"Ζηλεια Μου"

60 4 3
                                    

Την επόμενη μέρα ο Ιάκωβος σηκώθηκε προσεκτικά από το κρεβάτι για να μην ξυπνήσει την Αθηνά και κατέβηκε να φτιάξει πρωινό.

Όσο ετοίμαζε το πρωινό άκουσε την πόρτα να ανοίγει.

Ιακ. Μπα μπα το βρήκαμε τον δρόμο;
Ε. Εεε καλημέρα.
Η Ειρήνη κατέβασε το βλέμμα της αμήχανα.
Ιακ. Καλημέρα.
Ε. Η Αθηνά;
Ιακ. Η Αθηνά κοιμάται. Αλλά σε λίγο θα πάω να την ξυπνήσω γιατί έχουμε να πάμε στον γυναικολόγο.
Ε. Αα ωραία.
Ιακ. Ναι. Ειρήνη;
Ε. Ορίστε;
Ιακ. Στον ψηλό ήσουνα;
Ε. Εε όχι.
Ιακ. Άσε τα ψέματα. Εσύ και η Αθηνά δεν μπορείτε να μου κρυφτείτε.
Ε. Ναι στον Ιάσωνα ήμουν. Συγνώμη.
Ιακ. Δεν χρειάζεται να μου ζητάς συγνώμη. Αντιθέτως η γω πρέπει να ζητήσω συγνώμη και από τους δύο.
Ε. Γιατί;
Ιακ. Γιατί εχθές ο τρόπος μου ήταν απαίσιος. Τον έφερα σε δύσκολη θέση. Όπως και εσένα. Αλλά πρέπει να με καταλάβεις. Με όσα έχουν μεσολαβήσει με τον ακατανομαστο είμαι πολύ επιφυλακτικός.
Ε.Σε καταλαβαίνω. Δεν χρειάζεται να απολογείσαι.
Ιακ. Χρειάζεται. Ειρήνη όπως αγαπάω την Αθηνά και δεν θέλω να της συμβεί τίποτα και να μην την πληγώσει κανένας, έτσι αγαπάω και σένα. Σε βλέπω σαν παιδί μου. Δεν θέλω να σε πληγώσει κανένας. Και αν ποτέ σε πληγώσει ο ψηλός να του πεις ότι θα έχει να κάνει μαζί μου.
Ε. Και εγώ σε αγαπάω Ιάκωβε. Είσαι οικογένεια μου. Και δεν πρόκειται να σου κρατήσω κακία. Γιατί καταλαβαίνω την συμπεριφορά σου. Και από μέρους μου δεν ήταν σωστό να τον φωνάξω σπίτι χωρίς να ρωτήσω εσένα ή την Αθηνά.
Ιακ. Τέλος πάντων. Μια από αυτές τις μέρες μόλις νιώσω έτοιμος θα σου πω να κανονίσεις με τον Ιάσωνα να έρθει από εδώ να φάμε..
Ε. Εντάξει οπότε θες.
Ιακ. Ωραία. Έλα να κάτσεις να φας.

Η Ειρήνη πήγε στο τραπέζι και ξεκίνησε να τρώει πρωινό όσο συζητούσαν με τον Ιάκωβο.

Ξαφνικά εμφανίστηκε η Αθηνά και έμεινε να τους κοιτάει.

Αθ. Καλημέρα τι κέφια είναι αυτά πρωί πρωί.;
Ε. Όχι και πρωί Αθηνά 11 είναι η ώρα μεσημέριασε.
Ιακ. Έχει δίκιο. Αλλά ειρήνη μου είχε ανάγκη από ξεκούραση.
Η Αθηνά πλησίασε τον Ιάκωβο και του έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο.
Αθ. Να φροντιζες να μην με κουράσεις για να ξυπνούσα νωρίτερα.
Ε. Ωπα. Ιάκωβε;
Ιακ. Βρε δεν αφήνετε το δούλεμα και οι δύο σας;
Αθ. Καλά σταματάμε
Ιακ. Αγάπη μου φάε για να φύγουμε να πάμε στον γιατρό. Να πάμε να αφήσουμε και τα παιδιά στον Μάνο.
Ε. Γιατί να πάτε τα παιδιά στον Μάνο; Αφού είμαι εγώ εδώ.
Αθ. Καλά σου λέει.
Ιακ. Εε για να αφήσουμε και την Ειρήνη να ξεκουραστεί γιατί από ότι μπορώ να καταλάβω από το σημάδι στο λαιμό της κουράστηκε και αυτή αρκετά εχθές.

Απρόσμενος έρωτας ❤️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora