.

14 1 0
                                    

-Oké.
Enzo vámpírsebességgel tűnt el szem elől. Jackson akár a fűszálakat is számolhatta, amilyen alaposan végigkutatott mindent. Felhívta Enzo-t, aki szintén nem találta sehol. Jackson tárcsázta Jayce-éket is, Enzo visszaért.
-Igen?
-Kérlek mondd, hogy Antonia ott van veletek!
-Elvesztetted?!
-Mérges voltam rá, megsértettem ő meg elment és most sehol se találjuk.
-Kivel vagy?
-Enzo.
-Gyertek át, van egy ötletem hol lehet. Érte megyek. - szólt bele most először Carl.
Jackson átváltozva futott a faházig Enzo társaságában.
-Gyertek be. - nyitott ajtót Jayce. - Carl már elment.
-Honnan tudja hol van?
-Régóta ismerik egymást.

~

Carl farkasként futott a tisztásra, ahol találkozgattak régebben. Hope barnás bundáját szinte egyből kiszúrta a kedvenc fája alatt. Carl megbökötte az orrával a hátát. Mancsával is próbálkozott, fel is ébredt. Hope-hoz közelebb eső mancsával átlépte őt és oldalt az arcát megnyalta. Hope felemelt fejjel elnyújtottan vokalizált, majd visszatette a fejét. Carl emberré változott.
-Gyere velem, jó? Elviszlek hozzánk. Fel tudsz kelni?
Hope lassan kelt fel, ülő pozicióba tornázta magát. Legszívesebben megrázta volna bundáját, hogy a víz és a sár egy része lejöjjön. De az úgyis keveset érne, fájna neki és Carl-t is összekoszolná, így inkább nem tette. A fiú elindult, a farkas pedig követni kezdte. Egy idő után nem bírta tovább, lefeküdt. Carl felvette őt félig a vállára és cipelte tovább. Jackson egyből felállt ülőhelyzetéből, amint nyílt az ajtó.
-Megjöttünk.
Óvatosan letette a farkast és becsukta maga után az ajtót.
-Sajnálom, Antonia. - guggolt le hozzá, de ő arrébb ment.
-Ha már meglett én megyek. - jelentette ki Enzo.
-Oké. Hali.
-Sziasztok.
-Mit mondtál neki?
-,,Nem csoda, hogy a nevelőapád olyan volt, amilyen." - idézte a mondatot, amit követően Jayce egy hatalmas ütést mért Jackson fejére hátul.
-Te tudod egyáltalán mit tett vele?!
-Nem. - kijelentése után még egyet kapott.
-Idióta.
Jackson azt hitte még egyet kap, ezért két kézzel a fejét fogva arrébb húzódott.
-Nem vagy észnél, Jackson. - Carl nagy erőkkel fogja vissza magát, hogy ne húzzon be ő is.
Egy percig mind csendben maradtak, hogy lenyugodhassanak, majd Jayce szólalt meg.
-Meg kell fürdetni Antonia-t. Nagyon sáros.
-Egyetértek. - helyeselt Carl.
Jayce felemelte és a zuhanyzóba vitte. Elsőnek kicsit megugrott a hirtelen vízsugártól, de tűrte a langyos folyadékot. Jól esett neki. Alapos bevizezés után Jayce visszaakasztotta a zuhanyfejet a földre irányítva. Míg a fiú kivárta, hogy Carl előkerítse a megfelelő sampont és a kezébe nyomja Hope lefetyelni kezte a vizet. Az orrába is ment, amitől néha prüszkölt.
-Rázd le magadról a vizet és a megmaradt sarat. - utasította Carl.
Hope semmit se tett. Jayce kevés gondolkodást követően ráhúzta a zuhanykabin ajtaját, így a farkas bátran rázta meg bundáját, tudva, hogy őket nem koszolja és nem áztatja el. Jayce a fél tubust rányomta Hope hátára és jól elkente rajta. Miután mindenhol beborította a szürke hab lemosta róla, és megismételte a tettét. Ezúttal a kékes folyadékból átalakult hab fehér színű maradt. Jayce alaposan kimosta a sampont a farkas bundájából, kinyomkodta a felesleges vizet, majd hagyta, hogy megrázhassa magát. Fogott egy puha törölközőt és kiinvitálva a kabinból félszárazra törölte. A hasát bekente, ahogy megszáradt a krém be is kötözte. A kanapéra helyezte őt és eltűnt a konyhába. Csinált neki egy kis vacsit, vizet és gyógyszert is vitt mellé. Az elején nem akart enni, de együttes erővel rávették.
-Sajnálom. - bökte ki Jack, míg elé, a földre ült törökülésben. - Tényleg sajnálom, Antonia. Én csak...mérges voltam, és feszült. Tudom, hogy ez nem mentség, tudom, hogy nem hatalmaz fel arra, hogy rajtad töltsem ki. Mégcsak nem is te húztál fel. Nem gondolkodtam. Sajnálom, egy idióta tuskó voltam. - simította meg finoman Hope fejét, mely nyugodtan pihen a kanapén Jackson-t figyelve. 
Hope óvatosan nyalta meg Jackson kezét, ezzel elfogadva a bocsánatkérést. Ellenben titkon még mindig fáj neki. Ezen az éjjel náluk aludtak, Carl mellé feküdt. Délelőtt tíz óra táján visszamentek Jackson lakására, ugyanis a két fiatal feladatot kapott.

Antonia és Jackson negyedik napja szokásosan telt el. A fiú otthon edzett, nem akarta magára hagyni a farkast. Viszont őt is átmozgatta vigyázva, hogy ne legyen túl sok neki.


Gyilkos titokWhere stories live. Discover now