..

54 2 0
                                    

-Jó választás. Én most maradok az egyszerű szalámisnál. Innivaló is meg van?
-Hmm…epres-mentás limonádé. 
-Sikerült választaniuk? - érdeklődött egy nő. 
-Igen. A hölgynek egy gombás pizzát, epres-mentás limonádéval szeretnénk, én meg szalámis pizzát, meggyes limonádéval.
-Rendben. Kis türelmet szeretnék. - ment el.
-Nem rég jöttél ebbe a suliba, igaz?
-Igen.
-Miért váltottál?
-Környezet változásra volt szükségem. Na és te? Mióta laksz itt?
-Születésem óta, de nem nagyon járkáltam semerre. Mindig csak otthon tanultam, olvasgattam és festegettem.
-Tudsz festeni?
-Kezdő szinten, de igen. Már négy éve próbálkozok egyre jobb lenni kisebb-nagyobb sikerrel.
-Biztosan nagyszerűen néznek ki. Nekem nem igazán vannak hobbijaim. Hétvégenként mindig csavargok valamerre a haverokkal. Reggelente futni, délután edzeni járok. Mostanában készülök átvenni apám cégét is.
-Az jó, már ha te is szeretnéd.
-Igen, én is szeretném, egész kiskorom óta. 
-Nekem is át kéne vennem ha felnövök, de én nem akarom. Teljesen más személyiség vagyok, mint ő.
-Ő? Többes szám nélkül?
-Igen…meghalt az anyám.
-Részvétem. Teljesen megértem, hogy nem szeretnél ugyanott dolgozni, ahol az apukád. Sokan vannak így vele.
Meghozták a rendelt ételeket és italokat. Fogyasztásuk közben beszélgettek még, majd hosszú idő után elbúcsúztak és hazamentek.
Este, mint mindig ma is elment Jayce-hez. Megemlítette az új fiút, akivel pizzázott, de a nevét nem mondta. Biliárdoztak és filmet is néztek, végül hazament.
Másnap a suliban Carl bosszús pillantásaira lett figyelmes.
-Megmondtam, hogy ne beszélgessetek vele, mert veszélyes. Erre te mit csinálsz?
-Nem tűnt veszélyesnek.
-Mert te nem ismered olyan jól, mint én. - hagyta ott.
Sokat beszélgetett Ramon-el. Még egy találkozót beszéltek hétvégére, de ezúttal csak sétálni mentek.

Hát...nem ez a legizgalmasabb fejezet az biztos... Kiengesztelés képpen hozok még egyet. Ígérem, az már kicsivel izgalmasabb lesz.😉

Gyilkos titokNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