"Σε Χρειαζόμαστε"

40 3 5
                                    

Αφού η Αθηνά είχε ηρεμήσει και της είχαν πάρει και αίμα περίμενε έξω από το δωμάτιο του Μιχάλη που τον είχαν επαναφέρει και μαζί με την Μαργαρίτα περίμεναν τα αποτελέσματα των εξετάσεων.
Ξαφνικά ο Γιώργης την πλησίασε και γονάτισε μπροστά της της έπιασε τα χέρια και χωρίς να την κοιτάζει της ειπε:
Γ. Αθηνά ξέρω ότι δεν είναι η κατάλληλη ώρα αλλά...
Αθ. Μην πεις τίποτα Γιώργη όπως είπες δεν είναι η κατάλληλη ώρα.
Γ. Αθηνά σε παρακαλώ άκουσε με.
Αθ. Ωραία λοιπόν σ'ακουω.
Γ. Λοιπόν. Θέλω να ξέρεις ότι δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς. Έπρεπε να σε συλλάβω. Αυτή είναι η δουλειά μου. Όπως και αυτή ήταν η δουλειά του Μιχάλη.
Αθ. Τα ξέρω όλα αυτά Γιώργη. Δεν στο κρατάω "Μανιάτικο" (είπε προσπαθώντας να αλλάξει λίγο το κλίμα. Και γέλασε.)Δεν με ενδιαφέρουν όλα αυτά όμως τα έχω αφήσει όλα πίσω μου. Το Μόνο που με ενδιαφέρει είναι να συνέλθει ο Μιχάλης γιατί αλλιώς....
Μαρ.Μην τολμήσεις και το πεις πάλι. Θα σε χτυπήσω.
(Την έκοψε η Μαργαρίτα)
Γ. Αθηνά μου θα δεις θα γίνει καλά. Δεν θα σ'αφησει μόνη σου. Σ' αγαπάει πάρα πολύ για να το κάνει.
Αθ. Επειδή μ'αγαπαει βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση τώρα Γιώργη και φταίω μόνο εγώ. (είπε και ξέσπασε πάλι σε κλάματα)
Ο Γιώργης σηκώθηκε και έκατσε δίπλα της και την πήρε αγκαλιά
Γ. Ηρέμησε Αθηνά μου. Όλα θα πάνε καλά.
Αθ. Μακάρι Γιώργη μακάρι.
(την κουβέντα τους διέκοψε ο γιατρός)
Γιατρός. Κυρία νομικού βγήκαν οι εξετάσεις σας.
Αθ. Και τι έδειξαν θα ζήσω; (είπε ειρωνικά η Αθηνά)
Γιατρός. Θα ζήσετε κυρία νομικού και μαζί με εσάς αν το θέλετε θα ζήσει και το πλασματακι που μεγαλώνει μέσα σας. Συγχαρητήρια.
(Η Αθηνά κοίταζε τον γιατρό και δεν μπορούσε να καταλάβει τι της λέει)
Αθ. Τι εννοείται γιατρέ; Γιατί μάλλον κατάλαβα λάθος.
Γιατρός. Είστε έγκυος κυρία νομικού είστε 2 μηνών. Μα καλά δεν είχατε κανένα σύμπτωμα;
Αθ. Εεε όχι.
Γιατρός. Τέλος πάντων. Κυρία νομικού αν δεν επιθυμείται να το κρατήσετε θα πρέπει να πάρετε πολύ σύντομα μια απόφαση δεν έχετε πολύ χρόνο μπροστά σας.
Αθ. Ναι σας ευχαριστώ. Θα το σκεφτώ.
(Ο γιατρός έφυγε και η Αθηνά είχε μείνει να κοιτάει το κενό δεν μπορούσε να συνειδητοποιήσει αυτό που μόλις της είπε)
Μαρ. Αθηνά μου επιτέλους το ονειρο σου θα γίνει πραγματικότητα.
Γ. Συγχαρητήρια Αθηνά.
Αθ. Ευχαριστω.
(μόνο αυτό κατάφερε να πει η Αθηνά και σηκώθηκε από την καρέκλα και πήγε στο δωμάτιο του Μιχάλη. Μόλις μπήκε τον πλησίασε τον φίλησε στο μέτωπο και καθησε δίπλα του κρατώντας του το χέρι απαλά)

Αθ. Αγάπη μου. Ξέρω ότι μ'ακους. Κάνε μια προσπάθεια να αντέξεις. Αν  δεν θες να το κάνεις για μένα θα το καταλάβω σε έχω πληγώσει τόσο πολύ. Αλλά προσπάθησε να αντέξεις για το πλασματακι που μεγαλώνει μέσα μου και έρχεται σε λίγους μήνες...Μιχαλη μου αν πριν σε χρειαζόμουν μια φορά τώρα σε χρειάζομαι δέκα. Θέλω να είσαι δίπλα μου και να περάσουμε όλες τις δυσκολίες μαζί. Να μεγαλώσουμε το παιδί μας μαζί. Σε παρακαλώ μη μ'αφηνεις μόνους μας. Σε χρειαζόμαστε. Μ' ακούς. Σε χρειαζόμαστε όσο τίποτε άλλο.
Ξαφνικά η Αθηνά ένιωσε να της σφίγγει το χέρι. Χαμογέλασε στιγμιαία και βγήκε έξω τρέχοντας κι άρχισε να φωνάζει τον γιατρό.
Αθ. Γιατρέ τρέξτε.
Γ.Μ.Τι συμβαίνει Αθηνά (είπαν ταυτόχρονα ο Γιώργης και η Μαργαρίτα.)
Αθ. Αντέδρασε. Του έλεγα ότι τον χρειαζόμαστε και εγώ και το παιδί και μου εσφιξε το χέρι.
Γ. Είδες Αθηνά που στα λέγαμε θα γίνει καλά. Δεν θα σας άφηνε μόνους.
(οι γιατροί έτρεξαν στον Μιχάλη για να δουν τι γίνεται. Μετά από λίγο άνοιξε στιγμιαία τα μάτια του αλλά ξανά κοιμήθηκε.
Γιατρός. Κυρία νομικού άνοιξε τα μάτια του.
Αθ. Αλήθεια μου λέτε; δηλαδή θα συνέλθει;
Γιατρός. Ναι κυρία Νομικού. Τελικά αστυνόμε είχες δίκιο.
Αθ. Για ποιο πράγμα;
Γιατρός. Ο αστυνόμος μας έπεισε να μην τον βγάλουμε από την μηχανική υποστήριξη. Πίστευε πολύ σε ένα θαύμα. Και τελικά είχε δίκιο.
Κυρία νομικού εσείς είστε το θαύμα που περιμέναμε..
(είπε ο γιατρός και η Αθηνά κοκκίνισε.
Αθ. Γιώργη σε ευχαριστώ που τους έπεισες.
Η Αθηνά μπήκε στο δωμάτιο του Μιχάλη και τον κοίταζε επιτέλους να κοιμάται χωρίς όλα αυτά τα μηχανήματα και τα καλώδια.
Πήγε προσεκτικά κοντά του και ξάπλωσε στο κρεβάτι μαζί του....

Αφιερωμένο στην "νονά" μας ❤️❤️

Απρόσμενος έρωτας ❤️Onde histórias criam vida. Descubra agora