sikeresen begobózták. Elkezdték futva húzni őt, de falkája megjelent és megmentették. Együtt kivégezték őket és visszafutottak a földön fekvő társukhoz. Antonia egyből kiszúrta, hogy valaki épp megakarja ölni. Nagy sebességgel szelte át a távolságot és védte meg Dylan-t.
-Ne ölje meg. - jelent meg főnökük, mikor már készült volna elharapni a torkát. - Hozzanak kötelet! Ezt az egyet túszul ejtjük.
Ahogy elkezdték megkötözni Antonia emberként letérdelt az eszméletlen csapattársuk mellé. Még mindig gyenge pulzusa van. Amit csak talált alkalmazott belőlük egy nyomókötést a sebre, mely nagyon vérzik. Egyik kezét átrakta a vállán és felemelte. Steven ment segíteni neki. Beletelt jó pár órába, mire visszaértek ebben a tempóban, ahogy Dylan-t vonszolják. Edgar, aki a túsznál segített egyből orvosért kiáltott a központban. Az említett nem váratta őket sokáig, amint látta mi a helyzet kihozta a hordágyat. Edgar és Doune a cellákhoz cipelték a hibridet, akit ki akarnak hallgatni. Egyenlőre magára hagyták és az orvosi szoba elé letelepedtek a többiekhez. Két órá múlva jött csak ki az orvos.
-Túl van a vészhelyzeten. Életben fog maradni. Nem tudom kinek a műve volt, de a kötés sokat segített, anélkül elvérzett volna, mire ideérnek és nem tudtam volna segíteni rajta. Ígyis sok idő kell neki, hogy felépüljön. Most pihenésre van szüksége, ne zavarják. Gratulálok önöknek.
-Köszönjük. - hangzott kórusban.
Mindneki haza igyekezett, hogy kipihenhessék fáradalmaikat. Antonia-nak ez volt az ötödik bevetése, amióta visszatérhetett. Másfél hónapot vett igénybe felépülése, mégis mintha el se ment volna. Otthon Emmett ébren várta őt. Üdvözölték egymást, rövid beszélgetésbe bonyolódtak, majd eltették magukat másnapra. Reggel bement a cégbe, papírokat intézett, beszélgetett az alkalmazottakkal. Közülük néhányan szabadnapot kértek, hogy családjaikkal legyenek, vagy szimplán pihenésre vágytak. Miután elintézett mindent hazament enni Emmett-hez, onnan pedig a központba. Az edzéseken leginkább a fegyverekkel tevékenykedtek. A végén vette csak észre az üzenetet telefonján, miszerint Jackson késni fog, de várja meg. Antonia random keringett az aulába, mikor Doune és Edgar beszélgetésébe ütközött.
YOU ARE READING
Gyilkos titok
FantasySziasztook! Minden erre tévedt léleknek: Ez az első könyvem. Bizonyára előfordulnak majd hibák, de próbálom őket javítani. Építő jellegű kritikát szívesen elfogadok, kultúráltan megfogalmazva. A részeket még nem tudom milyen rendszerességgel fogom...