.

20 2 0
                                    

-Köszönöm. Egyenlőre maradjanak itt. Még visszajövök.
Biccentettek és nézték távolodó alakját.
-Milyen hivatalosan beszéltél.
-A mostohaszüleim ügyvédek voltak. - vont vállat.
-Örökbefogadtak? - kérdezte meglepetten.
-Aha.
Újabb fél óra ment el semmittevéssel, mire megérkezett a zsaru.
-Tisztázva vannak. Segíthetnek a keresésben, kutathatnak kik akarták magukra terelni a gyanút. De ha megtudom, hogy átvertek ígérem hosszú időre rács mögé kerülnek.
-Értettük.
-Menjünk mi is keresni.
Az idő telt, beesteledett, de senki se bukkant a fiú nyomára. Ellenben a kereső csoportok holnap és az elkövetkezendő összes napban aktívak lesznek, míg meg nem találják Chris-t. Persze Antonia és Carl is ugyanúgy keresik, megpróbálva elszakadni Jessica-tól.

Két hét telt el Chris Fernando eltűnése óta. Carl úgy érzi közel járnak már a megtalálásához. A kávézóba szoktak eljárni beszélgetni. Az ügy kicsit közelebb hozta hozzájuk Jessica-t, aki épp most dobta meg nevetve Antonia-t egy sült krumplival. Antonia jót nevetett rajta, majd ő is hozzávágott egyet. Carl csendben kuncogva ivott bele italába. Jayce és Jackson, na meg a most betoppanó Ethan is végignézte. Utóbbit észre se vették.
-Na jó, most már komolyodjunk meg. - szólt Antonia.
-Nézzük át a jegyzetet. - egyenesedett fel az asztal fölé.
Antonia elővette a fekete alapon, lila színnel összevissza csíkozott kis spirál füzetét a haloweene tollával együtt. Ez a kedvenc tolla. Az egész narancssárga, a tetején egy kifaragott tökkel, ami körbe forog a csapágy miatt. Antonia azzal szokott szórakozni, mikor unatkozik vagy gondolkodik.
-Nos... - köszörülte meg torkát. - A kérdések az, hogy ki tette és miért pont ránk akarták kenni. Az első dolog, ami felvetült az, hogy nem egy ember tette. Hisz eggyel még simán elbírt volna Chris tekintve, hogy rögbi játékos.
-Ez volt a leglogikusabb.
-Szerintem is.
-És biztos egy olyan valaki kente ránk, aki nagyon nem kedvel minket.
-Ez lehet Ramon vagy Evelyn.
-De ők már nem járnak ide. - vetette fel Jessica.
-Viszont ha tudtak a meccsről és tudták, hogy balhé lesz simán eljöhettek.
-Emiatt bűnrészesek is.
Igazából a két farkas már rég rájöttek ki volt. A Russo család. Jessica-t finoman próbálják rávezetni, de egyben ki is akarják zárni, hogy ne keveredjen bele a természetfeletti "háborúba".
-Bárkik is az elkövetők a lényege ennek az egésznek az, hogy minket bajba keverjenek.
-De miért? - tette fel a kérdést Jess. - Senkinek se ártottunk!
-Ezt kell kideríteni.
-Eddig csak ennyit szedtünk össze. Viszont mennem kell, Emmett írt.
-Nekem is kéne... - szólalt meg Carl.
Jess furcsálta a helyzetet, de nem mutatta ki.
-Oké.
Mind kimentek a kis kávézóból fizetés után, elköszöntek és három különböző irányba indultak. Antonia csak az egyik fáig ment, míg Carl a kávézó mellett bújt el. Megvárták, hogy Jess átsétáljon az út másik felére, majd előbújtak rejtekeikből és a kis épület előtt megálltak.
-Ki kell derítenünk hol tartják fogva.
-Nézzük át az erdőt. Váljunk szét, úgy könnyebb.
-Egyet értek.
Elindultak amerre az előbb egyedül tette Carl. Jess megállt, visszanézett és követni kezdte őket, de akaratlanul is sikerült lerázniuk. Az erdőben farkassá változtak és szétváltak. Egész nagy részt kutatott át, mikor Antonia érezte valaki jelenlétét. Emberré változott. Lassan, alaposan nézett körül. Megfordult és továbbra is ezt tette. A fák között valakit meglátott.
-Nem akarlak bántani. - szólalt az ismerős férfi hang.
Még közelebb lépett.
-Dwain?
-Mit keresel ennyire az erdő sűrűjében? Bajod eshet.
-Keresek valakit.
-Az eltűnt fiút a gimiből? Hallottam ám róla.
-Ismered a Russo családot? Ők tették.
-Igen, ismerem. Nagy ellenségetek. Ha jól értesültem a pletykákból egyszer téged is elraboltak.
-Igeen...de ez most nem fontos. Mondd, meg tudnád nekem érdeklődni ismerőseid között, hogy hol lehetnek? Viszonoznám a szívességet.
-Meglátom mit tehetek. - ment el.
Antonia leült egy fa tövébe. Lábait felhúzta, átkarolta és állát megtámasztotta térdein. Egy órát ücsörgött várva a kentaurt. Zajt hallott, mire felállt. Szerencsére csak Dwain volt az.
-Sikerült megtudni valamit?
-Igen. Valahol a város szélénél vannak. Valamilyen elhagyatott házban.
-Basszus! Erre miért nem gondoltunk? - vágta homlokán magát. - Engem is oda vittek. Nagyon köszönöm, Dwain.

Gyilkos titokWhere stories live. Discover now