"Σημαντική Ανακοίνωση"

32 4 8
                                    

Το επόμενο πρωί η Αθηνά και ο Μιχάλης είναι στην τραπεζαρία και τρώνε πρωινό.
Ο Μιχάλης ήταν σκεπτικός και δεν μίλαγε καθόλου.
Από τις σκέψεις του τον έβγαλε η Αθηνά.
Αθ. Αγάπη μου;
Μ. Ναι
Αθ. Τι έχεις; Τόση ώρα δεν έχεις βγάλει μηλιά.
Μ. Σκεφτόμουν κατι
Αθ. Κάνει να μάθω και εγώ;
Μ. Θα σου πω. Αλλά δεν είναι τίποτα σίγουρο. Αν δεν θες εσύ δεν θα το κάνω.
Αθ. Με αγχώνεις πες μου.
Μ. Μην αγχώνεσαι δεν είναι κάτι σοβαρό.
Αθ. Θα μου πεις ή θα με σκάσεις;
Μ. Λοιπόν. Πριν λίγες μέρες με πήραν τηλέφωνο από την εισαγγελία και μου είπαν ότι θέλουν να μου μιλήσουν. Εγώ πήγα και μου είπαν ότι θέλουν να γυρίσω πίσω.
Αθ. Και που είναι το πρόβλημα;
Μ. Σκέφτομαι ότι δεν θέλω να σε  αφήσω μόνη σου με τα παιδιά οταν σαραντησουν. Και γενικότερα δεν θέλω να μην είμαι εδώ δίπλα σου.
Αθ. Αγάπη μου δεν χρειάζεται να το σκέφτεσαι. Αν θέλεις γυρίσεις πίσω στην δουλειά σου να το κάνεις δεν θέλω να σταθώ εμπόδιο πουθενά. Έτσι κι αλλιώς και εγώ κάποια στιγμή θα γυρίσω στην δουλειά.
Μ. Και τα παιδιά;
Αθ. Όταν θα είμαι στο ελαιοτριβείο θα τα παίρνω μαζί μου.
Μ. Ναι αυτό είναι μια λύση.
Αθ. Και μην ξεχνάς ότι μπορούμε να ψάξουμε να βρούμε μια κοπέλα να τα προσέχει για τις ώρες που θα είσαι εσύ στην δουλειά και εγώ στα χωράφια.
Μ. Ναι αυτό είναι μια λύση.
Αθ. Μπορούμε αν θέλεις να ψάξουμε από τώρα για να βρούμε την κατάλληλη. Αν και στο μυαλό μου έχω μια κοπέλα.
Μ. Ποια;
Αθ. Την κοπέλα που προσεχε την μικρή της Βασιλικής και του Φιλίππου.
Ειρήνη την λένε. Είναι αξιόλογο κορίτσι και πολύ καλή στην δουλειά της τα παιδιά δεν είχαν κανένα παράπονο.
Μ. Χμμ δεν τους παίρνεις τηλέφωνο να σου δώσουν τον αριθμό της να μιλήσουμε μαζί της. Να την ρωτήσουμε αν μπορεί να αναλάβει δυο μωρά;
Αθ. Ναι αγάπη μου θα τους πάρω να μας δώσουν τα στοιχεία της.
Μ. Ωραία αλλά πριν την πάρουμε τηλέφωνο θα την τσεκάρω
Αθ. Τι εννοείς;
Μ. Θα ψάξω για αυτήν. Μπορεί να έχει ποινικό μητρώο δεν θα αφήσω τα παιδιά και την γυναίκα μου σε όποια να'ναι.
Αθ. Μάλιστα. Βγήκε στην επιφάνεια πάλι ο εισαγγελεας
Μ. Όταν πρόκειται για την οικογένεια μου πάντα.
Αθ. Μη εκνευριζεσαι, εμένα μου αρέσει αυτό το προφίλ του σκληρού εισαγγελέα. Μη σου πω ότι μου έχει λείψει κιόλας.
Μ. Ναι ναι λεγε κι άλλα τέτοια κι αυτή την φορά δεν θα την γλυτώσεις θα σε στριμώξω πουθενά και δεν θα μπορείς να φύγεις μετά.
Αθ. Καλά σταματάω.
Αφού τελείωσαν το πρωινό τους ο Μιχάλης έφυγε και πήγε στην εισαγγελία να του πεις ότι ότι θα γυρίσει στην δουλειά αλλά μόλις σαραντησει η Αθηνά.....

Απρόσμενος έρωτας ❤️Where stories live. Discover now