[Amaran! Untuk 18 tahun ke atas sahaja!]
36 Julai 1557, Kalendar Imperial.
Sudah sekian lama aku tidak merasakan nikmat kebahagian seperti ini.
"Saya milik milord sepenuhnya.", kata Leeya.
"Ah, mhmmm.... Leeya.......Leeya.......cantiknya kau.", kata aku.
"Milord.........adakah saya menggembirakan milord?", tanya dia pula.
"Yup, aha (mencium leher Leeya)........ Pusingan seterusnya.", kataku. Kulitnya sangat lembut dan manis seperti ais krim vanilla.
"Yes milord.", jawab Leeya yang hanya pasrah kepada nafsu aku. Seluruh tubuhnya ini sekarang adalah taman permainan aku.
Ini ialah mimpi pertama aku di dunia ini. Mungkin mimpi terbaik yang pernah aku ada sejak sekian panjang. Entah bagaimana, sudah sekian lamanya. Aku dengan rela hati dan tanpa segan silu membenarkan diri aku untuk mengadakan hubungan intim di atas ranjang. Dengan singa yang cantik itu. Buaiyan, jongkang-jongket, roller coaster, semua kami berdua nikmati bersama-sama tanpa segan-silu.
Semua benda di dalam mimpi aku ini. Bau, suara, haba badan dia, kenikmatan apabila bersentuhan kulit dengannya. Semua itu aku rasa macam betul-betul sangat. Nafsu syawat aku merasa sangat puas dan gembira. Dan aku gagal mengawal diri aku. Hormon aku berada pada takat didihnya. Nafsu aku menjerit terus meminta untuk lebih banyak lagi.
Sambil nafsu kuda aku terus bersetubuh dengan singa itu lagi dan lagi. Tiba-tiba pula lah, satu bunyi yang agak kuat, seperti bunyi deringan panggilan masuk terus merosakkan seluruh suasana indah ini. Ianya lantas membuatkan kesedaran aku terjaga daripada mimpi basah ini. Aduhai, siapa pulalah yang sibuk telefon aku?! Ianya diikuti dengan mesej suara.
"Hei Z, kau dah bangun ke? Bangunlah cepat!", kedengaran suara Rimyuel yang telah menghantar mesej suara telepati tersebut di dalam kepala aku.
"Kacau sajalah kau...........", respon aku yang separa sedar secara spontan dengan nada yang perlahan.
Lalu aku mengiringkan badan aku ke arah kanan. Dan, secara tak sedarnya tangan aku pun terpeluk sesuatu.
"Mhmmm...lembutnya.....", kata hati aku. Sambil tangan aku meraba-raba apa benda yang aku sedang peluk ini. Aku samar-samar dapat rasakan, benda yang aku sedang peluk itu juga memeluk aku kembali.
Sedap baunya. Lembut juga bantal peluk ini. Rasa suam-suam pun ada. Aku dapat rasa nafas bantal peluk ini di leher aku.
"Kejap, kejap? Ini bukan bantal. Ini rasa kulit orang!", otak aku segera mengejutkan aku untuk bangun sekarang juga.
Perlahan-lahan aku buka kelopak mata aku. Dan benda pertama yang aku lihat Si Singa, maksud aku Leeya. Dia sedang lena tidur di sebelah aku sambil memeluk rusuk aku. Perlahan- lahan dia juga sudah terjaga.
"Hehehehe. Mungkin, mungkin ini semua sebuah ilusi saja. Yup, aku masih ada di alam mimpi lagi.", bisik hati aku. Betul itu, ini masih satu mimpi basah.
"Um, selamat pagi milord.", ucap Leeya sambil dia menatap wajah dan menyentuh pipi aku dengan penuh kelembutan.
"Selamat pagi Lee......", balas aku. Namun sebelum otak aku segera merenjat diri aku untuk menyedarkan aku sepenuhnya. Bahawa sekarang ini bukannya mimpi.
Mata aku terbeliak. Meter panik aku langsung terkejut naik dan aku menjerit macam orang kena serangan histeria. Dan sedar-sedar saja aku sudah tergolek jatuh dari katil dengan kepala aku terhantuk kuat di atas lantai.
"Lord Z?!", kata Leeya yang juga dibuat terkejut itu.
"Ow.............", kata aku. Belakang kepala rasa pening dan sakit sangat. Terasa macam satu dunia runtuh menghempap aku untuk seketika.
YOU ARE READING
Destiny 00. Dihidupkan Semula Di Dunia Sakti Sebagai Penyihir Agung.
Fantasy"Kematian boleh mengubah perspektif hidup seseorang. Mungkin?" Selepas meninggal dunia akibat satu kemalangan semasa menjalankan kajiannya. Parzivalz (Z), telah membuat kesepakatan dengan satu entiti yang menggelarkan dirinya Semangat Dunia Andromed...