Οι γιατροί αφού εξέτασαν τον Ιάκωβο βγήκαν έξω να ενημερώσουν την Αθηνά.
Αθ. Γιατρέ πως είναι;
Γιατρός. Όλα είναι εντάξει. Δεν έχω ξαναδεί τόσο γρήγορη ανάρρωση μετά από πυροβολισμό σε ασθενή. Μάλλον ήθελε πολύ να ζήσει..
Ε. Είναι καλά δηλαδή; αυτό μας λέτε;
Γιατρός. Ναι. Και τώρα που σας ξανά κοιτάζω το καταλαβαίνω απόλυτα. Τελικά κανένας δεν μπορεί να αντισταθεί σε αυτό το θαύμα που τον περιμένει.Η Αθηνά άρχισε να κοκκινίζει και κατέβασε το βλέμμα της.
Αθ. Γιατρέ μπορώ να τον δω;
Γιατρός. Φυσικά. Είναι ξύπνιος. Εξάλλου πρέπει να πάτε να σας ευχαριστήσει. (της έκλεισε το μάτι)Η Αθηνά δεν μίλησε απλά χαμογέλασε και πήγε στο δωμάτιο του Ιακώβου.
Ιακ. Αθηνά μου;
Αθ. Πως είσαι;
Ιακ. Τώρα που σε βλέπω είμαι καλύτερα από ποτέ. Και ξέρεις γιατί;
Αθ. Γιατί;
Ιακ. Γιατί είσαι η ανάσα μου. Ήρθες και μπόρεσα να ξανά αναπνεύσω.
Αθ. Αχ μωρέ Ιάκωβε.
Ιακ. Συγνώμη.
Αθ. Δεν θέλω να μου ζητάς συγγνώμη. Μια χάρη θέλω από σένα μόνο.
Ιακ. Τι χάρη;
Αθ. Να μην το ξανακάνεις αυτό. Έχασα 10 χρόνια από την ζωή μου...
Ιακ. Ανησυχησες πολύ για μένα.
Αθ. Εσύ τι λες;
Ιακ. Εγώ λέω να έρθεις να κάτσεις εδώ δίπλα μου.Η Αθηνά τον πλησίασε και έκατσε δίπλα του στο κρεβάτι.
Ο Ιάκωβος της έπιασε το χέρι.
Αθ. Ιάκωβε δεν έπρεπε να με σπρώξεις. Έπρεπε να τον αφήσεις να κάνει αυτό που είχε σκοπό.
Ιακ. Και να τον άφηνα θα πέθαινα και εγώ μαζί σου το ίδιο λεπτό. Δεν θα μπορούσα να ζήσω χωρίς την ανάσα μου.
Αθ. Εχω κάνει πολλά Ιάκωβε. Και ντρέπομαι για αυτά. Αλλά προσπαθώ να τα ξεπεράσω. Αλλά αν έχανες την ζωή σου εξαιτίας μου δεν θα το άντεχα. (δάκρυα ξεκίνησαν τα τρέχουν)Ο Ιάκωβος άπλωσε το χέρι του και της σκούπισε τα δάκρυα και με το άλλο χέρι της χαϊδεύε τα μαλλιά.
Ιακ. Αθηνά. Εγώ γύρισα για σένα. Τα κατάφερα για σένα. Δεν υπήρχε περίπτωση να αφήσω να σε βλάψει κανένας. Κι αν χρειαστεί ξανά θα το κάνω πάλι. Προτιμώ να πεθάνω εγώ πάρα να σου συμβεί το οτιδήποτε.
Αθ. Ιάκωβε σταματά. Δεν θέλω να το ξανά πεις αυτό ποτέ. Μ'ακουσες;
Ιακ. Εντάξει. Έλα εδώ....Ο Ιάκωβος ανασηκωθηκε στο κρεβάτι κ; Ι άνοιξε τα χέρια του. Η Αθηνά κρύφτηκε στην αγκαλιά του.
