-Akkor vedd fel és mond, hogy ne zaklasson engem. - nyomta ki Jess, ami következtében hangasan folytatta a csörgést a telefon.
-Minden rendben?
-Igen, csak haza kell mennem. Megint cirkusz van.
-Elkísérlek. - állt fel Jayce és felvette cipőjét.
-Nem kell.
-Sötét van, ilyenkor ne mászkállj egyedül. Evony, gyere. - zavarta ki a farkast, aki csak az erdő széléig megy.
Rég kiértek az erdőből, mikor Jo lefékezett elöttük.
-Szállj be. Nem mondom mégegyszer.
Jayce elkapta a lány kezét.
-Ki maga?
-Ne aggódj, ismerem. Ő a sofőröm, aki fogalmam sincs mit keres itt.
Egy ujjabb autó fékezett le.
-Ó a fenébe! Jayce, menj innen!
-Antonia Hope Gibson! - szállt ki az autóból Amanda.
-Inkább beszállok Jo-hoz. - ment volna az említett személyhez, de a nő megfogta a kezét.
Meg is ütötte volna, de Jayce gyorsabb volt és megfogta Amanda kezét.
-Kezet emel a saját lányára? Milyen világban élünk? Ráadásul a szavát se hiszi el?
-Elég. - szólt a fiúnak Antonia.
-Fogalmam sincs te melyik suhanc vagy, de ne avatkozz bele, semmi közöd hozzánk! Mellesleg megérdemli, amilyen rossz!
-Rosszab az ügyfeleiteknél? - állt ki magáért Antonia.
-Hallgass!
-Bűnözőket védesz a tárgyalásakon!
-Nem bönözők!
-A legutóbbira mit is akartak "rákenni"? - rajzolt macska körmöket a levegőbe, közben úgy tett, mintha gondolkodna - Á, megvan! Gyilkosságot.
Jayce döbbenten nézett a lányra, aki könnyedén mondta ki a szót.
-Antonia! Most azonnal haza jössz!
-Eredetileg is oda tartottam. - vont vállat lazán. - Majd találkozunk. Szia.
-Szia.
Amanda beszállt a saját autójába, viszont Antonia Jo-hoz szállt be.
-Lehetőleg kerülje Marcust. - mondta Jo, ahogy Antonia beült.
Rajta kívül Jayce is meghallotta.Ötödik órájuk volt a tesi, mikor inkább elvonult a mosdbba öltözni. Marcus kétszer akkorát vágott Antonia hátára, mikor haza értek, hogy még vérzett is. Majd mikor neki lökte a lányt a konyha pultnak ugyan ott verte be. "Hála" az ütközés erejének belilult és feldagadt neki. Mire végzett az öltözködéssel Jessica kint volt egy ideje és beszélgetett Carl-al. Épp azt tárgyalták vajon miért olyan fura ma barátjuk, viszont ahogy hallótávolságon belül ér a elhallgatnak.
-Miért viselkedtek ma furán?
-Ezt mi is kérdezhetnénk. -szólalt meg Carl.
-Gyerekek! Ma kint leszünk! - tájékoztatta őket a tanár
-Ugye tudod, hogy nekünk bármit elmondhatsz? - érdeklődött suttogva az eperszőke hajú lány, míg tanár az óra tartalmat mondja.
-Persze. Neked most nincs órád?
-Lyukas van.
-Azt mondta az előbb, hogy kijön hozzánk. Majd ő lesz a lelki támaszunk.
-Bizony!
-Oké.
Tesi után szintén a mosdóban öltözködött Antonia. Jess kopogott az ajtón.
-Csak én vagyok, Jessica. Bemegyek, oké? - nyílt is az ajtó, amivel szemben áll Hope. - Miért itt öltözöl?
-Nem szeretek annyi ember előtt.
-Mi törtent a karoddal?
-Semmi. - próbálta elrejteni felkarját, ami szintén lila foltos, ellenben fehér rövid ujjú pólóban ez képtelenség volt. Jess meg is fogta, másik kezét a hátához rakta, hogy kicsit megfordítsa, de Hope felszisszent.
-Bocsi. Ez vérzik! - felhúzta a lány pólóját és elé tárult a sebes, felpüffedt, lila háta. - Veled meg mi történt?
-Lányok! Minden okés? Már mindenki rég kiment. - nyitotta kijjebb az eddig résnyire hagyott ajtót. - Hát itt vagytok! Jess, miért vagy fal fehér és mit csinálsz Antonia hátával?
-Ezt látnod kell. - fordította meg a lányt.
-Mi a...? Ki tette? - szorult ökölbe a keze. -Senki! - fordult hirtelen felé.
-Ne hazudj! - mordult rá Carl, majd levette pólóját és megfordult.
Hátán jó pár heg látszik, valamikor azok is hasonlíthattak lány sebéhez, azt leszámítva, hogy mélyebbek.
-Szóval, ki volt?
-Az apám, engedetlen voltam.
-Mi nekik az engedetlen? Hogy sétálsz?
-Vidd magaddal Cassidyt, akkor talán megengedik. - szólt közbe Jessica.
-Igaza van.
-Szerintem egyenlőre hagyom csillapodni a kedélyeket.
-Jó ötlet. Holnap hozok neked krémet a hátadra. Nekem sokat segített. Reggelente fertőtleníteni kell, mikor haza érsz azzal bekened, majd fürdés után és reggel megint lefürdesz, fertőtleníted és így tovább kábé egy hétig.
-Köszönöm.
-Nincs mit. - ölelte át a nyakánál, amit Antonia viszonzott.
Carl és Jess kimentek, hogy Antonia nyugodtan elkészülhessen, mikor végzett Jessica-val ölelkeztek, majd mind órára, mentek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gyilkos titok
FantastikSziasztook! Minden erre tévedt léleknek: Ez az első könyvem. Bizonyára előfordulnak majd hibák, de próbálom őket javítani. Építő jellegű kritikát szívesen elfogadok, kultúráltan megfogalmazva. A részeket még nem tudom milyen rendszerességgel fogom...