Ένας μήνα είχε περάσει από τότε που Η Αθηνά και ο Μιχάλης είχαν πει αντίο που απότι φαίνεται ήταν οριστικό.
Η Αθηνά είχε βγει από την απομόνωση και είχε επιστρέψει στο κελί της. Δεν βγήκε ούτε μια μέρα στο προαύλιο. Δεν έτρωγε δεν κοιμόταν μόνο έκλαιγε. Δεν ήθελε να δει κανέναν ούτε την Μαργαρίτα που πήγαινε κάθε μέρα στο επισκεπτηριο. Με τον μόνο άνθρωπο που μίλαγε ήταν η σωφρονιστικη υπάλληλος.
Που μετά από όσα συνέβησαν της είπε ότι τα ήξερε όλα και ότι τους είχε δει.
Η Αθηνά μίλαγε μόνο με την αυτήν. Επειδή της άρεσε η παρέα της αλλά κυρίως γιατί τι έλεγε πως είναι και τι κάνει ο Μιχάλης. Μόνο τότε την έβλεπες να χαμογελάει μόνο στο άκουσμα του..Λίγες μέρες μετά πήγε στην Αθηνά και της ειπες:
Σ.Υ. Αθηνά έχω να σου πω δυο νέα. Ένα καλό και ένα κακό
Αθ. Ξεκινά από όπου θες.
Σ.Υ.Βγαινεις.
Αθ. Τι; πως;
Σ.Υ.Το αγόρι σου τα κατάφερε βρήκε τον ένοχο αν και.... (Σταματησε απότομα δεν μπορούσε να το ξεστομίσει πάνω που την γέμισε με τόση χαρά)
Αθ. Αν και τι; Γιατί σταμάτησες;
Σ. Υ. Τίποτα άστο δεν είναι ώρα
Αθ. Πες μου σε παρακαλω.
Σ. Υ. Καλά θα σου πω.Κατσε.
Αθ. Ακούω και όρθια. (Ειπε και γέλασε.)
Σ. Υ κάτσε που σου λέω χριστιανή μου.
Αθ. Οκ έκατσα ακούω τώρα
Σ.Υ.Λοιπον όπως ξέρεις φαντάζομαι ο Μιχάλης είχε ξεκινήσει κρυφά από όλους έρευνα για να βρει τον πραγματικό ένοχο
Αθ. Ναι το ξέρω.
Σ. Υ. Αυτό που δεν ξέρεις είναι ότι την μέρα που τελειώσατε ότι είχατε ξεκινήσει ο Μιχάλης πήγε και στους ανώτερους του και το είπε. Ζήτησε την βοήθεια τους αλλά αυτή αρνήθηκαν. Ο Μιχάλης εκνευρίστηκε και παραιτήθηκε.
Αθ. Τι λες;;
Σ. Υ. Έχει κι άλλο περίμενε.
Αθ. Ακουω
Σ.Υ. Βασικά θέλω να φανείς ψύχραιμη.
Αθ. Άσε τον πρόλογο και λέγε.
Σ.Υ.Ο Μιχάλης εδώ και ένα μήνα δεν έχει έρθει να σε δει όχι γιατί δεν θέλει αλλά γιατί δεν μπορεί.
Αθ. Τι εννοείς;
Σ. Υ. Ο Μιχάλης εδώ και ένα μήνα βρίσκεται στο νοσοκομείο σε κώμα. Εκείνη την νύχτα που έφυγε από σένα σε μαύρα χάλια πήγε κατέβασε ένα μπουκάλι ουίσκι πήρε το όπλο και πήγε και τους βρήκε. Έγινε συμπλοκή ανάμεσα τους και στην κατάσταση που ήταν δεν μπορούσε να κάνει και πολλά έφαγε δύο σφαίρες. Ευτυχώς που είχε ενημερώσει τον αστυνόμο κουρακο. Αυτός τον βρήκε βέβαια λίγο αργά. Αλλά έπιασαν αυτούς που σε χωσανε εδώ μέσα
(Η Αθηνά είχε ξεσπάσει σε λυγμούς χτύπαγε το κεφάλι της με το χέρι της και κατηγορούσε τον εαυτό της για την κατάσταση που βρισκόταν ο Μιχάλης.)
Μια ώρα μετά ήρθε η ώρα να φύγει επιτέλους από την κόλαση αυτή που ζούσε τους τελευταίους μήνες αλλά συγχρόνως έφευγε και από το παράδεισο που έζησε της ωραιότερες στιγμές στην αγκαλιά του Μιχάλη. Έξω από την φυλακή την περίμενε ο Λυκούργος και η Μαργαρίτα με το που τους είδε έπεσε στην αγκαλιά τους και ξέσπασε σε κλάματα. Βέβαια ο Λυκούργος νόμιζε ότι ήταν δάκρυα χαράς. Αλλά μόνο η Μαργαρίτα ήξερε γιατί έκλαιγε στα αλήθεια η Αθηνά. Επίσης ήξερε ότι θα τις περίμεναν δύσκολες μέρες μέχρι να συνέλθει ο Μιχάλης αν συνερχοταν δηλαδή γιατί ένα μήνα δεν είχε δείξει κανένα θετικό σημάδι. Μέχρι που είχαν αποφασίσει οι γιατροί να τον βγάλουν από την μηχανική υποστήριξη. Τελευταία στιγμή τους σταμάτησε Ο Γιώργης που τα ήξερε όλα έτσι όπως που τα είπε εκείνη την μέρα ο Μιχάλης. Πίστευε ότι τώρα που θα έβγαινε η Αθηνά ίσως και να γινόταν κάποιο θαύμα....
Ισως πάλι να μην γινόταν και τίποτα.....
YOU ARE READING
Απρόσμενος έρωτας ❤️
FanfictionΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...