-Na és mi lesz a hangjával? Az teljesen más.
-Hívhatunk egy varázslót.
-De nincsenek a városban és sok idő, mire ideérnének.
-Megkérjük, hogy küldjön egy szérumot.
-Ez a terv több okból se jó.
-Az alap ötlet jó, csupán mindenre fel kell készülni, és mint mondtam, precíznek kell lenni. Be kell foltozni a lyukakat.
-Már az is egy jó lépés felé, hogy gondoltunk a hangomra.
-Igen.
-De ha rájönnek erre megölnek!
-Ezért kell kiküszöbölni a hibákat!
-Ez akkor sem jó így.
-A kurva életbe már! - csapott az asztalra miközben felállt. - Nem hagyhatjuk magára Jess-t! Más tervvel pedig nem tudjuk előcsalogatni őket, hogy visszakaphassuk! Ha ennyire ellene vagytok egyedül csinálom meg! Vagy pedig álljatok elő jobbal! - ment ki az erdőbe.
-Igaza van. - hallotta még meg Doune hangját.
Régi házához futott. Olyan sokszor szökött már ki onnan, most mégis betör. Egy zacskóba szedte össze ruháit, mely olyanok, amit a hibrid is visel. Mostohaanyja jobban preferálta, hogyha lányosabb ruhákat hord. Így csak olyanjai voltak, amíg nem kezdett el venni magának a zsebpénzéből. Utána sokkal jobban érezte magát, hisz kiteljesedhetett a saját ízlése. Fogta a zacskó ruhát, rakott bele sminkeket, megkereste a padláson a parókákat és lassan sétálva ment az erdőbe. Egészen besötétedett, mire újból a többiek körébe ért. Ahogy bement a faházikó ajtaján mindenki rá szegezte a tekintetét. Ő csak némán lerakta a szatyrot az asztalra és a konyhába ment a pultnak támaszkodni. Jackson pakolt ki a zacskóból.
-Ezek tökéletesek. - nézett rá. - Gondolom ne akarjuk tudni honnan van.
Antonia megrázta a fejét.
-Nos...ki az, aki velem tart?
-Mindannyian.
-Remek. Akkor találjuk ki mik lehetnek a buktatók. Azzal a varázslóval is beszélni kell.
-Elintézem. - állt fel telefonálni Doune.Másnap reggel már a megbeszélt helyen voltak mindannyian. Antonia eltüntette a haját és felvette a valósághű parókát. A smink készlettel kék-zöld foltokat, zúzódásokat festett fel magára. Kötését leszedte és még egy karmolást ejtett másik kezére biztos, ami biztos alapon. Megitta a főzetet, melytől pontosan olyan hangja lett, mint a hibrid túszuknak. Lábait összekötözték, kezeit is hátul. Ellenben ha olyan lesz a helyzet simán ki tud szabadulni belőlük. A zsák száját kicsit összébbhúzták a nyakánál. Elvitték őt a tisztásra, ahol a cserét beszélték meg. Antonia három barátja és a falkája van jelen.
-Meghoztuk a hibrideteket! Hol van a mi emberünk?!
Egyikük intett, mire egy másik odavezette. Jess meg van kötözve és a szája le van tapasztva. Doune közelebb vonszolta a hibridekhez Antonia-t, majd levágta a földre. Fájdalmasan megnyekkent.
-Agnes, jól vagy?
-N-nem igazán. - nyögte ki fájdalommal teli, remegő hanggal.
Persze semmi baja nincs, szimplán színlelnie kell.
-Engedjétek át az embert, utána én is átengedem a hibrideteket.
Jess-nek csak a lábáról vették le a kötelet és feléjük lökték. A lány hozzájuk futott. Carl átkarolva védelmezte őt. A hibridek összesúgtak.
-Várjunk csak. Hol van az a lány? Egy lány is van a csapatotokban! Ez az ember ő hozzá tartozik! Ez itt nem Agnes! Szemfényvesztők vagytok!
Doune finoman megbökte lábával a földön fekvő Antonia-t jelezve, hogy cselekedhet, Jess biztonságban. Antonia lehúzta fejéről a zsákot és átváltozott, ezáltal a kötelek leestek róla, kivéve egyik hátsó lábáról, amire rászorult. Nem törődött vele, támadott, ahogy mindenki. A farkast több hibrid veszi körbe. Egyikük kihasználta, hogy Antonia jobb lábán még ott a kötél. A többiekkel csapat munkával felkötötték őt a fára, ezáltal fejjel lefelé lóg és úgy támadják. Antonia emberré változott. Próbálta felhúzni magát a lábához, hogy kiszabadítsa, de a hibridek minden erejükkel megakadályozzák. Edgar rájuk támadott, hogy segíthesse őt. Antonia kirágta a kötelet és leesett a földre. Carl ekkor tudott odamenni hozzá még mindig Jess-t védve.
-Vidd el Jess-t egy biztos helyre. Vonyítok egyet ha minden rendben.
Antonia lassan bólintott és pislogott egyet. Azt beszélték meg a csapattal, ha bejön a tervük, akkor Antonia nem kockáztat többet és inkább elviszi a lányt a helyszínről. Így mindketten védve lesznek. Antonia jelzett Jess-nek, hogy üljön fel rá, aki vette a lapot és meg is tette. A farkas futásnak eredt. Hat kilóméterrel odébb állt meg, melyet két perc alatt tett meg gyors tempóval. Egy sűrűbb erdős részen állt meg. Jess leszállt róla, Antonia pedig átváltozott emberré. A régi hangja visszatért már.
-Jól vagy? - érdeklődött a farkas.
-Igen, minden rendben. Na és veled? Azért elég durván bántak veled.
-El kellett hitetnünk velük, hogy én vagyok a túsz. Szükséges volt. Másszunk fel a fára. - nézett körbe. - Amilyen magasra csak tudsz.
-Oké. Itt vannak a közelben? Követtek minket? - faggatta mászás közben.
KAMU SEDANG MEMBACA
Gyilkos titok
FantasiSziasztook! Minden erre tévedt léleknek: Ez az első könyvem. Bizonyára előfordulnak majd hibák, de próbálom őket javítani. Építő jellegű kritikát szívesen elfogadok, kultúráltan megfogalmazva. A részeket még nem tudom milyen rendszerességgel fogom...