"Νεύρα "

41 4 4
                                    

Έχουν περάσει 2 βδομάδες που έχει γυρίσει η Αθηνά με τον Μιχάλη από την Ρώμη....
Οι ορμόνες της Αθηνάς έχουν χτυπήσει κόκκινο. Ξεσπάει σε όλους και όλα. Χωρίς λόγο.
Ο Μιχάλης και η Ειρήνη είναι δίπλα της σε όλο αυτό και προσπαθούν κάπως να την ηρεμήσουν.
Έτσι αποφασίσουν να της κάνουν μια πλάκα μόλις γυρίσει από την δουλειά.
Μ. Λοιπόν άκου τι θα κάνουμε. Όταν έρθει και ρωτήσει τι κάνουν τα μωρά,θα της πούμε ότι είναι πάνω και κοιμούνται αλλά ότι ξεχάσαμε να ταΐσουμε τον μικρό.
Ε. Είσαι σίγουρος ότι δεν θα νευριάσει; Γιατί τελευταία δεν είναι και καλά.
Μ. Είμαι σίγουρος
Ε. Ωραία.
Η Αθηνά μετά από λίγο ήρθε και κατευθείαν ρώτησε τι κάνουν τα μωρά.
Αθ. Καλησπέρα.
Ε. Καλησπέρα
Μ. Γειά σου αγάπη μου.
Αθ. Τα μωρά;
Μ. Πάνω κοιμούνται.
Αθ. Φάγανε;
Μ. Εεε ναι.Μονο που ξεχάσαμε να ταΐσουμε τον μικρό.
Αθ. Πως το ξεχάσατε δηλαδή;
Μ. Να κάτι συζητούσαμε και το ξεχάσαμε.
Αθ. Μάλιστα. Εντάξει θα τον ταΐσω εγώ.
Μ. Κάτσε να πάω πάνω τα πράγματα σου πάνω.
Αθ. Ευχαριστώ.
Η Αθηνά μόλις έφυγε ο Μιχάλης ξέσπασε πάνω στην Ειρήνη.
Αθ. Πολύ χαλαρή σε βλέπω.
Ε. Τι εννοείς;
Αθ. Είσαι σοβαρή; Πως είναι δυνατόν να τάισες μόνο την μικρή; Το άλλο δίπλα δεν σου έκοψε ότι πρέπει να φάει;
Ε. Αθηνά να σου εξηγήσω.
Αθ. Να μην μου εξηγήσεις τίποτα. Είσαι τελείως ανευθυνη..αν δεν μπορούσες να αναλάβεις δύο παιδιά ας το έλεγες από την αρχή.
Ε. Αθην....
(η Αθηνά δεν την άφησε να μιλήσει.)
Αθ. Φύγε από μπροστά μου. Πήγαινε κάτσε κάπου αλλού αρκεί να μην σε βλέπω.
Η Ειρήνη έφυγε τρέχοντας στην κουζίνα και έβαλε τα κλάματα. Κατεβαινοντας ο Μιχάλης την είδε και πήγε κοντά.
Μ. Τι έπαθες ειρήνη γιατι κλαις;
Η Ειρήνη του είπε ότι έγινε και ο Μιχάλης πήγε στην Αθηνά εκνευρισμενος.
Μ. Είσαι σοβαρή;
Αθ. Δεν κατάλαβα;
Μ. Τι δεν κατάλαβες. Πως μίλησες έτσι στην Ειρήνη;
Αθ. Μην την υποστηρίζεις αυτό είναι ανευθυνότητα
Μ. Την υποστηρίζω γιατί ξέρω ότι δεν είναι ανευθυνη.
Αθ. Και πως το ξέρεις;
Μ. Γιατι σου κάναμε πλάκα ότι δεν ταισαμε τον μικρό. Αλλά εσύ το τελευταίο διάστημα είσαι μέσα στα νεύρα. Καμία ώρα θα αρχίσεις να μας κυνηγάς με κανένα μαχαίρι εδώ μέσα.
Καταλάβει ω ότι οι ορμόνες σου έχουν χτυπήσει κόκκινο αλλά όλο αυτό είναι παράλογο ξεσπας πάνω μας χωρίς λόγο.
Αθ. Χωρίς λόγο;
Μ. Ναι.
Αθ. Μπορείς να μου δώσεις ένα παράδειγμα;
Μ. Ναι. Προχθές ασπουμε έψαχνες κάτι χαρτιά που ήταν ακριβώς μπροστά σου και μας κατηγόρησες ότι τα αλλάξαμε εμείς θέση. Και μετά ούτε ένα συγνώμη δεν μας είπες αφού τα βρήκες.
Η Αθηνά δεν μίλησε κατέβασε το κεφάλι και πήγε στην κουζίνα πλησίασε την ειρήνη και της είπε.
Αθ. Ειρήνη μου;
Ε. Ναι
Αθ. Συγνώμη δεν ήθελα να ξεσπάσω πάνω σου. Αλλά βλέπεις οι ορμόνες μου δεν με βοηθάνε να δω καθαρά. Έχουν σπάσει τα νεύρα μου.
Ε. Δεν πειράζει καταλαβαίνω.
Αθ. Σε παρακαλώ μην μου κρατάς μούτρα. Ξέρεις ότι δεν τα εννοούσα αυτά που σου είπα. Αν δεν σε θεωρούσα ικανή να κρατήσεις τα παιδιά δεν θα σε έκανα κουμπάρα. Ξέρεις ότι σαγαπαω πολύ. Σε νιώθω οικογένεια μου.
Ε. Το ξέρω ότι δεν το εννοούσες. Και εγώ σε νιώθω οικογένεια μου. Σας αγαπάω πολύ όλους.
Η Αθηνά πήρε αγκαλιά την ειρήνη και της  σκούπισε τα δάκρυα. Μετά φώναξε τον Μιχάλη.
Αθ. Μιχάλη έρχεσαι λίγο.
Μ. Τι έγινε θες να βγάλεις τα υπόλοιπα νεύρα σου πάνω μου;
Αθ. Έλα εδώ μωρέ γκρινιάρη μου.
Μ. Μπα ξανά έγινες γλυκούλα;
Αθ. Γιατι πριν τι ήμουν;
Μ. Αν ρωτάς για πριν 5 λεπτά ήσουν λίγο Μπιτς. (είπε και γέλασε)
Αθ. Έτσι με τον φόβο μου να ζεις. (και τον φίλησε)
Μ. Να σου πω την αλήθεια όταν γίνεσαι Μπιτσ με ανάβεις. (της ψιθύρισε στο αυτί)
Αθ. Σταματά.
Μ. Καλά θα σου πω εγώ μετά....
Αθ. Όλο απειλές είσαι.. (είπε και γέλασε)....

Απρόσμενος έρωτας ❤️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz