..

9 1 0
                                    

Egy édes kis sünt ejtett gazdija ölébe, aki annyira megijedt, hogy egyből felállt, de még épp elkapta a kisállatot, mielőtt hirtelen a földre zuhant volna. Persze a keze tele ment tüskékkel, amit nagyon fájlalt.
-Basszus!
-Jól vagy?
-Aha.
Antonia keresett egy bokros helyet, ahová biztonságba lerakhatja a sünt és visszatért a kutyához.
-Cassie, ezt nem szabad.
-Belement a kezedbe?
-Kérlek megnézed Cas száját?
-Igen.
A férfi a kutya elé guggolt, aki nyugtalanul hagyta, hogy a szájában turkáljon.
-Két tüske volt, de szépen el tudtam távolítani. Gyere, menjünk be. - fogta meg a lány csuklóját.
-Cas, hozd Hunter-t.
A kutya elment megkeresni őt. Antonia résnyire nyitva hagyta nekik az ajtót. Jack a konyhába vezette, ahol a fénynél alaposabban megvizsgálta. Amiket biztonságosan eltudott távolítani kiszedte, de mentek mélyebbre is.
-Hol van elsősegély?
-Nappaliban. - indult el, de Jack vissza tartotta.
-Megkeresem. Melyik szekrényben?
-Tévé mellett balra. Azt hiszem.
Jack tényleg ott találta, visszasietett hozzá. Előkereste a csipeszt és kiszedte amik mélyebbre mentek, kibányászta, amik beletörtek. Kimosta a sebeket, a tüskéket az üres, tiszta mosogató kagylóba rakta, lefertőtlenítette és bekötözte a még mindig vérző kezét.
-Köszönöm.
-Nincs mit.
Cassidy beszaladt szájában a vadászgörénnyel. Jack becsukta az ajtót, mire visszaért Hunter a pici mancsaiba vette Antonia kezét, hogy megnézze.
-Jól vagyok. - kacagott rajta rövidet és megsimogatta. - Cas-nek biztos nincs baja?
-Biztos.
Az említett lelapított fülekkel ült Antonia elé, majd kétlábon ült tovább gazdijára támaszkodva mellső mancsaival.
-Nem haragszom. - guggolt le hozzá.
Cassidy a mancsait Antonia nyakába rakta ezzel átölelve őt, de ez számára nem volt elég, fel akart rá mászni jelezve, hogy vegye fel, amit végre is hajtott.
-Most bűntudatom van miatta... Olyan kis boldog volt, mikor odahozta a sünt. - mosolygott halványan, amit Jack viszonzott.
A férfi kivette a kártyákat a zsebéből és a pultra rakta.
-Keresünk valami filmet? - vetette föl.
-Igen.
Helyet foglaltak a kanapén és a csatornák közt váltogatva megakadt a szemük a Hetedik fiú című filmen. Szerencséjükre nem olyan régóta megy, a negyedénél tart a műsor. Antonia hozott mandula chipset és almát meg vizet. A férfi egészséges étkezése, nassolása kihat rá is, mikor együtt vannak. Jack látva, hogy cipekedik egyből a segítségére sietett.
-Szólhattál volna.
-Elbírom.
Visszaültek a helyükre és nézték a műsort eszegetve. Néha váltottak pár szót is. A film után még lejátszottak két meccset. Az állás döntetlen lett. Hamarosan Jack elindult haza. Antonia még a kapuig kikísérte.
-Szia Jack.
-Szia.
Nézte távolodó alakját, majd mikor már-már majdnem eltűnt szemelől a kapuőrhöz fordult.
-Őt bármikor beengedheti.
-Akkor is, ha ön nem szól előre?
-Igen, Curtis.
-Rendben.
-Köszönöm. Csinálok egy kis vacsit, kábé olyan fél óra múlva kész. Majd jöjjön be.
-Oh, oké. Köszönöm.
-Nincs mit. - ment be.
Egy könnyed mégis laktató ételt rakott össze. Mikor Curtis bement még csinálta, de percek múlva kész lett és szedett neki.
-Leülhet a tévéhez is nyugodtan. Keressen valami érdekes filmet. Egész jókat adnak mostanában. - adta neki oda a tányér ételt és evőeszközt.
Később üditőt is vitt neki.
-Köszönöm, Hope.
-Nincs mit.
Egy óra elteltével Emmett is hazaérkezett.
-Matty! - ölelte meg.
-Szia, Bogárka.
-Milyen napod volt?
-Fárasztó. Neked? Mi történt a kezeddel? - fogta meg említett testrészét.
-Jó volt. Nem fontos, semmi komoly. - indult a konyhába. - Kérsz vacsit?
-Igen, eszek egy keveset. Mi van a kezeddel?
-Csak egy süni megszúrta.
-Egy süni?
-Igen. Cas az ölembe rakta. Ijedtemben felálltam, de nem akartam, hogy a süni leessen és baja legyen, így utána kaptam. De Cas-nek nincs baja.
-Légy óvatos.
-Ha kiengeded Cas-t figyelj rá, hogy ne szedjen össze állatokat. Én is figyelni fogom.
-Oké. Ennyire vészes, hogy bekötözted?
-Nem én, Jack. Délután itt volt. Nem vészes csak néhány tüske belém tört, kicsit vérzett.
Antonia adott az állatoknak is ennit. Ahogy mindketten végeztek Emmett újból megszólalt.
-Megnézhetem? - nyújtotta felé a kezét.
Antonia sóhajtott és belehelyezte kezét a férfiéba, aki leszedte a kötést.
-Azért ez elég mély. Begyógyítom.
-Nem kell. Jack furcsálná ha egyik napról a másikra hirtelen meggyógyul.
-Nem mondtad el nekik?
-Nem. A céget se. Nem tartottam fontosnak. - vont vállat.
-Akkor rakok rá kötést.
-Oké.
-Mi lett a sünivel?
-Leraktam egy bokorhoz.
Emmett varázslattal bekötözte kezét, majd néztek egy filmet és mentek aludni.






Gyilkos titokWhere stories live. Discover now