"ေခ်ာ္လဲမယ္ သတိထားေလွ်ာက္..."
ေျမေအာက္ခန္းထဲသို႔အဂၤေတခင္းထားေသာေလွကားထစ္မ်ားမွဆင္းေနသည့္ေရွာင္းက်န႔္ကို
ဝမ္ရိေပၚထိန္းကိုင္ၿပီးေလွ်ာက္လာသည္။"ဪ...ဪ...ဪ...မမတို႔ကဒီမွာလာပုန္းေနတာကိုး...ကြၽန္ေတာ္ကတစ္ညလုံးတစ္ေန႕လုံးလိုက္ ရွာလိုက္ရတာ..."
ေရွာင္းက်န႔္က ေျမေအာက္ခန္းထဲသို႔ေရာက္လာသည့္အခါ အခ်ဳပ္ခန္းသဖြယ္သံတိုင္မ်ားကာရံထားသည့္အခန္းႏွစ္ခုကိုၾကည့္ၿပီးအူျမဴးစြာေျပာလိုက္သည္။ေရွာင္းက်န႔္ကလီရွင္းဆီသို႔အရင္မသြားေသးဘဲ လီရွင္းႏွင့္ေဘးခ်င္းကပ္အခ်ဳပ္ခန္းဘက္သို႔ေလွ်ာက္သြားလိုက္ကာအံ့ဩေနသည့္မ်က္ဝန္းေလးမ်ားျဖင့္...
"မမ...မမကဘာလို႔ဒီမွာလာပုန္းေနတာလဲဟင္...မမကိုလူေတြလိုက္ရွာေနၾကတာေလ...ေကာေကာလည္းလိုက္ရွာေနတာ..."
ထို႔ေနာက္ေရွာင္းက်န႔္က မသိနားမလည္သည့္ကေလးတစ္ဦးအသြင္ ရယ္လိုက္ၿပီး လီရွင္းရွိေနသည့္ အခ်ဳပ္ခန္းေရွ႕မွာသြားရပ္၍...
"အခုေတာ့ ေကာေကာကမမကိုရွာလို႔ေတြ႕သြားၿပီထင္ပါရဲ႕...ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းလားဟင္ေကာေကာ...အခုဘယ္သူလိုက္ရမယ့္အလွည့္လဲဟင္...ကြၽန္ေတာ္က မမကိုအရင္ေတြ႕ခဲ့တာဆိုေတာ့ မမလိုက္ရမယ့္အလွည့္ေပါ့ေနာ္..."
ေရွာင္းက်န႔္က အေနာက္သို႔လွည့္ကာ လီရွင္းႏွင့္ေရွာင္းမီနာကိုေစာင့္ၾကည့္ေနသည့္ အေစာင့္မ်ားကိုၾကည့္လိုက္သည့္အခိုက္ထိုသူမ်ားကအလိုက္သိစြာ ေရွာင္းမီနာ၏အခန္းထဲသို႔ဝင္ကာ ေရွာင္းမီနာ၏မ်က္လုံးမ်ားကို အဝတ္စအမည္းျဖင့္စည္းေႏွာင္လိုက္၏။
"လႊတ္...! ငါ့ကိုလႊတ္ၾက...! "
မ်က္လုံးကို အဝတ္စျဖင့္စည္းခံရၿပီးလွ်င္ ဘာဆက္ လုပ္ခံရမလဲဆိုတာသိေနဟန္ရွိသည့္ေရွာင္းမီနာက သူကိုဝိုင္းခ်ဳပ္ေနၾကသည့္လူမ်ားၾကား႐ုန္းကန္လို႔ေနသည္။
"ဟြန႔္...မမကလည္း မမ လိုက္ရမယ့္အလွည့္မလို႔ မ်က္လုံးေလးေတြအုပ္ထားတာကို..."
ခ်စ္စရာဟန္ေလးျဖင့္ ေျပာေနသည့္ေရွာင္းက်န႔္က အေစာင့္တစ္ေယာက္ယူလာေပးခဲ့သည့္ ဖန္ခြက္ေလးထဲသို႔လက္ထဲမွာရွိေနေသာ ေဆးထိုးအပ္ကိုႏွစ္ကာအထဲမွဝါက်န႔္က်န႔္အရည္မ်ားကိုေဆးထိုးႁပြန္၏ေလးပုံတစ္ပုံခန႔္စုပ္ယူလိုက္၏။ၿပီးလွ်င္အခ်ဳပ္ခံထားရၿပီးတုတ္တုတ္မလႈပ္နိုင္သည့္ေရွာင္းမီနာဆီသို႔ေလွ်ာက္သြားကာ ငုတ္တုတ္ေလးထိုင္လိုက္ၿပီး...