"Μαμά Μου"

37 4 8
                                    

Η Μαργαρίτα έκανε αυτό που της είπε η Αθηνά. Πήγε πρωί πρωί Σούνιο και έφερε την Μάμα Μαρία.
Βέβαια σε όλο το δρόμο υπήρχε γκρίνια.
Μ. Μ γιατί δεν μου λες τι έχει γίνει;
Μαρ. Γιατι δεν είναι κάτι σοβαρό απλά θέλει να σε δει.
Μ. Μ. Μαργαρίτα μου λες ψέμματα.
Μαρ. Δεν σου λέω.
Μ.μ.γιατι σταμάτησες εδώ;
Μαρ.θα δεις
Μ. Μ καλά.
(Η Μαργαρίτα με την Μαρία μπήκαν στο νοσοκομείο και κατευθύνθηκαν προς το δωμάτιο του Μιχάλη.
Όταν άνοιξαν την πόρτα ή Μαρία τα έχασε που είδε την κόρη της ελεύθερη. Και κυρίως αγκαλιά με τον ανθρώπου που την έστειλε στην φυλακή.
Μαρ.θεια έλα να κάτσεις και θα πάω να την φωνάξω.
Μ. Μ. Περίμενε τι είναι αυτό που μόλις είδαμε;
Μαρ. Η Αθηνά με τον Μιχάλη απίστευτος έρωτας και εγώ νόμιζα μόνο στα βιβλία και στις ταινίες γίνονται αυτά.
Μ. Μ. Πλάκα μου κάνεις ποτέ πρόλαβαν να ερωτευτούν ποτέ μπήκε στο νοσοκομείο και το κυριότερο ποτέ βγήκε η Αθηνά;
Μαρ.Η Αθηνά βγήκε προχθές αλλά από χθες το πρωί είναι όλη μέρα εδώ δεν έχει πάει πουθενά. Όσο για τα υπόλοιπα αν θέλει θα σου πει.παω να την φωνάξω.
Η Μαργαρίτα άνοιξε και μπήκε σιγά σιγά μέσα και ξύπνησε την Αθηνά.
Μαρ. Αθηνά μου;
Αθ. Τι έγινε; (είπε ταραγμένα)
Μαρ. Τίποτα δεν έγινε. Ήρθα με την μάνα σου είναι έξω.
Αθ. Αλήθεια; της είπες ότι βγήκα;
Μαρ. Όχι άλλα το έμαθε μόνη της. Σας είδε 🤣
Αθ. Μάλιστα έρχομαι.
(ξαφνικά έτσι όπως πήγε να σηκωθεί σταμάτησε από το χέρι του Μιχάλη.
Μ. Που πας Αθηνά μου;
Αθ. Πάω λίγο έξω αγάπη μου. Ήρθε η μαμά μου.
Μ. Και γιατί δεν λέτε στην γυναίκα να έρθει μέσα να την γνωρίσω και εγώ καλύτερα;
Αθ. Τι σε έπιασε παιδακι μου (γέλασε η Αθηνά)
Μ. Τίποτα απλά δεν θέλω να φύγεις από εδώ με κοιμίζει το άρωμα σου. Συν ότι χαϊδεύω και την κόρη μας.
Αθ. Σταματά να κάνεις παράπονα. Σε 10 λεπτά θα είμαι πίσω. Κι άμα θες τόσο να γνωρίσεις καλύτερα την μητέρα μου θα προσπαθήσω να την φέρω μέσα να την δεις.
Μ. Τι εννοείς θα προσπαθήσεις. Λες να μην θέλει να με δει η πεθερά μου και γιαγιά της κόρης μου.
Μαρ. Οπα να τα μας και τα πεθερά. Έτσι να την πεις αν μπει μέσα. (και γέλασαν και οι τρεις)
Αθ. Μαμά μου
Μ. Μ. Αθήνα μου επιτέλους πως;
Αθ. Μαμά μου δεν μπορώ να κάτσω πολύ μαζί σας. Αλλά θα σε πάρει η Μαργαρίτα θα σε πάει σπίτι μου και θα έρθω το βράδυ να τα πούμε όλα. Και στον δρομο Μαργαρίτα μου αν μπορείς πες της τα πράγματα πως γίνανε και κυρίως με το Μιχάλη. Όχι όλα το άλλο θα της το πω εγώ το βράδυ.
Μαρ. Εντάξει Αθηνά μου.Παμε θεία.
Μ. Μ μισό λεπτό. Θέλω να το δω και εγώ.
Αθ. Μ. Ποιον (επαν συγχρόνως η Αθηνά με την μαργαρίτα)
Μ. Μ. Το τεκνό τον εισαγγελέα
Αθ. Μαμά μαζέψου.
Μ.μ έλα πάμε θελω να του μιλήσω.
Αθ. Καλά περίμενε να δω αν κοιμάται δεν θα μου το ξυπνήσεις κιόλας.
Η Αθηνά μπήκε στο δωματιο
Πήγε κοντά στο Μιχάλη και μετά ήρθε και η μαμά της.
Μ. Γειά σας
Μ. Μ. Ακούω προσεκτικά τι θα σου πω.
Αθ. Μαμά (είπε αυστηρά)
Μ.Μ.δεν το ξέρω το πως και το γιατί εσείς δύο αλλά κακομοίρη μου πρόσεχε καλά.
Αν την δω πληγωμένη θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα.
Κανόνισε την πορεία σου αν πάθει κάτι ή κόρη μου θα σε σκοτώσω.
Μ. Κυρία Αναγνώστου την κόρη σας την λατρεύω. Την βάζω ποιο πάνω και από την ίδια μου την ζωή μ. Το έχω κάνει ήδη μια φορά και αν ξαναχρειαστει θα το ξανά κάνω. Ειδικά τώρα.
Αθ. Σταματά να λες βλακειες στο έχω ξανά πει ότι δεν θέλω να το ξανά ακούσω αυτό το πράγμα.
Μ. Μ λοιπόν φεύγω εμείς θα τα πούμε το βράδυ.
Αθ. Γειά σου μανούλα μου.
Μ. Γειά σας
(Η Μαρία φεύγοντας είδε με την άκρη του ματιού της τον Μιχάλη να χαϊδεύει την κοιλιά της Αθηνάς. Δεν κρατήθηκε έκατσε πίσω από την πόρτα για να ακούσει αν θα πουν κάτι.
Αθ. Ποτέ θα σταματήσεις να το λες αυτό το πράγμα;
Μ. Ποιο;
Αθ. Ότι με βάζεις πάνω από την ζωή σου.
Μ. Ποτέ. Ειδικά τώρα.
Αθ. Για μένα νοιάζεσαι μην πάθω τίποτα ή για να μην πάθει τίποτα η κόρη σου όπως λες ότι θα ναι;
Μ. Εσύ πας πακέτο με την κόρη μου.
Αθ. Τέλος πάντων.
Μ. Αγάπη μου να σε ρωτήσω κάτι;
Αθ. Ότι θες.
Μ. Πίστεψες στα αλήθεια την Βαγγελιώ;
Αθ. Οχι. Απλά δεν ξέρω είχαν μαζευτεί σε μια μέρα τόσες συμπτώσεις που θολωσα. Συγγνώμη. Ήταν βλακεια μου. Εγώ φταίω για την κατάσταση που βρίσκεσαι.
Μ. Σσσσσ μην μιλάς. Και μην κλαις. Έλα ξάπλωσε δίπλα μου.
Αθ. Είσαι σίγουρος Μιχάλη μου μην σε στριμώξω.
Μ. Μην αγχώνεσαι μόλις βγω θα φας ένα στρίμωγμα που θα  ζητάς έλεος. Δεν θα ξεκολλάω από πάνω σου. Θα μου το πληρώσεις ότι αμφεβαλλες έστω για μια στιγμή για μένα.
(Η Αθηνά χαμογέλασε ξάπλωσε δίπλα του και του έδωσε ένα φιλί γεμάτο πάθος...
Εκείνη την ώρα άνοιξε την πόρτα ή κυρία Μαρία που τα είχε ακούσει όλα. Και ετοιμαζόταν να τσακωθεί.

Απρόσμενος έρωτας ❤️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt