Είχαν περάσει δύο ώρες από την στιη που έφυγε η Μαργαρίτα. Η Αθηνά κοιμόταν. Εξω από το δωμάτιο της ήταν η αστυνομικός που την φύλαγε.
Ήταν περασμένες 12 όταν εμφανίστηκε στο νοσοκομείο ο εισαγγελέας, με την δικαιολογία ότι ήρθε για να ενημερωθεί για την κατάσταση της Αθηνάς...
Η αστυνομικός κάποια στιη έφυγε και πήγε να πάρει ένα καφέ. Ο εισαγγελέας βρήκε ευκαιρία να τρυπώσει μέσα στο δωμάτιο.
Όταν μπήκε είδε την Αθηνά να κοιμάται..
Δεν έφυγε πήρε μια καρέκλα και έκατσε απέναντι της την έβλεπε που κοιμόταν τόσο γαλήνια.
Μιχ.Ποσο όμορφη είναι θεέ μου, δεν μπορεί αυτό το πλάσμα να έχει κάνει ένα τέτοιο έγκλημα...
Ξαφνικα ο εισαγγελέας είδε την Αθηνά να ξυπνάει. Στην αρχή τρόμαξε νομίζε ότι είπε φωναχτά αυτά που σκεφτόταν.
Δεν έφυγε όμως..Η Αθηνά ξύπνησε και είδε κάποιον απέναντι της στην αρχη, δεν κατάλαβε ποιος ήταν γιατί ήταν αρκετά ζαλισμένη από τα φάρμακα.
Ξαφνικα γούρλωσε τα μάτια της και τον είδε. Η Αθηνά ταραχτηκε από την επίσκεψη του και έτσι όπως ήταν ξαπλωμένη σηκώθηκε απότομα με αποτέλεσμα να βγάλει μια κραυγή πόνου. Άρχισε να φωνάζει...
Αθ. Τι θέλετε εσείς εδώ;
Μιχ. Σας παρακαλώ κυρία Νομικού μην φωνάζετε.
Αθ. Είστε μέσα στην νύχτα στο δωμάτιο μου ενώ κοιμάμαι και θέλετε και να μην φωνάζω; Με δουλεύεται;
Μιχ. Αφήστε με να σας εξηγήσω.
Αθ. Ωραία σας ακούω.
Μιχ. Καταρχάς θα ήθελα να μην φωνάζετε σας παρακαλώ γιατί δεν μου επιτρέπεται να είμαι εδώ.
Αθ. Ώστε κρυφά. Και γιατί έτσι;
Μιχ. Ήθελα να μάθω αρχικά πως είστε μετά το συμβάν.
Αθ. Και δεν μπορούσατε να περιμένετε μέχρι να ξημερώσει; Έπρεπε να έρθετε μεσ'τα μεσάνυχτα;
Που για να είμαι και ειλικρινής δεν έχω καταλάβει ακόμα τον λόγο της επίσκεψη σας και γιατί δείχνετε τόσο μεγάλο ενδιαφέρον.
Μιχ. Γιατί ξέρω, βασικά είμαι σίγουρος ότι δεν έχετε καμία ευθύνη για τον τσακωμό όπως είπανε και κυρίως για την κατάσταση που βρίσκεστε τώρα.Η Αθηνά τον κοίταζε με απορία για να δει που θέλει να κατάληξή αλλά κατά βάθος της άρεσε όλο αυτό το ενδιαφέρον που έδειχνε για εκείνη. Βέβαια συνέχισε να το παίζει ενοχλημένη.
Αθ. Μάλιστα. Προφανώς και δεν φταίω εγώ για την κατάσταση που είμαι τώρα.
Μιχ. Το ξέρω αλλά...Η Αθηνά τον διέκοψε
Αθ. Συγγνώμη αλλά τι εννοούσατε όπως είπανε; Τι είπαν δηλαδή;
Μιχ. Κανονικά δεν επιτρέπετε να σας πω αλλά για σας θα κάνω μια εξαίρεση.
Αθ. Σας ακούω.
Μιχ. Λοιπόν οι συγκρατουμενες σας είπαν ότι εσείς ξεκινήσατε τον καυγά και μάλιστα ότι απείλησατε με μαχαίρι την συγκρατουμενη σας και αυτή προσπάθησε να αμυνθεί και έτσι όπως είχατε πιαστεί στα χέρια σας μαχαίρωσε..Η Αθηνά μη μπορώντας να κρατήσει τα δάκρυα της το χέρι και του ορκιζόταν ότι δεν έγιναν έτσι τα πράγματα.
Ο Εισαγγελέας ακούμπησε το χέρι της και προσπάθησε να την ηρεμήσει.
Μιχ. Κυρία Νομικού σας παρακαλώ ηρεμήστε είμαι βέβαιος ότι δεν έγιναν έτσι τα πράγματα. Εξάλλου δεν νομίζω να θέλατε να επιβαρύνεται την θέση σας πριν τελειώσει η δική σας.
Αθ. Ακριβώς γιατί να θέλω να δυσκολέψω την θέση μου.
Μιχ. Για αυτό λοιπόν ήρθα κρυφά για να ακούσω από σας τι έγινε. Λοιπόν ακούω.Η Αθηνά άρχισε να του λέει από την αρχή την έγινε. Αυτός την άκουγε προσεκτικά. Όσο μπορούσε πιο προσεκτικά δηλαδή γιατί είχε χαθεί μέσα στα μάτια της.
Αθ. Αυτά συνέβησαν και σας ορκίζομαι όσο δύσκολο και αν είναι να το πιστέψετε σας λέω την αλήθεια.
Μιχ. Σας πιστεύω κυρία Νομικού γιατί ξέρω.Ο Μιχάλης δεν πρόλαβε να τελειώσει την φράση του καθώς η Αθηνά άρχισε να διπλώνετε στα δύο από τους πόνους...
Be continue
KAMU SEDANG MEMBACA
Απρόσμενος έρωτας ❤️
Fiksi PenggemarΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...