Az egész napot és estét átaludta. Másnap viszont jobb kedve volt. Jackson kora reggel ébredt meg a jó illatokra. Értetlenül kelt ki az ágyból és ment a konyhába, miközben próbált magához térni. Antonia épp a terítésnek látott neki.
-Ó, jó reggelt.
-Te mi a fészkes fenét csinálsz?
-Klasszikus francia omlett és bacon, narancslével, amiben a gyümölcshúsból is van egy kevés.
-Miért nem alszol? Vagy legalább fekszel? Nem szabad megerőltetned magad.
-Nem megerőltető reggelit csinálni.
-A fél tested megégett.
-Tudom. És fáj, de nem sokkal jobban, ha reggelit csinálok. Nem tudok csak úgy egyhelyben maradni és nézni ki a fejemből. Szóval ülj le arra a rohadt helyedre és tömd a fejed!
-Oké oké.
-Van kávé is. - rakta az asztalra a kávéfőző kiöntőt. - Mit csinálunk ma?
-Először is, te pihensz. - Antonia egy szemforgatással díjazta ezt. - Ezen kívül nem tudom. Nézhetnénk valami filmet. Csinálok ebédet, kajálunk és megyek edzeni.
-Hova?
-Csak ide a garázsba. Fel van szerelve. Mit nézzünk?
-Deadpool? Szeretem azt a filmet. De csak Bucky után.
Jack elmosolyodott. Felkelt helyéről, laptopján kikereste a filmet, hogy a tévére vetíthesse. Antonia egy pohár víz társaságával csatlakozott hozzá a kanapén.
-A kedvenc zeném ebből a második rész végén van, az X-Force remix.
-És van kedvenc előadód, bandád? Ami nem filmes.
-A LAS.
-Azt nem ismerem.
-Like A Storm. Röviden LAS. A Black Rain Hurricane számukat el is tudom gitározni. A többit is tanulom, most a Love the way you hate me van előtérben. De mindig másikkal próbálkozok.
-Még sose hallottalak gitározni.
-Még sose hallott nagyon senki. A gitár tanárom, a lakótársam és Jayce kivételével senki. De ő is még nagyon régen, mikor még csak kezdő voltam. Akkor még azt se tudtam mi ő.
-Sok minden változott rövid időn belül, mi?
-Igen. De nem bánom. Sokkal jobb így. Jobb, mint ami azelőtt volt.
Antonia itt mostohaapja folytoni bántalmazására gondolt, amit persze Jack nem tudhatott. Mégis sejtette, hogy rossz emléket idéz fel éppen, hiába rejtette el előle a fájdalmát. A film végén Jack csinált ebédet, majd megnézték a második részét.
-Mehetek veled? - állt meg mellette, míg nézte felveszi a cipőjét.
Jackson gondolkodva nézett rá közben.
-Gyere. - egyenesedett fel.
Antonia könnyedén bújt bele a cipőibe és követte őt a garázsba. Egy motor is helyet foglalt a jobb oldalt, a bejárattal szemben. Bal oldalt viszont itt hevert a sok edzős cucc. Futópad, boxzsák, szoba bicikli, húzódzkodó rúd, súlyzók, és társaik. Jackson bemelegítés után egy edzős kesztyűt húzott kezeire és súlyzózásba kezdett. Antonia a földön foglalt helyet. Végignézett a nem túl nagy, mégis tartalmas garázson. Jackson-on is megállapodott néha tekintete, ellenben a motor is vonzotta. Majd a szereléshez való eszközöket is végignézte. Hirtelen Jackson jelent meg előtte felé nyújtott kézzel. Antonia habozva fogta meg a kezet, ami felhúzta őt a földről. Hátát fogva terelte a futópadhoz.
-Próbáld ki. Nem futhatsz, csak sétálj rajta, max kocoghatsz, miután bemelegettél.
Beállította neki a gépet, ráállította és séta tempóra tette. Visszament folytatni eddigi cselekedetét, amit később a húzódzkodás váltott fel. Ötvennél tartott, mikor megállt és Antonia-t figyelte. Lassan lépkedett hozzá.
-Mehet a következő fokozat?
-Igen. - bólintott.
-Ne vidd túlzásba. Ezzel tudod lekapcsolni. - mutatta meg a gombot, és csak utána kapcsolt sebességet. - Ha bármi van szólj.
-Oké.
Jackson visszatért az edzéshez. Néha Antonia-ra pillantott hogy halad és mi van vele. Elkezdett biciklizni, közben Antonia fájlalta annyira az égést, hogy lekapcsolja a gépet.
-Megvagy?
-Aha. - fogta hasát.
-Fáj?
-Nem vészes.
Jackson még edzett egy órát és ő is befejezte. Adott a lánynak egy gyógyszert és lezuhanyzott. Addig Antonia elterült a kanapén. Felkelésnél igencsak megbánta ezt a tettét. A férfi összedobott egy gyümölcs salátát, amit majszolni kezdtek.
-Megkaphatom a telefonom?
-Persze.
Jack eltűnt saját szobájába és idehozta neki.
-Köszi.
Ránézett üzeneteire, Emmett, Jessica, Melany és még Charles is hagyott neki.
-Szentségtelen...
Az emalit megnyitva a cégtől is érkeztek oda üzenetek, amikre gyorsan válaszolt. Álltalános kérdéseket kapott, életbe vágó nem volt köztük. Egy körüzenetet is írt, hogy határtalan időre nem tud bemenni személyes ügyek miatt. Utána válaszolt lakótársának, aki aggódott hogyléte felől és arról érdeklődött mikor megy haza. Ezt Antonia se tudta, de egyenlőre jobbnak látta, ha marad.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Gyilkos titok
FantasiaSziasztook! Minden erre tévedt léleknek: Ez az első könyvem. Bizonyára előfordulnak majd hibák, de próbálom őket javítani. Építő jellegű kritikát szívesen elfogadok, kultúráltan megfogalmazva. A részeket még nem tudom milyen rendszerességgel fogom...