.

29 2 0
                                    

Hisz, ahogy barátai mondták, már csak egy húzása van és repül. Jackson egész nap üzenetekkel bombázta és hívni is próbálta, de Hope nem vette fel. Jackson leírta neki, hogy találkozzanak délután az erdőben Jayce lakásán és segít neki felzárkózni a képzésen történtekből. Hope csak egy like jelet küldött. Nem volt kedve beszélgetni vele, mással se nagyon. Fáj a feje és a szeme is. Fáradt, nyűgös hangulata van. Jessica és Carl megértették, nem zargatták. Néha érdeklődtek hogyléte felől, váltottak néhány szót, de nem trécseltek sokat egymással, mint álltalában. Jackson nem volt benne biztos, hogy Hope tényleg meg fog jelenni a helyszínen, ellenben nem irogatott többet a lánynak, neki is voltak dolgai. Hope elment a céghez, majd vissza a suliba még két órára. Végül késve, de elindult az erdő felé. Húsz perc sétára található kiinduló pontjától. A River's Edge nevű városkát körbe veszi a hatalmas erdő. Aki ide valósi az is simán eltévedhet, hacsak nem az erdőben született és nevelkedett. Hope a húsz perc sétából harmicat csinált. Pedig nem szokott lassan menni, átlag tempója egész gyors. Az öt perces késéből lett tizenöt. Jackson láthatóan ideges emiatt.
-Végre valahára itt vagy!
-A csodákra várni kell.
-Az a csoda, hogy jöttél. Rakd le a táskád és kezdhetjük is.
-Hol marad a bemelegítés? - dobta le a táskát és a porba rajzolt négyzeten belülre állt. Jackson nem húzta az időt, egyből meg is támadta őt. Hope erre nem volt felkészülve, így ellenfele könnyedén levitte őt a földre.
-Áu...
-Miért léptél be a négyzetbe?
-Mert ez volt a feladat. Azt mondtad lássunk neki. - állt fel a lány.
-Miért léptél be úgy, hogy nem voltál felkészülve? Ha már bejössz, tudod, hogy kezdjük, akkor legyél felkszülve. Figyeld a részleteket. Összpontosíts. Az ellenséged nem fogja megkérdezni felkészült vagy, támadhat-e. Érted?
-Igen.
-Akkor gyerünk! Én leszek a támadó, neked kell kivédened.
-De hogyan?
-Próbálj meg rájönni a taktikájára.
Egy ütést indított az irányába. Hope kitért előle és ellökte Jack kezét. A fiú újból neki lendült, ezúttal Hope nem tudott kitérni előle, ismét a földön végezte.
-Térj ki előle és fordítsd ellenem a saját támadásom. Használd ki. Vigyél le a földre vagy csak olyan pozícióba, ahonnan nem tudok ártani neked.
Hope felkelt. Jack megismételte eddigi tettét. A lány egyre idegesebb lett, amiért nem sikerül neki.
-Gyerünk...! Összpontosíts!
Továbbra se ment neki, emiatt idegességéből kilépett a négyzetből és belerugott saját táskájába.
-Menni fog az, csak jobban figyelj oda. Most legyél te a támadó. - húzta vissza a négyzetbe. - Figyelj mindenre.
Hope picit megigazította kötését és támadó állásba állt, mint Jackson. Az elején csak kerülgették egymást. Hope felé ütött, Jack kivétte, de a földre már nem tudta levinni. Hope gyorsan mozgott. Észre se vették, hogy időközben Jayce és Carl csatlakoztak, mint nézők. Az egész folyamat lassan átváltott verekedésbe. Egyre jobban durvultak be. Egyszer-kétszer Hope sikeresen földre vitte, bár nem tartott sokáig, mert Jackson egyből felállt és folytatták. Jack levitte a földre és Hope fölé kerekedett, de a lány lábaival elrugta maga felett.
-Egész jók vagytok. - szólalt meg Jayce.
A két fél felállt és leporolták magukat.
-Igen, nem volt rossz. - dícsérte Jackson is Hope-ra nézve. - Vérzik a szemed.



Halihóóóó! Elérkezett ennek a fejezetnek is a vége. Kicsit rövidebb lett, mint a többi, de ettől függetlenül remélem tetszik. Ha van valami észrevétel vagy kérdés várom kommentbe. Ma már nem hozok több részt. Legyetek jók és olvassatok sokat! Sziasztok!

Gyilkos titokOù les histoires vivent. Découvrez maintenant