Ξαφνικά απομακρυνθηκε και κοίταξε στα μάτια την Αθηνά. Πλησίασε τα χείλη του στα δικά της. Τα χείλη τους ενώθηκαν χωρίς δεύτερη σκέψη.
Ξαφνικά άνοιξε η πόρτα και μπήκε μέσα η Ειρήνη.
Μόλις την είδε η Αθηνά απομακρυνθηκε αμήχανα σαν να είχε κάνει κάποια αταξία.Ε. Συγνώμη που σας το χαλάω.
Ιακ. Έλα εδώ εσύ μικρή.
Ε. Κύριε Ιάκωβε μην μας το ξανακάνετε αυτό. Γιατί δεν βλέπω την κουμπάρα μου να αντέχει να σας ξαναχασει.
Ιακ. Πρώτον αν χρειαστεί θα το ξανά κάνω. Και δεύτερον κόψε επιτέλους αυτό τον πληθυντικό. Είμαστε οικογένεια. Εσύ στην οικογένεια σου στο πληθυντικό τους μιλάς;
Ε. Καλά ότι πείτε. Συγνώμη ότι πεις. Θα το συνηθίσω που θα πάει.Η Ειρήνη έπεσε στην αγκαλιά του Ιακώβου.
Ο Ιάκωβος τράβηξε κοντά του την Αθηνά και την έβαλε και αυτή στην αγκαλιά του...
Την στιγμή αυτή την διέκοψε ο Μάνος.
Μ. Εππ παιδιά τι έγινε; Όλοι μαζί και ο ψωριάρης χώρια;
Ιακ. Έλα εδώ. Ολόκληρος μαντράχαλος θες και αγκαλιές.
Μ. Άρε θείε μας κατάτρομαξες. Αλλά κυρίως την Αθηνά.
Αθ. Μάνο θα σταματήσεις ποτέ να με δουλεύεις;
Μ. Όχι... Ξέρεις ότι όσο και να σ'αγαπαω δεν μπορώ να μην σου κάνω καζούρα. (και την φίλησε στο μάγουλο)
Αθ. Μάλιστα.
Μ. Ειρήνη δεν πάμε εμείς έξω να αφήσουμε τα πιτσουνακια μόνα τους.
Ε. Ναι ναι πάμε... Είπε και γέλασαν και οι δύο.
Ιακ. Άρχισε το δούλεμα.
Αθ. Δεν θα τα πάμε καλά με αυτούς τους δύο.
Ιακ. Άστους αυτούς..
Αθ. Τέλος πάντων πάω και εγώ να σε αφήσω να ξεκουραστείς.
Ιακ. Δεν θα πας πουθενά. Εσύ είσαι η ξεκούραση μου. Και κυρίως οι θάλασσες στα μάτια σου.
Αθ. Θα σου δώσω μια φωτογραφία τότε να τα έχεις να τα βλέπεις για να ξεκουραζεσαι. (είπε γελωντας)
Ιακ. Αθηνά να σου ζητήσω μια χάρη;
Αθ. Ότι θες.
Ιακ. Θα έρθεις να ξαπλώσει δίπλα μου; μέχρι να με πάρει ο ύπνος. Και μετά φύγε. Θέλω να σε νιώθω δίπλα μου.
Αθ. Μπορώ να σου αρνηθώ;
Ιακ. Όχι...Η Αθηνά πήγε και ξάπλωσε δίπλα στον Ιάκωβο μέσα στην αγκαλιά του.
Συζητούσαν αγκαλιασμενοι μέχρι που τους πήρε ο ύπνος..
Μετά από ώρα μπήκε μέσα ο Μάνος για να ενημερώσει ότι φεύγουν με την Ειρήνη. Αλλά όταν είδε το θέαμα έκανε πίσω και έφυγε....
3 μέρες μετά......
YOU ARE READING
Απρόσμενος έρωτας ❤️
FanfictionΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...